*25

172 15 1
                                    

Έβαζα τα τελευταία ρούχα στην βαλίτσα. Ήταν αρκετά και αυτό πήρε πολύ ώρα. Χωρίς να το καταλάβω η μητέρα μου καθόταν στην πόρτα και με χάζευε .

Μα : είναι ανάγκη να φύγεις?

Ε : μαμά το συζητήσαμε.

Μα : μα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θες να μείνεις εδώ?

Ε : άντε πάλι. Λοιπόν θα τα πω μια τελευταία φορά για να τελειώνουμε.
Πρώτον η σχολή είναι πολύ μακριά από εδώ. Δεύτερον σε λίγο γίνομαι 18 και θέλω να ανεξαρτητοποιηθώ και τρίτον θέλω τον προσωπικό μου χώρο.

Μα : γιατί δεν έχεις προσωπικό χώρο εδώ?

Ε : λέγεται προσωπικος χώρος το να μπουκαρετε οπότε θέλετε ?

Μα : γονείς σου είμαστε.

Ε : όταν σας είχα τσακώσει με τον μπαμπά στο δωμάτιο να. Θυμάμαι να μου εξηγείται για 3 ολόκληρες ώρες για το τι είναι ο προσωπικός χώρος.

Μα :αχ ούτε μια κουβέντα δεν μπορώ να πω για να μην φύγει το παιδί μου από το σπίτι, είπε αρχίζοντας το δράμα.

Έκανα eye roll και γύρισα πίσω στην βαλίτσα μου .

Μα : και τι θα πει είναι πολύ μακριά θα σε πηγαίνει ο Jin.

Ε : ναι και θα ξυπνάω από της 5 για να φτάσω εκεί 8.

Μα : έλεος όλα τα έχει υπολογιστεί, είπε ψιθυριστά.

Συνέχισα να φτιάχνω την βαλίτσα μου και να της απαντάω χωρίς να την κοιτάω.

Μα : και τι θα πει σε λίγους μήνες γίνεσαι 18 .
Πρώτον δεν είσαι ακόμα και δεύτερον για να ανεξαρτητοποιηθείς πρέπει να βγάζεις λεφτά. Πως θα δουλεύεις και θα διαβάζεις?Που θα βρεις δουλειά?

Ε : μένει λιγότερο από ένας μήνας για τα γενέθλια μου και μέχρι να βρω μια δουλειά που να πληρώνομαι καλά και μπορώ να διαβάζω θα μου δίνεται εσείς.

Μα: μπα φράγκο δεν θα πάρεις άμα φύγεις, είπε σταματώντας το "κλάμα"
και γύρισε με bitch face που βρήκε έναν τρόπο να με κρατήσει.

Ε : το πολύ μία εβδομάδα μετά θα λυγίσετε.

Μα : μωρέ τραγούδα εσύ, είπε και γύρισε στο δράμα καθώς κατάλαβε ότι η μικρή ελπίδα που είχε για να με κρατήσει χάθηκε, όταν θα μας παρακαλάς να σου δώσουμε λεφτά για να πας στο μασάζ θα σου πω εγώ.

Ε : αχ θεέ μου .

Αφού τελείωσα το πακετάρισμα με την βοήθεια του Jimin περιμέναμε για το φορτηγό της μεταφοράς.

ANGRY BABYSITTER [BTS-JM]Where stories live. Discover now