13.

275 25 9
                                    


⬆️ Hore je outfit Emily, na párty.


„Môžeš mi zopakovať, čo si povedala Melisse, Emily?" spýtal sa ma šerif Stilinsky. Sedela som na policajnej stanici a vypovedala som kvôli vražde tej ženy. Josh si sadol vedľa mňa a do ruky mi vložil hrnček s horúcim čajom.

„Áno. Potom, čo som podpísala papiere kvôli Mattovi, som si potrebovala odskočiť. Lenže som zablúdila a dostala som sa na chodbu, kde pracovala Melissa. Z jedných dverí som uvidela vychádzať podozrivú postavu. Pravdepodobne to bol mladý muž. Bol oblečený celý v čiernom a ponáhľal sa. Zdalo sa mi to čudne, a tak...ani neviem prečo, som išla ku tým dverám a otvorila som ich. Ostatok už viete," dopovedala som. Už ani neviem koľkokrát som to opakovala.

„Dobre, to je všetko. Už môžeš ísť domov. Keby sme ešte niečo potrebovali, tak ťa kontaktujeme," iba som prikývla a dopila čaj. Bol dobrý, ale nič sa nedokázalo vyrovnať pomarančového džúsu. Josh ma nežne chytil za predlaktie a pomaly ma viedol k autu, akoby sa bál, že mu ujdem.

„Emily, ak sa čokoľvek deje vieš, že mi to môžeš povedať, že áno?" spýtal sa ma, keď sme už sedeli v aute. Nachvíľu som sa na neho pozrela a zostala ticho. Bolo ťažké tajiť pred ním všetky tie veci, ale bolo to pre jeho dobro. Keď raz človek vkročí do nadprirodzeného sveta už z neho nevyjde. Nechcela som za neho urobiť rozhodnutie, ktoré mu zmení život.

„Viem, Josh. A veľmi si to cením. Len asi ešte nie som pripravená, zveriť sa ti so všetkým, čo sa mi deje v živote. Daj mi ešte čas," vedela som, že to raz zistí. Ale chcela som to byť ja, kto mu to povie.

„Dobre, ja len dúfam, že ti nikto neubližuje. Si moja dcéra a vždy sa budem o teba strachovať," povedal hlasom naplnením otcovskou láskou a pobozkal ma na čelo. Keby som tvrdila, že mi to celé tie roky nechýbalo, klamala by som. Venovala som mu môj najúprimnejší úsmev a on mi ho opätoval.

Naštartoval auto a odšoféroval ma domov. On sa ešte musel vrátiť na policajnú stanicu, takže som bola doma sama. Prvé čo som urobila bolo, že som vošla do sprchy a najmenej hodinu z nej nevyliezla. Potrebovala som sa uvoľniť. Odkedy som sa tu presťahovala zaplietla som sa iba do problémov. Niekoľkokrát som sa dostala na policajnú stanicu, a to ešte neskončilo. Nedokázala som uveriť, ako to Stiles alebo ostatný môžu zvládať.

Obliekla som sa do pyžama a vybrala som sa do kuchyne. Bola som hladná. Nemala som chuť na nič ťažké, tak som si vytiahla iba jeden jogurt a fľašu pomarančového džúsu. S vecami som išla naspäť do mojej izby a sadla si na posteľ.

Po dlhom rozmýšľaní som sa rozhodla napísať do našej skupiny, v ktorej bol Stiles, Allison a Scott.

Emily- Aký je ďalší plán?

-


Ráno na mňa čakalo prekvapenie. Prišla mi zásielka od mami, poriadne ťažký balíček. Nemohla som mu venovať veľa pozornosti, pretože na mňa pred domom čakala Allison. Takže som ho iba zaniesla do mojej izby a rozhodla sa ho rozbaliť, keď budem mať čas.

„Ahoj," pozdravila som Allison a nastúpila ku nej do auta. Odzdravila ma a začali sme sa rozprávať o dnešnej párty. Čo si oblečieme, a tak ďalej. Proste dievčenské reči.

𝙼𝚘𝚘𝚗 𝙵𝚊𝚒𝚛𝚢Where stories live. Discover now