6.

273 20 0
                                    


Zo skrine som vybrala čierne rifle, čierne tielko a na to som si dala hnedý kabát s krátkym rukávom. Aké topánky k tomu? Čierne alebo béžové? Nakoniec som sa rozhodla pre tie druhé. Bolo pól piatej, čo znamenalo, že Jackson tu bude už každý chvíľu. Nevedela som na aký film pôjdeme, ale dúfala som, že to nebude žiadny romantický alebo akčný film. Nechcelo sa mi ísť, ale vycúvať som z toho už nemohla. Vošla som do kúpeľne a rýchlo naniesla trochu rúžu na pery a maskaru. Rozpustila som si vlasy a učesala sa.

,,Vyzerám dobre." zhodnotila som nahlas a sama pre seba sa usmiala. Zobrala som si tašku, kde som mala všetky potrebné veci a zišla dolu. Josh sa rozvaľoval na gauči a pozeral futbal. V práci mal dosť frmol, takže vždy prišiel domov unavený. Nezávidela som mu.

,,Josh? Zachviľu už pôjdem." zobrala som si kľúče zo skrinky a hodila ich do tašky.

,,Dobre a kam to vlastne idete?"

,,Iba do kina." odpovedala som mu a oprela sa i zárubňu obývačkových dverí.

,,To dúfam. Najneskôr do deviatej." prekvapene som sa na neho pozrela.

,,Čo? Prečo tak skoro?" nie, že by som chcela s Jacksonom zostať tak dlho, ale predsa možno by som potom sama niekde išla alebo, čo.

,,Lebo som to povedal. Buď rada, že ťa vôbec pustím von, keď tu niekde pobehuje vrah." radšej som to nekomentovala, pretože by to skočilo hádkou.

,,Dobre, do deviatej budem doma."

,,Buď opatrná." povedal, keď započul trúbenie auta. Prikývla som a vyšla von. Šedé porše už netrpezlivo stálo pred domov. Jackson ma uvidel a zvodne sa usmial. Zhlboka som sa nadýchla a začala kráčať k autu.

,,Ahoj." pozdravila som ho a nastúpila do auta. Jackson otočil auto a zamieril do mesta. V aute nastalo trápne ticho, teda hlavne pre mňa. Dívala som sa všade inde iba nie na Jacksona. Vedela som, že som nemala súhlasiť. Mala som si niečo vymyslieť. Napríklad, že moja babička oslavuje 90 narodeniny alebo, čo.

,,Takže...Na aký film to vlastne ideme?" musela som prerušiť to ticho. Už sa to nedalo zniesť.

,,Čo tak Avengers: Pomstitelia? Bude to premiéra." nevedela som, čo od toho čakať. Dúfala som, že to bude lepšie než toto.

A na moje prekvapenie to aj bola zábava. Aj, keď celý film sa Jackson snažil so mnou flirtovať. Napríklad, keď sa zohol ku mne pre popcorn a ,,nechtiac,, má chytil za ruku alebo, keď som ruku mala položenú na opierke a on si položil ruku hneď vedľa mňa. Tak blízko, že sme sa dotýkali. Mal tam aj druhú opierku, prečo si nedal ruku na ňu?! A niekedy počas filmu som cítila, ako ma pozoroval. Tešila som sa kedy to konečne skončí.

S Jackson sme vyšli z kinosály a zamierili von z budovy.

,,Ako sa ti páčil film?" spýtal sa Jackson, keď sme boli von. Zastali sme kúsok od dverí, aby do nás nikto nenarazil.

,,Bol dobrý." odpovedala som popravde.

,,To som rád....Mám ťa odviesť domov?"

,,Nie, ešte si potrebujem niečo zariadiť, ale ďakujem." neviem či by som s ním vydržala ešte chvíľu. Nebola to úplne jeho chýba, ale neklapalo by to medzi nami. Hlavne kvôli jeho osobnosti... Keď tak nad tým rozmýšľam, viem ku komu by sa hodil. S Lýdiou by tvorili úžasný pár.

𝙼𝚘𝚘𝚗 𝙵𝚊𝚒𝚛𝚢Where stories live. Discover now