0.16

29 4 134
                                    

Bir bölüm sonra sizden ayrılmak - en azından bu kitapta -  çok zor geliyor.

Sizden ayrılmaya mı üşensem ? sksksk

Hadi bölüme geçelim (;

Şarkı;
BTS - Paradise

(Multimedya da bulunmaktadır..)
























S:kangsegi mutluluklar diler...

16.bölüm/ Kardeşlerin Hikâyesi /

"Merhabalar!!"

"Sevgili Pikaçu'lar!!!"

"Finalden bir önceki bölüm ile karşınızdayız!"

"Ve bu yüzden şikayet zamanı."

"Ne şikayeti Hansol-ah ?"

"Ne demek ne şikayeti ?! Sırf video çekmeyeceğiz diye iki saat boyunca ağladın ve gözlerin sadece pembe! Nasıl kırmızıydı bir ben bir de Tanrı bilir! Biraz rahatlaman gerek! Ne demiştik ? Yazarla konuşacağız daha konuşmadık bile."

"Tamam tamam, iyiki ağladım abartıyorsun."

"Bence abartmıyorum."

"Bu gün sen mi okuyorsun ?"

"Konuyu değiştirdiğini anlamadım sanma, evet."

"O zaman al bakalım kitabı."

"Sevgili Pikaçu'lar!!!"

"Fraise Spirituelle sizlerle!!!"

...

Soonyoung ve Jin'in kavgaları tam olarak bir gün önce bitmişti. Komik bir atışma olduğu için hâlen daha hatırlayarak gülüyorlardı.

Wonwoo her ne kadar biraz sessiz olmaları gerektiğini söyleyip onlara kızsa bile, bu kimin umrundaydı ki ?

Herkes yine Strawberry Cafe'de toplanmıştı, bu gün düne göre daha az müşteri vardı ve Yoongi'nin diğer arkadaşlarını çağırmasına hiç gerek kalmamıştı.

Gerçi onlar burayı öğrendikleri için sürekli geleceklerini belirtmişlerdi.

"Jihoon."

Yoongi, Jihoon'un kulağına adını fısıldarken, bir yandan da koluyla dürterek tam bir tepki almak için garanti kazanmıştı.

"Efendim hyung ?" dedi Jihoon konuşan grubun aksine aynı hyungu gibi fısıldayarak.

"Soonyoung'a anlattın mı ?"

"Hayır hyung, anlatmak istiyorum ama hep birisi çağırıyor onu."

"Ben Jimin'e anlattım. Şimdi sizi yollayacağım. Anlat."

"Ne ?"

Yoongi büyük bir keyifle "sizi yollayacağım" derken, Jihoon gülen hyungunun aksine gerilimle dolmuştu.

"Soonyoung!"

Yoongi önlüklü Soonyoung'a bağırırken, Soonyoung çilekli milkshake'i müşteriye vererek saygı maabında eğildikten sonra ona dönmüştü. Jihoon ise hyungunu durdurmaya çalışıyordu.

Fraise Spirituelle - {SoonHoon} ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin