0.6

35 3 120
                                    

...Ne yazsam bilemiyorum.

Böyle yapmamı seviyor musunuz ? Yani hem -bazen- en tepede yani bölümün başında hemde en sonunda yazmam ?

Umarım sizi rahatsız etmiyordur.

Bazen ne yazacağımı gerçekten bilemediğim için sadece şarkıyı koyup geçiyorum ksksks

Neyse, bilgi vermek için yazıyorum.

Amour Durable /HOGWARST\ adlı bir hikaye yayımladım! Okumak isteyenleri bekliyorum!

Hadi bölüme geçelim (;

Şarkı;
Seventeen - Crazy in love

(Multimedya da bulunmaktadır..)





S:kangsegi mutluluklar diler...

6.bölüm/Eksik bir Minik/


"Merhaba Pikaçular!!!!!"

"Merhaba Pikaçular!!!!"

"Dün söz verdiğimiz gibi 5 bölüm atamadık."

"Fakat bu gün atacağız!!!"

"Bu gün ikimiz de dinç bir şekildeyiz ve bu harika!"

"Evet Vernon'a katılıyorum. Şuan saat dokuz."

"Hayır Kwaniee. Saat Sekiz."

"Ah her neyse."

"Evet bu gün sen okuyorsun."

"Desene bölünecek."

"Kırılıyorum ama bak."

"Tamam tamam."

"Sevgili Pikaçular!!!"

"Fraise Spirituelle sizlerle!!!"

...

Bu gün kimse Jihoon'a rastlayamamıştı. Çünkü Joshua'dan aldığı iki haftalık izini kullanmaya pazartesi gününden başlamanın daha doğru olduğunu düşünmüştü.

Soonyoung ise işine odaklanmış olduğundan, çevresinde kim var kim yok fark etmemişti bile. İşine odaklı birisi olduğu için pek dikkat etmiyordu çevresine. Ama içinden bir yerler diyordu ki bir şeyler eksik buram buram hissediyorum ama ne ?

Tam o sıra, Minghao anlaştıkları gibi Soonyoung yanların da işine devam ederken, Wonwoo'nun yanına şakıyarak gitmişti.

"Woniee"

"Efendim Ming-ah ?"

"Joshua hyung ve Jihoon hyung bu gün de gelecekler değil mi ? Ayrıca Jeonghan ve Seungcheol hyunglar da bu gün geleceklerini söylemişlerdi bana."

"Ah unuttum değil mi ?"

"Neyi unuttun Wonie ?"

"Söylemeyi! Jihoon kardeşi hasta olduğu için Joshua'dan iki haftalık izin almış. İki hafta boyunca yok yani kısacası."

"Ne-"

Minghao'nun sözü kopan şıngırtı ile kesilirken, Soonyoung yine sakarlığını konuşturmuş ve onları zarara sokmuştu.

Yine de işler tıkıtın da gittiği için, ikisi de birbirlerine bakarak gülümsemişlerdi, Soonyoung ise düşünceler için de fakat işlerini de yapmaya çalışıyor gibiydi.

Fraise Spirituelle - {SoonHoon} ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin