Πέμπτη 24 Απριλίου 2018
Σήμερα δεν ξύπνησα με διάθεση. Ξέρετε γιατί; Γιατί είμαι υπηρέτρια του ΜΑΛΑΚΑ!
Δεν κάνει να βρίζεις ....
ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΘΕΛΩ ΛΕΩ !!
Πίστεψε με δεν είναι ότι καλύτερο. Μπορεί κάποια στιγμή να μου πεί να του φέρω προφυλακτικά.
Ιιχ μαλάκα μου ιιχ.
ΜΙΞΟΠΑΡΘΕΝΑ
Κοίτα άμα θες να μου κάνεις κήρυγμα κάντο μα όχι πρωινιάτικα δεν αντέχεται.
Εχώ και αυτή την πουτάνα την καθηγήτρια.Μην λέτε πως είναι κακό έτσι πως την αποκάλεσα. Πέρσυ μου είχαν πέσει τα λευκά αιμοσφαίρια και μου πονούσε η κοιλιά. Εεεε δεν μπορούσα να κάνω μαθήματα και δεν έκανα εκείνη την άσκηση για τον Χριστόφορο Κολόμβο.
Τι έκανε η πουτάνα...?!
ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΡΙΑ!!!!
ΤΡΊΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΉΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΆΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΌΛΑΣΗ ΜΈΔΟΥΣΑ!!
ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΜΩΡΗ!!!
- Αρτεμη κορίτσι μου συγκεντρώσου στο μάθημα!
- Μάλιστα κυρία είπα και περίμενα πέντε λεπτά να χτυπήσει το κουδούνι .
5
4
3
2
1 ΝΤΡΙΙΝ
ΝΑΙ ΓΡΆΦΩ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΞ ΑΞΕΧΑΣΤΑ .
Ναι το ξέρω κάνω σαν μωρό αλλά ποιός είπε όχι σε διάλειμμα για να πώ εγώ. Βρήκα ένα παγκάκι άδειο και είπα να κάτσω να περιμένω την Νικολέτα.
Σήμερα είχαμε σε διαφορετικές αίθουσες μάθημα οπότε πάλι μόνη μου έμεινα μέσα στην τάξη .Σε λίγα δευτερόλεπτα έρθει μήνυμα στο κινητό μου από τον βλάκα τον Αλέξ.
Είναι λογικό να έχει τα κινητά των κοριτσιών που δεν έχει πηδήξει. Είναι τα απωθημένα του.Βασικά εμένα το έχει γιατι παλιά με έπαιρνε τηλέφωνο όταν τραγουδουσα μόνη μου στο μπάνιο 3 το μεσημέρι και απειλούσε να καλέσει την αστυνομία .
Ποντικομαμη
"Θέλω καφέ και κρουασάν. Πίσω αυλή σε 10'.Και γρήγορα "
Πάντα με την ωραία του ευγένεια.
Θέλει και γρήγορα ..
ΝΑΣΟΥΣΤΡΑΨΩΚΑΜΙΑΝΑΣΟΥΠΩΕΓΩ....
Ετρεξα στο κυλικείο να του πάρω το φαί. Ετρεξα γιατί όσο πιό γρήγορα τόσο καλύτερα. Θα τον ξεφορτωθώ νωρίτερα .
YOU ARE READING
slow
ChickLit*Αντίγραφο από την παλιά μου ιστορία . *Διαφορετικός τρόπος γραφής "everything goes so slow expect my heart's beat that goes so fast when I am with you " - Χχααχ μπα τι έγινε ο φλωρακος σου δεν γουστάρει κέρατα; Με ρώτησε ειρωνικά και ξέσπασε σε γέ...