*2

786 56 13
                                    


Ε:jungkook φέρτα.

Jk:nope.

Ε : έλα ρε jungkook, είπα κουρασμένη από το τρέξιμο και έκατσα στον καναπέ.

Jk:πες μου ότι κουράστηκες.

Ε : ναι, είπα μουτρομενη και σταυρωσα τα χέρια μου.

Jk:έλα μωρέ ,είπε και έκατσε δίπλα μου .

Ε : φερτα , είπα και άνοιξα το χέρι μου περιμένοντας να μου το δώσει.

Jk:πρώτα θέλω φιλάκι, είπε και γύρισε το κεφάλι του για να τον φιλήσω στο μάγουλο.

Ε : καλά.

Τον πλησίασα αλλά την τελευταία στιγμή γύρισε το κεφάλι του και τα χείλη μας ενώθηκαν, άρχισε να με φιλάει αργά και βασανιστικά όπως μόνο αυτός ξέρει, άφησε τα μπισκότα για τα οποία τόση ώρα τον κυνηγούσα και έπιασε την μέση μου, με σήκωσε και με έβαλε να κάτσω στα πόδια του, τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με κόλλησε πάνω του, τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του, δάγκωσε το κάτω χείλος μου για να αποκτήσει πρόσβαση την οποία και απέκτησε, πλέων η γλώσσες μας έπαιζαν το δικό τους παιχνίδι, το φιλί έγινε ποιο βάθη και ποιο παθιασμένο όπως κάθε φορά μόνο που κάθε φορά είναι και ποιο ωραίο.

Έβαλε το χέρι του μέσα από την μπλούζα μου και άρχισε να χαϊδεύει την μέση μου , σιγά σιγά άρχισε να κατεβαίνει πρως τον λαιμό μου , άρχισε να τον δαγκώνει απαλά θέλοντας να αφήσει τα σημάδια του .

Ε : θα μου αφήσεις σημάδια και δεν θα μπορώ να τα κρύψω.

Jk:και ποιος σου είπε να τα κρύψεις.

Ε : οι γονείς μου δεν θέλω να φάω κράξιμο πάλι.

Σε αυτό δεν είπε κάτι ξέρει ότι οι γονείς μου δεν τον συμπαθούν και τόσο, δεν με αφήνουν ούτε να τον βλέπω λένε πως είναι κακή επιρροή για εμένα.

Μπούρδες.

Ενώ συνεχιζαμε χτύπησε το κινητό μου.

Ε : έλεος, είπαμε νευριαζμενη και σηκώθηκα από πάνω του.

Jk:ο έλα τώρα πρέπει να το κάνω μόνος μου τώρα.

Ε : τι πράγμα?

Jk:αυτό, είπε δείχνοντας τον αρκετά ερεθισμενο εργαλείο του.

Ε : μάλλον ναι.

Jk:τώρα τελευταία μόνος μου το κάνω, είπε και έφυγε πρως την τουαλέτα.

Γέλασα ξέροντας ότι του κάνω μεγάλη ζημιά.

ANGRY BABYSITTER [BTS-JM]Where stories live. Discover now