Merhabalar yeni bölüme geçmeden önce size birkaç şey söyleyeceğim
Öncelikle bu hikaye çok yeni ve sizin izlenimlerinizi merak ediyorum bunu belirtmek istedim sadece bence bu hakkım bu arada hikaye yeni olmasına rağmen okunmalarımızdan çok memnun olduğum.
Aynı anda iki kitap yazıyorum ve ikisine de 2 güne bir bölüm atıyorum her gün bir bölüm yazıyorum bölümlerin kısa olduğunu da düşünmüyorum okurken her ne kadar kısa gelse de emin olun yazması çok zor . Bir çoğunuzun bunu anlayacağını düşünüyorum.
Eeee bu kadar emek harcanıyorsa da aşağıdaki yıldızı parlatmakta size düşüyor canlarrr ; )
Yeni bölüme geçelim o zaman
İyi okumalar...
**********
''Kızım uyan artık''
''Tamam anne''
''Cemre bu gözünün hali ne şişmiş resmen''
''Ne nasıl ya''
Hemn aynaya baktım dün geç saatlere kadar bilgisayar oynadığım için kızarmıştı fazla ir şey yoktu annemin abartmaları işte sırf herşeyi abarttığı için çıkıyordu bu kavgalar .
Hemen yüzümü yıkadım. Ve makyajımı yaptım bugün haftasonunun son günüydü yarın okul vardı. Oyüzden kızlarla sözleştikleri gibi Buselere gideceklerdi. Şimdi diyorsunuzdur siz bu kızlar nasıl böyle tanıştılar biz Türk okuluna gidiyoruz Sılayla 1. sınıftan beri arkadaşız Buse bir süre Türkiyede yaşamış ve sonrasında Murcia ya gelmişlerdi onunla 4. sın ıftan beri tanışıyoruz sonra hep birlikte çok iyi arkadaş sırdaş kardeş olduk hepimiz tek çocuktuk ama artık 2 tane de kız kardeşlerimiz var herbirimizin.
Telefonuma gelen mesajla gülümsedim kızlarla grubumuzdan gelmişti.
(B)''Gelsenize ya ''
(S)''Kız dur patlama yoldayım.''
(B)''Off tamam bee ''
(N)''Cemre 5 dklık yolhadi bu buruşmuş suratı anladım da sen niye gelmedin yaa?''
(S)''Sensin buruşuk surat be patlıcan hayriye.''
(C)''Kavgaya tutuşmayın yine ya gelicem yeni uyandım giyiniyom. Kahvaltıyı yapıp gelicem siz oturakoyun''
(B)''Bende yapmadım sizi bekliyom kahvaltıyı birlikte yaparız.''
(C)''Tamam o zaman hemen gelirim 15 dk ya oradayım
(B)''Ok kuzum bekliyom ''
Bugün pazardı normalde herkes pazar günleri ailesiyle zaman geçirirdi değil mi evet ama biz hiçbir zaman gerçekten aile olamamıştık. Annemide babamıda çok seviyordum onlarda beni seviyorlardı ama bunu sadece söylemekle yetiniyorlardı. Yetmiyordu söylemek sevgini göstermediğin sürece yetmiyordu işte. Yine aşağıdan sesler geliyordu işe gitmemişler miydi yani? Annem bazen gitmezdi ama babamın hiç gitmemezlik etmezdi. merak ettim iyice neydi bu sebep acaba? Gelen seslere kulak verdim.
-Ya şu salatalıkları güzel kes canım.
- Ayy elim
- Nolduu
- Elimi kestim Sevgi
-Tamam sakin ol dur bekle ben dedim ama ben yapıyım diye
-Yardım etmek istedim ben
-Tamam canım dur bekle pansuman yapalım sana tamam mı
-Anne baba noldu
- Yok kızım bir şey merak etme sen elim kesildi biraz
- Siz işe gitmemişsiniz noldu
-Gideceğiz ama güzel kadınlarla kahvaltı etmeden gidersem ayıp olurdu.
- Siz iyi misiniz?
-Kızım biz babanla bir karar aldık. Yıllarca hem kendimizi hemde seni heba ettik artık gerçekten aile olmak istiyoruz. Bu süreç çok kolay değil ama sonuna kadar direneceğiz ve sonunda başaracağız. Şimdiki zamanlara asla dönmeyeceğiz bugün de bizim miladımız olsun güzel prensesim tamam mı?
Hepimiz susmuştuk ve kahvaltıya geçtik 5 yıl öncesine dönmüştük işte ve daha iyisi olacaktı.Mutluyduk işte.
- Ben bugün buselere gideceğim akşama gelirim.
-Olur prensesim dikkat et kendine tamam mı hatta diyorum ki haftaya birşeyler mi yapsak?
-Gerçekten mi?
-Evet ya 5 yıldır hiç birlikte biryerlere gitmiyoruz bi davetlerde birlikteyiz çok güzel olur belki şehir dışına çıkarız ne dersin hayatım.
-Çok güzel olur derim.
-Oleyyy canlarım benim
dedim ve sarıldım ikisinede ve hazırlanmak için yukarı odama çıktım.Kızlardan mesaj gelmişti onlara heber vermeyi unutmuştum kızlara ama onlar yemişlerdir yemeklerini diye düşündüm. Ve üzerime crop mint rengindeki sweatshırtimi ve altına da Siyah pantalonumu giydim montumu ve ayakkabımıda giyerek evden çıktım buselerin evine yürüyerek 10 dk da gidiliyordu.
10 dk sonra Buselerin evinin önündeydim zile basmak için ilerlediğim anda kapı açılınca irkildim bir anda.
-Aa Cemre sen mi geldin kızım kızlarda seni bekliyor.
-Evet kızmışlardır bana baya yandım
-Desene bunlar başının etini yiyecek
-Evet yandım ben bekletmeyeyim
- Tamam kızım takılın benim işim var sonra görüşürüz
-Görüşürüz selma teyze.
- Görüşürüz Cemre.
İçeri girdiğimde kızların sesi geliyordu. Yukarıdalardı sanırım. Yukarı Busenin odasına girdim.
-Sen neredesin yaa
-Ya kusura bakmayın çok garip şeyler oldu kahvaltı ettim fln işte
-Tamam o zaman bizde sen gelmeyince yedik. Ev çok sıkıcı napsak sizce
-Oyun oynayalım
-Ne dedin sen?
-Buse duydun demi oyun dedi haaa sen tabu fln dedin demi
-Yooo pc oyunu işte
-Nası ya Cemre iyi değil
-Buna bende katılıyorum.
-Aaaaa ne abarttınız bee.
-O zaman oynayalım hadi bilgisayar odasına gidelim 4 tane bilgisayar var zaten.
-Sıcak bölge oynayalım ama ben diğerlerini bilmiyorum.
Oyunu açtık ve takım arkadaşlarımızı beklerken bir anda Türkçe sesler gelmeye başlayınca şaşırmıştık. Sevinmiştik.
********************
Herkese merhaba bölümü nasıl buldunuz. Kısa oldu gerçekten ama daha yeni olduğu için emin olun biraz daha var kurgunun tam oturması için .
peki sizce bu türkler gerçekten onlar mı?
Heran herşey olabilir. Yeni bölümde cevabını alacağız biraz merak iyidir. :)
Bizi kendi hesaplarımızdan takip etmeyi ve hikayelerimizi okumayı unutmayın.
cilginpikacu29 ve
okurkenyazankiz234Sağlıklı günler
Sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaksın Texting
Teen FictionFotoğrafcı olmak isteyen Eren ve onun ilham perisi olan Cemrenin hikayesi