0.15

43 5 40
                                    

Merhabalar~

Bu kitabımda işler neredeyse %100 tamamlanıyor, fakat diğer bir kitabımda iyicene karıştı ortalık dfkjhsdfjksdhfjksdhfkd

Kendini anlayamayan bir yazarım kjfhsdfj

Ders demek istemezdim fakat diyorum. Dersleriniz nasıl ? Yani nasıl geçiyor ?
Benimki iyiye gitmeye başlıyor, sanırım matematik defteri dolu olan nadir kişilerdenim sdfkjshdfkjshdfkjsdfhjksdf

Hadi şimdi bölüme geçelim (;

Şarkı;
IU (feat. Suga BTS) - Eight

(Multimedya da bulunmaktadır..)
















































S:kangsegi mutluluklar diler...

15.bölüm/ Pestil olan ne ? /

"Merhabalar!"

"Sevgili, Pikaçu'larımız!"

"İlk defa sahiplenerek konuştun Vernon. Ateşin mi var ?"

"Hayır~ Ateşim yok ama neden bilmem mutluyum! Pikaçu'lardan ayrılmamıza çok kalmadı Kwanie~ İki bölümcük sadece.."

"Hatırlatmasana ya, ben unutuyorum ama hep hatırlıyorum bir şekilde."

"Sanırım ben ayrılmak istemiyorum~"

"Duygu seline girmeni hâlâ tuhaf buluyorum."

"O zaman ?"

"Hadi kitabı okuyalım~"

"Sevgili Pikaçu'lar!"

"Fraise Spirituelle sizlerle!!!"

...

Bir önce ki gün olanlardan sonra Soonyoung ve Jihoon daha da fazla yakınlaşmışlardı, tabi bu durum Yoongi ve diğerlerini de mutlu yapıyordu.

Herkes huzurluydu ve bu huzur paha biçilemez bir şeydi.

Şimdi ise hepsi birden - Jimin de dahil - Strawberry Cafe de oturmuş konuşuyorlar.

Tabii bu günün Pazartesi olmasının da faydasıyla Cafe'ye olan baskın gibi bir durum söz konusuydu. Soonyoung ve Wonwoo siparişleri hızlı hızlı götürüyorlardı ve tek bir boş saatleri bile yoktu.

"Bence bu gün hepimiz yardım edelim, baksanaza şu doluluğa."

Şirket işleri bir süredir sakin olduğundan Seungcheol ve Jeonghan da buradaydı.

Seungcheol'ün sunduğu teklife hepsi katılmıştı. Müşteriler akın etmişti ve çalışan üçlünün, tabiri caiz ise pestilleri çıkmıştı.

Şuan iş bölümü yapıyorlardı, Jeonghan, Seokmin, Jun, Jihoon, Jimin, Minghao'ya yardım için mutfağa gitmişlerdi. Jimin'in gelmemesi için yorulmaması adına itiraz etseler de onlara inad ederek geleceğini kesinleştirmişti.

Sungcheol, Joshua, Chan, Yoongi ise Wonwoo ve Soonyoung'a yardım için önlük takıp işe koyulmuştular.

Dükkan o kadar doluydu ki, onların kalktığı çok kişili masa bile anında dolmuştu. Wonwoo ve Soonyoung onlardan gelen bu ani yardımı asla red etmezlerdi.

Fraise Spirituelle - {SoonHoon} ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin