Οι γονείς μου είχαν φύγει εδώ και ώρα , καθόμουν στο κρεβάτι μου παίζοντας με το κινητό μου μέχρι που είπα να κάνω ένα μπάνιο, έβαλα το κινητό μου να φωτίσει και μπήκα στο μπάνιο, άνοιξα την βρίσει να τρέχει μέχρι να γεμίσει η μπανιέρα και διάλεξα μερικά από τα αγαπημένα μου
αφρολουτρα , αφού γέμισε η μπανιέρα έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα μέσα αφήνοντας το νερό και την υπέροχη μυρωδιά από τα αφρολουτρα να με ηρεμήσουν και να απολαύσω το μπάνιο μου , μετά από μισή ώρα μέσα στην μπανιέρα είπα να βγω αλλά για κακή μου τύχη είχα ξεχάσει να πάρω πετσέτα την οποία την είχα βάλει καταλάθος στο συρτάρι με τα εσώρουχαΕ : Ω θεέ μου.
Πήρα μια ανάσα και φώναξα το μόνο άτομο που ήταν μέσα στο σπίτι.
Ε : JIMINSSIIIIIII!!!
Άκουσα γρήγορα Βήματα να πλησιάζουν και χάρηκα που ήρθε τόσο γρήγορα, άνοιξε την πόρτα του μπάνιου και μόλις με είδε ταράχτηκε .
Jm : Ο ΣΥΓΝΏΜΗ!, είπε και πήγε να φύγει αλλά χτύπησε πάνω στην πόρτα αφήνοντας ένα μικρό επιφώνημα.
Γύρισε γρήγορα από την άλλη μεριά και έφυγε βιαστικά κλείνοντας την πόρτα, είχα σκάσει στα γέλια βλέποντας τον να φέρετε τόσο ντροπαλά, ο jungkook σε αυτή την περίπτωση θα μου είχε είδη ορμήξει, συγκράτησα το γέλιο μου και του μίλησα.
JIMIN P.O.V.
Καθόμουν χαλαρά στον καναπέ και περίμενα να έρθει ο taehyung να δούμε καμία ταινία , κάποια στιγμή σηκώθηκα και πήγα στην κουζίνα να ποιώ νερό μιας και είχε στεγνώσει ο λαιμός μου , άνοιξα το ψυγείο και έβγαλα έξω το μπουκάλι με το κρύο νερό έβαλα λίγο σε ένα ποτήρι, την στιγμή που πήγα να ποιώ την γουλια που τόσο πολύ επιθυμούσα άκουσα κάποιον η μάλλον κάποια να φωνάζει το όνομα μου .
Hn : JIMINSSIIIIIII!!!
Τρόμαξα πως κάτι έπαθε και άφησα γρήγορα το ποτήρι κάτω και άρχισα να τρέχω, η καρδιά μου κόντεψε να σπάσει από την αγωνία, άνοιξα γρήγορα την πόρτα του δωματίου της και μπήκα στο μπάνιο της ταραγμένος και εδώ ήταν που κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό, καθόταν στην μπανιέρα με τα μαλλιά της ήταν μισό βρεγμένα σέναν μικρό κότσο αλλά το ποιο σοκαριστικό...ΗΤΑΝ ΓΥΜΝΉ!!!
Ε : Ο ΣΥΓΝΏΜΗ!
Πήγα να βγω αλλά πήγα προς την λάθος μεριά με αποτέλεσμα να χτυπήσω στην πόρτα , γύρισα γρήγορα από την άλλη και βγήκα έξω κλείνοντας την πόρτα , άρχισα να περνώ βαθιές ανάσες για να ηρεμήσω αλλά φαίνεται πως ο φιλαράκος μου έχει άλλες προθέσεις.