0.1

51 12 4
                                    

*-*İyi okumalar*-*


(C) ''Olmaz diyorum size''

(S) ''Olur olur çok güzel olur hadi''

(C) ''Kızlar boş işlerinize beni bulaştırmayın.''

(S) ''Ya lütfen Cemre bir kerede tamam de''

(C) ''Off tamam ama bir kere için ''

(S ve B) ''Oleyy''

(C)''Adı ne''

(B) ''Sıcak Bölge''

(C) ''Tamam indiriyorum pc ye''

(S) ''Ok diğer bilgisayarlara da biz indiririz''

(C) ''Peki oyun nasıl oynanıyor?''

(S) ''Şimdi biz bir takım olacağız karşımıza yine bir takım çıkacak büyük ihtimalle onlarda arkadaş olurlar oyunun amacı en sona kalabilmek o gelen kişilerle birlikte bir takım olacağız ve hiç kayıp vermeden oynamaya çalışacağız oyunu zorlaştırmak adına görevler var şuraya git onu al şuraya koy gibi bende fazla bilmiyorum ama öğreniriz.''

(C) ''Tamam benim ki indi''

(B) ''Bizimkinin 5' dk sı var daha.''

(C) ''Tamam peki bizim sesimizi duyabiliyorlar mı?''

(S) ''Evet onlarla konuşabilir veya duyabiliriz.''

(B) ''İndii''

(S) ''Tamam bence başlayalım çok heyecanlı''

Sılanın bu heyecanını anlayamıyordum. Alt tarafı oyun oynayacaktık sanki Mıss Turkey de son ikiye kaldı.

(S) ''Şimdi öncelikle takım arkadaşlarımızın hangi ülkeden yakıldığı belli değil bu arada İspanyoldurlar inşallah aslında Türk yapımı bir oyun ama yabancı kaynıyor.''

(B) ''Türk yapımı mı hadi ya inşallah Türk gelirde memleketlilerimle konuşurum çok özledim oraları.''

(C) ''Çok mu güzel''

(N) ''Hem de nasıl Cemre sen bir de İzmirlisin İzmir en güzel şehri bence.''

(C) ''Keşke gitseydik şimdiye kadar burada kaldık babam söz veriyor ama işleri hiç bitmediği için hep yalan oluyor.''

(B) ''Aslında reşit olunca birlikte gitsek Sılada sadece Kocaeli'ni biliyor ben baya yerine gittim.''

(S) ''Tabi sen orada yaşadın.''

(B) ''Evet buraya gelince çok bayılmıştım ama sonra Murcia ya alıştım ve Ankarayı fena yadırgadım yaa''

(S) ''Kızlar oyun başlıyorr''


''Hello''

''Hi''

''How are you?''

''ı'm fine to thank you what about you?''

''You are welcome,ı'm fine too''

*******

Takım arkadaşlarımız İngiliz çıkmıştı İngilizcemiz olduğu için rahatça konuşmuştuk ve hiç şaşırtmayan bir sonuçla karşılaşmıştık biz buseyle birlikte 5 dk içinde ölmüş ve Sılayı izlemekten sıkılmıştık zaten o da 20 dk sonra gelmişti. tam kazanırken kaybettiği için sinirlenmişti ve oyun işide böylece kapanmıştı. Biz burada Türk okuluna gidiyorduk ailelerimiz ve biz de türk eğitimi almamızı istemiştik çünkü biz zaten 18 yaşımıza gelince Türkiye ye gidecek ve üniversite okuyacaktık. Şuanda 17 yaşındaydık ve yaklaşık 1,5 sene sonra Türkiyeye gidecek ve sınava girecektik. Hayallerimiz bu yöndeydi en azından herşey bu kadar kolay değildi. Hayal olarak kalmasını asla ama asla istemezdim.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sıla ve buse gitmişti annem ve babamda eve gelişti yine beni takmıyorlardı her işten geldiklerinde çok yorgun oluyorlar ve birbirleriyle kavga ediyorlardı. Alışmıştım artık onların bu huyuna beni severlerdi sevmesine ama bir türlü vakit bulamazlardı sadece ama nedense bugün gerçekten kavga etmelerini istememiştim gerçekten hemde hiç istemediğim kadar ve yavaşça odamdaki koltuğumdan kalktım ve oturma odasına doğru yol aldım.

''Yeter bıktım yeter ya ne bu çocuk gibi hergün didişip duruyorsunuz.''

Dedim bozuk aksanımla evde İspanyolca konuşmaktan pek haz etmezlerdi çünkü evdede İspanyolca konuşursak Türkçemin bozulacağını düşünüyorlardı. Ama bazen bilmediğim kelimeler olunca kullanmak zorunda kalabiliyorduk.

''Al işte çocuk senin yüzünden rahatsız oldu.'' Dedi annem

''Emin misin senin yüzünden olmasın o'' Diye ekledi babam

''Mira lo que tienes'' (Ne haliniz varsa görün)

Bu kelimeleri tam toparlayamadığım için ispanyolca demek zorunda kalmıştım.

''Ordenarle señora'' (Emredersiniz hanımefendi) dedi annem

Ne bekliyordum ki gerçekten ne bekliyordum böylelerdi ve huylarından vazgeçeceklerini de sanmıyordum ve kendi hallerine bırakmıştım onları ne halleri varsa görsünler.

Ben size baştan anlatıyım ailemi Annem Sevgi buralı yani dedem buralı anneannem burada büyümüş annem bazen Türkiyeye gidermiş ama bayramlarda seyramlarda Babam Sinan ise uzun süredir Murcia da ama 20 yaşına kadar Türkiyede yaşıyormuş sonra burada çalışmaya başlamış dedem buraya bir holding açmak istemiş ve babmda seve seve kabul etmiş İspanya hayranı olduğu için hemen buraya gelmiş bir gün sokakta annem ile rastlaşmışlar ikiside Türk olduğu için sohbet başlamış sonra birkaçkez rastlaşınca telefonlarını vermişler ve sonrasında tanışmışlar ve 2 sene sonrasında da evlenmişler. Başta birbirlrini çok seviyorlarmış ama yıllar geçince kavga etmeye başladılar bu kavgalar ilk 4 sene önce başlamıştı ilk zamanlar üzülüyor ağlıyordum ama sonrasında alışıyor insan bağışıklık kazanıyor. Normalde hiç bu kadar çıkışmazdım kavga ettiklerinde ama sabrım tükeniyordu benimde bende insandım ya hani sırf işlerine çok önem verdikleri için böyle oluryordu annem babamın şirketinde çalışıyordu babam CEO annem ise şirketin Avukatıydı babam eğer türkiyeye gitmek istemezsen şirkette çalışmamı söylüyordu ama evde bile onların bu haline tahamül edemezken bir de şirkette asla tahamül edemezdim sanırım.


Sinirimin geçmesi için bilgisayarımı açtım ve birden aklıma gelen cesaretle oyunu açtım Sıcak Bölgeyi otomatik eşleşmeyi açtım ve oynamaya başladım ve sanırım bu oyunu gerçekten sevmiştim genelde derslerimden geri kalırım diye oyun oynamazdım hatta hiç oynamamıştım ama bir kereden de zarar olmaz kafasıyla tekrar oyuna devam ettim oyuna tam olarak hakim olamadığım için ilk 3 maçta berbattım ama 4. de son üçe kalmıştım çabuk adapte olmuştum oyuna ve bu da oynadıkça daha iyi olmama neden oluyordu.

Artık mutluydum bu oyun nedensizce beni kendine bağlamıştı ne kadar maça girdim saymamıştım ama baya olmuştu esnemeye başlayınca yatağıma girdim. Nedense içimde birşey olacak gibi bir his var bu his şeye çok benziyordu heyecana hatta ta kendisiydi

Peki neden heyecanlanıyordum ki ?


Hepinize sağlıklı günler *-*

Uzaksın TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin