06.

22 3 0
                                    

Πέμπτη 24 Απριλίου 2018

     Σε λιγότερο από μία ώρα έχω προπόνηση και βαριέμαι να πάω πραγματικά. Ναι αν διαβάζει αυτό η μελλοντική μου κόρη μην γίνεις σαν την μαμά .

      Ελάτε παραδεχτείτε το. Οταν έχετε κάτι να κάνατε προτιμάτε να κοιτάτε το ταβάνι που σας φαίνεται πιο ελκυστικό.

     Ελα μουσιτσες πείτε το.

     Εβαλα ένα κολάν και ξεκίνησα για το γυμναστήριο να κάνω προθέρμανση και ασκήσεις.

       Και ναι είμαι ο πιό χρουσουζης άνθρωπος στον κόσμο δηλαδή έλεος.

     Ποιά όμορφη μουριτσα λέτε να είδα;  Ποιόν;  Οχι σας αφήνω να μαντέψετε. .....

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ!!!

Καλά ρε ηλίθια αφού ήξερες ότι πηγαίνει γυμναστήριο γιατί φωνάζεις;;!;!;  Μου λες!;

    Εεεε ρε φίλε. Δεν γίνεται. Θα πάω αν είναι στον πάνω όροφο που έχει ένα γυναικείο τμήμα . Ελπίζω να μην έρθει .
Εκτός αν θέλει να κάνει κωλαρακι .

Μια χαρά κωλαρα έχει από μόνος του .

Μπαααααα τριχωτός είναι

      Ανέβηκα τα σκαλιά και μπήκα στην αίθουσα να πάρω ένα σκαμνακι και ένα πατάκι. Απλωσα την πετσετουλα μου σαν κυρία και έκατσα αναπαυτικά κάτω.

- Βρε βρε και έλεγα τι να ήθελα τώρα α ναι έναν χυμό! Είπε από πίσω το ξυλαγκουρο.

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ !

- Αλεξ πραγματικά δεν έχω την όρεξη σου. Του είπα και κατευθύνθηκα προς τα βαράκια.

    Πάντα παίρνω των 2,5 κιλών δεν μπορώ παραπάνω . Ηρθε από πίσω μου η σαλαμανδρα και μου φώναξε " κάνε στην άκρη "

- Και γιατί παρακαλώ;  Τον ρωτήσα με ένα ειρωνικό ύφος.

Την γάμησες!

Γιατί;

Δές τώρα!

- Ακου να σου πω μωρή! Εμένα θα μου μιλάς καλύτερα μην σε κάνω ένα με το πάτωμα. Μην νομίζεις πως ξέχασα τι μου έκανες το πρωί. Για το καφέ λέω.
Μου είπε αυταρχικά γεμάτος ειρωνία και υφακι ντίβας .

Πουστη αντραααα

- Δεν σε φοβάμαι του είπα και το σκατό στην κάλτσα είχε φτάσει.

Αυτό τώρα τι το πέταξες ;

Αγάπη μου κανελο ....αυτό είναι ημερολόγιο. Γράφω τι είπα . ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ . ΑΝ ΗΤΑΝ ΈΤΣΙ ΘΑ ΤΑ ΕΊΧΑ ΓΑΜΗΣΕΙ ΟΛΑ .

slow Where stories live. Discover now