12.

250 25 7
                                    

,,Čo sa stalo?" hneď ako Harrison* odišiel, som zamierila ku Scottovi a Allison. Do tretej bolo ešte veľa času a ako nám Harrison povedal, mali sme sa stretnúť v knižnici. Už teraz som sa na to netešila. A keď si tak teraz spomínal toto bude prvýkrát čo budem po škole. Možno sme s Bethany boli divošky, ale keď prišlo na školu boli sme hotový anjelici. Živo som si dokázala predstaviť ako sa mi vysmeje, keď jej o tom poviem.

Stiles sa postavil vedľa mňa. Tiež bol zvedavý ako vznikol celý tento zápas. Aj keď podľa mňa Jackson musel niečo spraviť Allison, pretože Scott by nezaútočil bez dôvodu. Vôbec by ma to neprekvapilo a ešte teraz, keď ho niekto ovláda a k tomu je kanima....

Scott nás posunul ďalej od študentov a záznamových kamier a hneď sa spýtal Allison : ,,Naozaj si v poriadku?" potom čo tí dvaja mali menšiu romantickú chvíľu, nám povedali čo sa stalo. Následne som pochopila konanie Scotta.

Takže Jackson predsa len nič nepovedal a ešte k tomu dával podivné návrhy Allison...nahý... Všetci sme aj tak predtým vedeli, že nám nič nepovie, takže sme s výsledkom našej misie neboli prekvapený. Ako som sa neskôr dozvedela, Stilesovi sa od Lýdie tiež nepodarilo zistiť nič.

Otočila som sa na Stilesa a spýtala sa ho: „Prečo si bol s Erikou?" Docela ma zaujímalo prečo boli spolu. Nestranili sa Dereka a jeho svorky kvôli tomu, že mali rozdielne názory?

„Počula ako som sa rozprával s Lýdiou a chcela zistiť prečo ma zaujíma smrť Jacksonových rodičov," od tej udalosti v telocvični sme sa s Erikou nerozprávali. Naozaj som jej vtedy chcela len pomôcť. Mohli sa s nás stať dobre kamarátky, ale nie. Ona sa nechá uhryznúť Derekom a začne sa správať ako mrcha.

Nezostávalo nám nič iné ako ísť do knižnice a vytrpieť si čas s Harrisonom. Presne o tretej sme napochodovali do knižnice kde na nás už Harrison čakal. Chvíľu som rozmýšľala, kde si mám sadnúť, ale nakoniec som išla ku Allison. Oproti mne bol Matt a vedľa neho Jackson. Chalani sedeli pri Erike.

„Pane, takto to nejde. Títo idioti sa ku mne nemôžu priblížiť." povedal Jackson, keď si chcel sadnúť. Scott so Stilesom boli hneď za ním, takže porušovali zákon priblíženia. Prekrútila som nad ním oči a sadla si vedľa Allison.

„Všetci?" počkať! Čo tým myslel, že všetci? Vyzerám ako idiot? Nechcem uraziť Scotta ani Stilesa, ale....sú idioti, keď nebezpečenstvo a zachraňovanie životov.

„Nie, iba my idioti," Stiles ukázal na seba a svojho najlepšieho kamaráta.

„Dobre. Vy dvaja poďte sem," rozhodol Harrison a ukázal na vedľajší stôl kúsok od Jacksona. Škodoradostne som sa usmiala, keď som uvidela Jacksonovu nespokojnú tvár. Tak ti treba.

Chvíľu som len tak sedela a počúvala rozhovor Scotta a Stilesa, keď som započula slovo, ktoré upútalo moju pozornosť.

,,Kanima?" prekvapene som sa pozrela na Matta. Odkiaľ vie o kanime? Pokiaľ viem žiadna fantasy hra nemá postavu ako kanimu...mohol by? Nie, nie...či? Počkať ale on bol ten kto zistil problém s Jacksonovim videom. Je možne, že by chcel iba odpútať pozornosť? Potom by vysvetľovalo prečo z neho mám taký divný pocit, ale Matt sa mi zdá ako dobrý chalan...Prečo by to robil? Mohol by to byť naozaj on? Neviem, ale určite si ho pridám na môj imaginárny zoznam podozrivých.

𝙼𝚘𝚘𝚗 𝙵𝚊𝚒𝚛𝚢Where stories live. Discover now