01.

72 6 0
                                    

Καλώς ήρθατε αναγνώστες από το παλιό βιβλίο . Ελπίζω να είστε καλά δεν σας ξέχασα . Ήρθε η ώρα για τακτικά κεφάλαια αλλά και πολύ κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων .

Χαιρετίσματα από την συγγραφέα με αγάπη !

"Everything goes so slow expect my heart's beat that goes so fast when I am with you "

Τετάρτη 23 Απριλίου 2018

Αγαπητό ηλεκτρονικό ημερολόγιο . Από τότε που σε πήρα έχει αλλάξει η ζωή μου . Όχι για οτιδήποτε άλλο απλά το έχω εδώ και 5 χρόνια . Όταν μου πρώτο ήρθε περίοδος , μου το πήρε η θεία μου .
Τι άλλο να πάρεις σε ένα παιδί γυμνασίου; Ένα ημερολογίου να έχει να σημειώνει την περίοδο του . Εγώ βέβαια το χρησιμοποιώ , διότι μπορώ να καταχωρω φωνητικά αλλά και να γράφω φωνητικά. Ότι καλύτερο δηλαδή.

    Τώρα έχουμε μάθημα φυσική 5η ώρα . Σαν τρίτη λυκείου κατεύθυνση υγείας την φυσική την έχουμε ευαγγέλιο .
Να σας ρωτήσω κάτι; Τον μελλοντικό μου εαυτό η τα παιδιά μου που μαλλλομ διαβάζουν αυτό . Είμαι η μόνη που κοιμάται στο μάθημα η όχι; να ξέρω όχι τίποτα άλλο. Μα καλά και αυτοί μια γριά βρήκαν να μας φέρουν; Δεν μπορούσαν κανέναν νεοτατο 25νταρι καθηγητή με σώματαρα, θεϊκά μάτια και μαλλί να μας κάνει μάθημα;Είναι να πεθάνει η όχι . Ναι αλλά πρέπει να βγάλει χρήματα και αυτή θα πει κάποιος .

    ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙ ? ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ? ΠΥΡΑΜΊΔΑ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΧΤΊΣΕΙ? ΤΙ ΣΚΑΤΑ ?

Αυτή καταρχάς δεν ακούει καθόλου. Πρέπει να φωνάξεις για να ακούσει και αν.

Να σας δώσω ένα παράδειγμα. Να τώρα καθόμαστε εδώ και μισή ώρα και μας εξηγεί τον τύπο m•g= με επιτάχυνση της βαρύτητας. Θα μου πείτε που είναι το κακό. Το κακό είναι ότι επειδή δεν ακούει που της λέμε πως καταλάβαμε μας το εξηγεί ξανά. Η κολλητή μου δίπλα έχει χαρακωσει με ένα πλαστικό το χέρι της από την βαρεμάρα.

Οσο για εμένα βλέπω το αγόρι που και που έξω να παίζει μπάσκετ.
Μπορεί αυτή να έχει ψόφια αυτιά αλλά μάτι γαρίδα. Όποτε μπορώ παίρνω μάτι.
Καμαρώνω τον κούκλο μου το ψηλό μου καμάρι με τα πράσινα μάτια και το καστανό μαλλί.

"Και λοιπόν παιδιά κάνουμε μάζα επί βάρος ίσον με.... " Συνεχίζει η γιαγιακα .
(Ολη η τάξη) - Επιτάχυνση της βαρύτητας. Είπαμε όλοι βαριεστημένα.
"Δεν το καταλάβατε βλέπω. Δεν πειράζει πάμε ξανά. M•G = με.... "
Δ

slow Where stories live. Discover now