Facultatea de drept

141 12 0
                                    

Dupa 2 luni :
Theo P.O.V
-Haide,iubire trebuie sa ajungem la facultate! spun eu. Cat iti ia sa iti faci parul?
-Gata,gata vin acum!

Crystal coboara scarile  uitandu-se la mine si zambind. Oauu,arata super.Este imbracata intr-o pereche de blugi albi cu taieturi,o bluza neagra care scrie pe ea: Love New York,are o jacheta cu fermoarul intr-o parte si este incaltata cu botinele ei negre cu tinte.
-Oauu,arati super! Ii spun si ii dau un sarut scurt pe buze.
-Mersi. Si tu arati sexy!! Imi spune si imi face cu ochiul.

Ne-am luat la revedere de la Liam si am iesit pe usa cu Crystal de mana. Am intrat in masina in locul soferului si Crystal pe locul pasagerului si am pornit spre facultate.

-Nu pot sa cred ca am dat amandoi la aceeasi facultate. Imi spune Crystal cu un zambet imens pe fata.
-Da, asa vom fi unul langa celalalt si niciun baiat nu te va atinge. Tu esti a mea!
-Da eu sunt a ta si tu esti al meu. Imi spune si imi da un sarut pe obraz.

Nici nu mi-am dat seama cand am ajuns la facultate. Am iesit din masina si un grup de fane ne-au asaltat. Se pare ca am castigat X-Factor si acum eu si Crystal formam cuplul 'One'.

Dupa ce eu si Crystal ne-am facut cateva poze cu fanele noastre am intrat in facultate. Am prins-o de mana si am inceput sa ne deplasam pe holurile facultatii pana cand am gasit ceea ce cauta. Biroul directorului. Am batut la usa si am intrat in biroul directorului.
-Buna ziua! Eu sunt Theo Horan si ea este Crystal Payne.
-Buna,dragalasi! Cred ca voi sunteti noii studenti, nu? Si voi sunteti trupa One. A-ti putea sa imi dati un autograf pentru fata mea?
-Da,sigur.
-Puteti sa va luati orarele si codurile de la dulapuri.

Ne-am luat orarele si surprinzator azi nu aveam nici o ora doar trebuia sa facem un tur al facultatii. Facultatea avea 2 etaje. Toate clasele le-am luat la rand: sala de biologie,literatura,matematica,cea de sport etc.

Dupa ce am terminat turul am plecat spre casa obositi. Am decis sa raman la Crystal. Dupa ce ne-am pregatit de culcare ne-am pus in pat si am adormit imbratisati.

Catherine Ross II ( Crystal Payne si Theo Horan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum