◐
⬆️ Hore je outfit Emily, keď išla do školy.
„Nemyslíš, že je na čase, aby sme sa poriadne porozprávali?" spýtal sa ma Josh, keď ma viezol domov v policajnom aute od Scotta.
„Neviem o čom hovoríš." robila som sa hlúpou. Policajtom sme povedali, že sa do domu chcel niekto vlúpať. Hneď, ako sa to vyriešilo Scott zo Stilesom išli hľadať Jacksona a Allison zaviezla Lýdiu domov. Derek aj s jeho vlkodlačími poskokmi zmizli tiež.
„Emily, už druhýkrát si bola v ohrozený života! Vieš, že mi môžeš veriť. Nechcem, aby sa ti niečo stálo." povzdýchol si a zastavil pred domom. Vystúpila som z auta a otočila sa na neho. Pod očami mal tmavé kruhy a tvar mal zarastenú. Vedela som, že bol unavený z práce.
„Josh, naozaj som v poriadku. Nemusíš sa o mňa báť. Sľubujem, že budem opatrná, dobre?" snažila som sa uľahčiť situáciu. Venoval mi starostlivý pohľad a odišiel dnu. Previnilo som si povzdychla a nasledovala ho. Josh sa ani nenavečeral a hneď išiel do postele. Nezazlievala som mu to. Musel byť poriadne unavený.
Urobila som si malú večeru a potom sa išla osprchovať. Keď som prišla už osprchovaná a v pyžame do mojej izby našla som si zmeškaný hovor a správu od mami.
Srdiečko, keď budeš mať čas zavolaj mi.
Sadla som si na posteľ a dala si mokré vlasy do copu. Nechcela som si ich fénovať, pretože by som mohla Josha zobudiť. Oprela som sa o operadlo postele a vytočila mamu. Nezazvonilo ani dvakrát, keď mi to zdvihla.
„Ahoj, srdiečko." hneď ako som počula jej sladký hlas som si oddýchla. Tak veľmi mi chýbala. V Beacon Hills som bývala už skoro mesiac a pomaly som si zvykala na to malé mestečko. Jediná vec, ktorá mi tu chýbala bola mama. Chcela by som, aby tu bola. No na druhu stranu som bola rada, že tu nie je. Chcem, aby bola v bezpečí. A Beacon Hills určite nie je bezpečne.
„Ani nevieš ako mi chýbaš." povedala som miesto pozdravu.
Mama sa zasmiala do telefónu a povedala mi : „Aj ty mne chýbaš a ako veľmi. Ale celé toto je len pre tvoje dobro. To predsa vieš."
„Ja viem." povzdychla som si a radšej mame nepovedala, čo sa tu deje. Viem, že by o mňa mala strach, a to som nepotrebovala. Stačil mi jeden vystresovaný rodič.
„Emily...Vieš, že spln je za pár dni, že áno? Už si si našla nejaké miesto?" strachovala sa o mňa.
„Ešte nie. Mám teraz frmol v škole, ale neboj sa hneď zajtra to vyriešim. Nájdem si pokojne miesto v lese a budem dúfať, že ma niekto nevyruší. " sľúbila som jej. Docela som sa toho bála. Bude to prvý spln, čo budem robiť mesačný rituál úplne sama. A vedela som, že tu niekde číha Jackson, ktorý zabíja a ešte k tomu Derek a jeho vlkodlaci. Les určite nebude bezpečný, ale inú možnosť nemám.
„Máš dostatok jaseňu horského?*" overovala si. V hlase som jej počula obavy.
„Áno, mami. Neboj sa všetko mám pripravené." upokojila som ju a zosunula sa po opierke, takže som teraz ležala na mojich mäkkých perinách. S mamou som volala ešte asi hodinu. Rozprávali sme sa o našich dňoch. Samozrejme som vynechala všetko čo zahrnovalo políciu a nebezpečenstvo okolo toho. Ešte pred spaním som si zopakovala učivo, pretože som zajtra v škole mala niekoľko testov.
YOU ARE READING
𝙼𝚘𝚘𝚗 𝙵𝚊𝚒𝚛𝚢
FanfictionEmily Reed nie je celkom normálne dievča, ale snaží sa tak tváriť. Vychádza jej to až do dňa, kedy je nútená sa presťahovať do malého mestečka menom Beacon Hills. Tu si uvedomí, že hranie sa na obyčajne dievča je ťažšie ako si myslela. NEVLASTNÝM...