"You're My Childhood Love."

102 7 8
                                    

"Nasıl olmuşum?" diyen Taylor'a baktım. Çok seksi gözüküyordu.

"Manken gibi kadınsın Tay." dedim ve güldüm.

"Çok teşekkür ederim." dedi ve rujunu tazeledi. "Sen pijama ile gitmeyi düşünmüyorsun değil mi El?"

"Hayır tabiki ama ne giyeceğimi bilmiyorum." dedim.

"Bak oraya bir kaç tane bir şey bıraktım. Onlara bak ve bir şeyler seç." dedi. Gülümseyip dediğini yapmaya koyuldum.

İçlerinden en açık olan elbiseyi seçip aynanın karşısına geçtim. Bu bir bar elbisesi gibi değildi ama çok güzel duruyordu.

"El, bu sana çoook yakıştı." dedi. "Zayn ve Noura iyi ki ayrılmışlar çünkü Zayn az kala böyle bir karıyı kaçırıyordu." diye ekledi. İkimiz de gülmeye başladık.

Bütün gün Zayn'in gelmesini ve annemin verdiği adrese gitmeyi beklemiştim ama Zayn gelmemişti. Bende artık gelmez umuduyla Taylor ile bara gitmeyi düşünüyordum.

"Zayn birazdan gelir. Acele mi etsek?" dedim endişeyle.

"Bence seni böyle görmesine izin ver." dedi gülümseyerek. Gözlerimi devirmeme engel olamamıştım. Taylor neden Zayn ve beni bu kadar istiyordu anlamamıştım. Bugün bütün gün beraberdik ve sürekli onun Zayn ve beni yakıştırması hakkındaki fikirlerini dinlemiştim.

Zayn ve Taylor aslında çocukluktan beri arkadaşlarmış. Aynı yetimhanede büyümüşler. Sonra bu 'baba' dedikleri kişi ile tanışmışlar. Bütün hayatları beraber geçmiş. Taylor'ın en büyük hayali Zayn ve onun çocuğununda beraber büyümesiymiş. Bir gün Zayn, Taylor'ı Noura ile tanıştırmış. Kızı çok beğenmiş ama ondan bir halt olmayacağını biliyormuş. Kız sürekli Taylor'ı kıskanıyormuş. Zayn'le görüşmesini istemiyormuş. Sürekli gizli saklı buluşuyorlarmış. Taylor tam hayallerim suya düştü, kardeşimi kaybediyorum derken Noura Zayn'i aldatmış. Başta çok üzülse de sonradan mutlu olmuş.

"Hazır mısın?" diyen Taylor'a bakıp düşüncelerimden kurtuldum. Kafamı olumlu anlamda sallayıp devam ettim.
"Hadi çıkalım o zaman." Onu takip etmeye başladım. Sonunda evden çıktığımızda aklına bir şey gelmiş olacak ki eliyle 'dur' işareti yaptı.

"Bu halini Zayn'e göndermem lazım. Çabuk poz ver." dedi. Ben ne olduğunu anlamadan flaş patladı.

"Neden böyle bir şey yaptın deli kız?" dedim şaşkınlıkla. Hiç bir şey demeyip gülümsedi.

Bir kaç dakika sonra siyah bir araba geldi. Taylor'ın gülümsemesi bütün yüzüne yayılınca bunun o çocuk olduğunu anlamıştım. Arabanın camını indirip "Selaaam." dedi. Çocuk çok cana yakın birine benziyordu.

"Merhaba." dedi Taylor. Çocuk arabasından inip Taylor'ın kapısını açtı ve Taylor oturunca kapattı. Sanki randevuya gidiyorlar gibiydi ve kendimi fazlalık gibi hissetmeye başlamıştım. Umarım gecenin sonu güzel olurdu.

Benim sevgilim olmadığı için kendi kapımı kendim açıp kapattım. Bunun beni üzmemesi gerçeğini söylemeden edemezdim. Şu an ne bir ilişki ne de bir vıcık vıcık sözler duymak istiyordum. Sevgilileri gördükçe midem bulanıyordu.

"Merhaba ben Harry. Sende Elena olmalısın." dedi Harry aynadan bakarak.

"Evet. Ama bana El diyebilirsin." dedim gülerek.

"T Swizlee senden çok bahsediyordu. Bugün gelmene çok sevindim." dedi. T Swizlee kimdi başta anlamasam da sonra bunun Taylor olduğunu anlamıştım.

Baby | ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin