Ii vei desparti pe Theo de Crystal..de Crystal. Numai cuvintele aceastea mi se repetau in cap pana cand......totul a devenit negru si am cazut in bratele lui Theo. De aici nu mai stiu.
Theo P.O.V
am vazut-o pe Crystal ca nu se simtea bine si imediat dupa ce a auzit acele cuvinte a cazut efectiv in bratele mele am luat-o in brate si am dus-o la spital alergand.Off Doamne ce bine eram in apropriere de spital.Am inmanat-o doctorilor si eu le-am zis ca alesinat dintr-o data.
Au dus-o intr-o sala iar eu l-am sunat pe Liam sa ii transmit vestea.
- Alo, Liam, Vino la spital reoede!
- Ce s-a inramplat? Ce a patit Crystal?
- A lesinat. Hai vino iti zic mai pe lung cand ajungi aici.Liam P.O.V
Cand am auzit ca Crystal este la spital am simtit cum imi fuge pamantul de sub picioare. Doamne soer sa nu aibe aceeasi situatie la fel ca si Catherine. Ea este singura pe lume pe care o mai am inafara de baieti. Este singura comoara care o am lasata de la mama ei.
Am fugit a masina mea si am condus rapid spre spital ajungand in nimai 10 minute.
Cand am ajuns Theo mi-a spus ca:
- Stai linistit,Liam nu este chiar asa de rau! Are doar apendicita si trebuie sa o opereze.Nu e nimic grav.Cand am auzit aceste cuvinte am rasuflat usurat pentru ca are doar apendicita. Bine nu zic ca aceasta nu este periculoasa dar este ceva usor. Apendicita se trateaza prin operatie.
Crystal P.O.V
M-au scos din salon si m-au dus in sala de operatie. Aflasem ca am lesinat deoarece aveam apendicita. Asta imi mai trebuia! Sa am apendicita.
CITEȘTI
Catherine Ross II ( Crystal Payne si Theo Horan)
FanfictionA II-A carte: Catherine Ross(One Direction). In aceasta carte este vorba despre Crystal Payne si Theo Horan si frumoasa lor poveste de dragoste.