Yemek boyunca Mary ve John'un dik-dik bakması Dean ve Castiel'i çok rahatsız etmişti. Castiel Dean'ı kırmamak için sofrada otursa da daha fazla dayanamadı.
C: Yemek için teşekkürler.Yorgunum,biraz dinlenmek istiyorum.-dedi ve ayağa kalktı.
Dean de arkasından giderek ona kendi odasını gösterdi. Mary ve John bakıştılar çünki bu Dean'ın yapacağı bir hareket değildi.
Castiel kapıyı açarak odaya girdi. Dean da girmek isterken Castiel kapıyı tuttu:"Benim biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var,sen şimdilik ailenle vakit geçirmelisin."-dedi. Odaya geçti, ceketini çıkarıp yatağın üstüne fırlattı.
Dean onun üzgün olduğunu anlamıştı. "Peki,sen dinlen,ben birazdan gelirim."-deyip kapıyı kapattı ve aşağıya indi,sofraya geri dönmedi. Mutfaktan bira şişelerinden birini aldı, Miracle'ı alıp dışarıya çıktı. Mary arkasından gitmek isterken Sam onu durdurdu:"Ben onunla konuşurum."-dedi, ceketini alıp onun peşinden dışarı çıktı.
Dean, Miracle bahçede dolaşırken derin bir nefes aldı. "Neden tüm sorunlar bir anda çözülmüyor?"- diye üzülerek etrafta dolaşıyordu. Sam onun yanına gelip "Eğer bir şey seni rahatsız ediyorsa bunu benimle paylaşa bilirsin,Dean."-dedi. Dean arkasını dönüp eliyle başını tutarak:"Nasıl anlatacağımı bilmiyorum, sanırım henüz anlatmaya hazır değilim."-dedi.
Sam elini Dean'ın omzuna koydu: Yine de unutma ki,sorunun her neyse bunu birlikte çözebiliriz , kendini yıpratmana gerek yok, kardeşim.
Castiel pencereden Dean'ı izliyordu. Kendisini onu üzdüğü için suçluyordu. Yatağın kenarına oturdu,üzgün bir şekilde: "Buraya gelmem hataydı."-diyerek kendisini suçlamaya devam etti.
Dean iyi olduktan sonra Sam'i dışarıda Miracle ile birlikte bıraktı ve eve girdi, merdivenlere doğru giderken John onu yanına çağırdı. Birlikte oturma odasına geçtiler. John kapıyı kapattı ve direk konuya girdi:
J: Anlat bakalım,Dean, neden garip davranıyorsun? Sığınaktan döndüğünden bu yana çok değiştin.
Dean konuyu olabildiğince değiştirmeye çalışarak endişeli ifadesini gülümsemeyle bastırdı: Endişelenmenizi gerektirecek bir sorun yok,sadece cennete alışmaya çalışıyorum. Sürekli avlandıktan sonra bu kadar sakin dünyada yaşayınca insan garipsiyor , hala bir yerlerden vampir ya da hayalet çıkacak mı diye kontrol ediyorum,haha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miracle
RomanceSupernatural dizisinin devamı .Olaylar finalden sonra kaldığı yerden, devam ediyor. Dünyadayken Dean'a aşık olan Castiel geri döndükten sonra insanlar gibi duyguları oluşursa neler olacağını merak ediyorsanız ve supernatural dizisine okuyarak devam...