3.

329 24 0
                                    

 ◐

,,Dobré ráno," pozdravila som Josha, keď som vošla do kuchyne. Stál pri šporáku a niečo varil. Voňalo to výborne, takže som sa nevedela dočkať kedy to ochutnám. Hneď, ako som sa ozvala sa na mňa otočil a usmial.

,,Ahoj, Emily. Myslel som si, že sa so mnou nerozprávaš," prekvapene povedal a pokračoval vo varení. Povzdychla som si a vyskočila na linku vedľa neho. Nehovorím, že sa z nás majú stať najlepší priatelia, ale...

,,Ani nechcem, len som si uvedomila, že spolu budeme žiť nejakú tú dobu. Takže...,, zoskočila som z linky, potom, čo po mne hodil vševediaci pohľad a pokračovala: ,,by bolo najlepšie, keby som o tebe vedela aspoň základné fakty. Ináč, čo to varíš? Nádherne to vonia."

,,Asi máš pravdu. A americké waffle."

,,Z čoho si to vykúzlil? Keď som sa naposledy pozrela do chladničky, tak tam nebolo nič. A to doslova," pobavene sa na mňa pozrel. Myslela som to vážne. Nič tam nebolo ani vajcia či mlieko. Našťastie moja zásoba pomarančového džúsu zaplnila polovicu chladničky.

,,Mal som tajne zásoby.,, zasmial sa a dodal: ,,Ak chceš, dnes môžeme ísť spolu nakupovať."

,,Dobre, prečo nie. Aspoň si trochu pozriem mesto."

Pomohla som mu dať jedlo na taniere a zaniesla to všetko do jedálne. Jedli sme v tichosti, ale nebolo to trápne. Bolo to príjemné ticho.

,,Takže...Povieš mi niečo o sebe?" snažila som sa nadviazať tému.

,,Dobre. Ako začať...Som policajt, pracujem pre šerifa Stilinského. Rád varím... a, čo ešte také?" policajt? Nevyzeral na to. Vlastne je to dobre, aspoň môžem zistiť či vie, že nie som človek.

,,Takže tie zvieracie útoky..?" prekvapene sa na mňa pozrel.

,,Vyzerá to, že si si urobila domácu úlohu," zasmial sa, ale vážne pokračoval: ,,Nemáš sa čoho báť, bola to iba puma a o tú sa postaral Chris Argent." puma? Takže nič nevie... Super...takže budem musieť pred ním skrývať, čo som.

,,Dobre, ďakujem za jedlo. Pôjdem hore. Vybaliť si ešte nejaké veci." rýchlo som si po sebe umyla riad a išla do mojej izby. Uvedomila som si, že som si rýchlo zvykla volať tuto izbu mojou. Zdvihla som telefón a vytočila mamu. Zazvonilo trikrát a zdvihla to.

,,Srdiečko? Čo sa deje?"

,,Mami, vie Josh, čo som?" chvíľu zostala ticho ako, keby premýšľala.

,,Nie. Nevie. Ale neboj sa Emily. Aj, keby to zistil, nevadilo by mu to."

,,Ako si s tým môžeš byť taká istá?"

,,Lebo ho poznám, Emily. Strávila som s ním viac ako desať rokov." nevedela som čo na to povedať, a tak som zostala ticho.

,,Prepáč, Emily. Ale už budem musieť ísť. Zavolám ti neskôr. Ľúbim ťa. Pa," nestihla som sa ani rozlúčiť a už zavesila. Povzdychla som si a porazenecky som si sadla na posteľ. Čo mala také dôležité? Asi nejaké problémy s prácou alebo čo.

-

Strom života

Univerzálny symbol stvorenia , a nesmrteľnosti. Korene má vo vode v podsvetí, jeho kmeň predstavuje pozemský svet a jeho vetvy siahajú do neba. Je spájaný zo životodarným a ochraňujúcim vesmírom, z ktorého prichádza elixír alebo bohatstvo života. Možnosť vstupu do iných svetov. Je často spájaný s Druidmi.

𝙼𝚘𝚘𝚗 𝙵𝚊𝚒𝚛𝚢Where stories live. Discover now