Πέρασε μόνο ένα λεπτό και εγώ είχα χεστει πάνω μου , πως μπορούν και βλέπουν τέτοιες ταινίες, σε κάποια φάση πετάγεται μια ουρλιάζοντας και απ'τον φόβο μου παιταγομαι πάνω στον Jimin ουρλιάζοντας.
Jm : ηρέμησε.
Ε : ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ , είπα και τύλιξα τα χέρια μου γύρο του και των έσφιξα.
Jm : θα με πνίξεις.
Ε : taehyung θα σου σπάσω τα μούτρα.
Tae : τι έκανα εγώ?
E : εσύ είχες την ιδέα να δούμε θρίλερ.
Εκείνη τη στιγμή ο Jimin με αγκάλιασε και με έσφιξε με αρκετή δύναμη πράγμα που με πόνεσε και τον άφησα.
Ε : ΑΟΥ ! Πόνεσε αυτό.
Jm : και εσύ κοντεψες να με πνίξεις.
Τότε κατάλαβα πως είχα βάλει τα πόδια μου δεξιά και αριστερά του και είχα κάτσει πάνω στην κοιλιά του, αμέσως κατέβηκα , με το που έκατσα στη Θέση μου γύρισα στον taehyung και τον έφτυσα.
Tae : Ε !
Πήρα την κουβέρτα και πήγα στο δωμάτιο μου, δε θα άντεχα να δω και άλλο απ'αυτό, ξάπλωσα και περίμενα να με πάρει ο ύπνος.
10λ.
20λ.
Μισή ώρα και πάλι τα μάτια μου ανοιχτά, με το που άκουγα τον παραμικρό ήχο γυρνούσα το κεφάλι μου για να δω ποιός και τι είναι, το μάτι μου δεν έκλεινε για αυτό αποφάσισα να κατέβω να ποιώ λίγο νερό , κατέβηκα κάτω και είδα πως ο taehyung είχε φύγει , πήγα προς την κουζίνα και έβαλα νερό σε ένα ποτήρι έπινα νερό μέχρι που άκουσα τις σκάλες να τρίζουν , άρχισα να τρέμω .
*Πάει αυτό ήταν θα πεθάνω*
*Το λέω συγκεντρώσου πρέπει να βγείς σε επίθεση.*
Άρπαξα το τηγάνι και προχωρούσα αργά στα σκοτάδια , προχωρούσα αργά κάνοντας κύκλους γύρω απο το εαυτό μου, γύρισα και είδα τον Jimin μπροστά μου , από τον φόβο μου το τηγάνι μου έφυγε από τα χέρια και άρχισα να ουρλιάζω.
Ε : ΠΑς ΚΑΛΆ ΠΩΣ ΠΕΤΑΓΕΣΕ ΈΤΣΙ?!?
Jm : τι κάνεις με το τηγάνι στις 3 το βράδυ?
Ε : κατέβηκα να ποιώ λίγο νερό μέχρι που άκουσα τις σκάλες να τρίζουν και νομίζω πως μπήκε κλέφτης.
Jm :. Και θα τον δολοφονούσες με το τηγάνι
Ε : γιατί τι έχει ?
Jm : κάντο μια εικόνα " ακίνητος κρατάω τηγάνι"χαχαχαχα.
Άρχισε να γελάει πράγμα που εκνεύρισε , πήρα το τηγάνι και τον χτύπησα στο κεφάλι.