What I'm gonna do with this baby?

404 19 54
                                    

"Elena orda mısın?"

"Elena!"

"Özür dilerim baba. Dalmışım özür dilerim." dedim.

"Tatlım bunun seni ne kadar üzdüğünün farkındayım ama böyle olması senin için daha iyi olacak bunu biliyorsun." diyen babama göz devirmek istedim ama saygısızlık olacağını bildiğimden sadece karnıma bakmakla yetindim.

"Yani baba uzun lafın kısası sevgilim sırf ünlü birinin koruması olduğu için seni utandırıyor öyle mi?" dedim sıkılarak.

"Elena, öyle demediğimi biliyorsun hayatım." diyen babama annem de katıldı.

"Sadece senin için her zaman daha iyi birileri var. O şımarık çocuğun seni üzmesine dayanamıyoruz hayatım. Neden böyle yapıyorsun? Senin iyiliğin için her şey."

"Anne sıkılmaya başladım biliyorsunuz değil mi?" dedim bıkkınlıkla. Karnımı ovuşturmaya başladım. Onlara o sevmediği korumacı sevgilimden hamile olduğumu bir an önce söylemeliydim.

Telefonumun zil sesi bütün odayı doldurduğunda izin isteyerek odadan çıktım. "Jus. Nasılsın hayatım?" dedim.

Nefes alıp veriş sesleri endişeyle geliyordu. Sanırım bir şey olmuştu ve içime garip bir his dolmuştu.

"El, ben çok üzgünüm ama bir karar aldım." dedi sesi hafif titreyerek. "Bu konuyu nasıl söyleyebilirim bilmiyorum ama lütfen sana anlatmadan önce bir yere otur ve sakin kalmaya çalış." dedi.

Kalbim hızlı hızlı atarken koridorda ilk gözüme çarpan koltuğa oturdum. Bu ruh hastası ne diyebilirdi ki? "Justin ne saçmalıyorsun sen?" dedim sinirle.

"Özür dilerim. Sana anlatmadığım şeyler var ve anlatmadıkça iyi olamıyorum." dedi ve derin bir nefes aldı.

"Bak sana şöyle söylemeliyim ki; seninle ailen yüzünden kavga ettiğimiz gece ben çok büyük bir hata yaptım. Sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama seni seviyorum. Buna yemin edebilirim." dedi.

"Korkmaya başladım Justin. Eğer şakaysa komik değil haberin olsun." dedim sinirle.

"Özür dilerim. Gerçek olmaması için her şeyimi verirdim gerçekten." dedi yine sesi titreyerek.

"Anlat o zaman Justin. Lafı uzatıp durma."

"Baldwin ailesinin yeni koruması olduğumu biliyorsun. Hailey Baldwin'in yeni koruması olduğum zamanlar yani 1-2 ay önce sürekli beraberdik. Ben ona asla yan gözle bakmadım El gerçekten. Ama o gün senle kavga ettiğim gece sarhoş olup yakınlaştık. Sonra hamile olduğunu öğrendim. Babası da zorla evlenmemizi istiyor. Cidden çok özür dilerim." dedi ve özür dilemeye devam etti.

"Yani bu klasik sarhoş hikayesine inanmam gerekiyor öyle mi Justin?" dedim alayla. "Gerçekten bu kadar korkak olduğun için senin adına utanıyorum. Biraz yaptığın şeylerin sorumluluğunu al. İlk başında sana sorduğum da öyle bir şey olmadığını söylüyordun bir de gerçekten çok komiksin. Özürlerine kendine sakla çünkü duymayacağım. Ve bir daha asla suratımı göremeyeceksin." deyip telefonu suratına kapattım.

Hassiktir ben bu bebekle ne yapacağım?

Baby | ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin