CAPITOLUL IX

79 10 1
                                    

           Ochii fetei i se deschiseră încet și lent clipind de câteva ori ca să aibă posibilitatea să se obișnuiască cu aceea lumină arzătoare și orbitoare care o face pe tânăra să își mijească ochii la aceea imagine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

           Ochii fetei i se deschiseră încet și lent clipind de câteva ori ca să aibă posibilitatea să se obișnuiască cu aceea lumină arzătoare și orbitoare care o face pe tânăra să își mijească ochii la aceea imagine. Își puse podul palmei deasupra ochilor ei ca să poată evita aceea lumină care îi i-a privirea timp de câteva secunde.

          Pereții albii imaculații și mirosul de alcool sanitar îi veni în ochii lor și îi pătrunse adânc în nările ei, ceea ce o face pe fată să strâmbe din nas la acel miros înțepător pe care oricine nu și-l dorește să îl miroasă vreodată din momentul când își deschise ochii larg.

           Tânăra fată își masează fruntea cu ambele mâini din cauza durerii insuportabile care s-au decis să apară în momentul când își deschisese ochii, lumina încăperii decisându-se că este timpul să se trezească. Privirea fetei i se plimba de-a lungul încăperii în care se află aceasta, fiind nedumerită de ce caută acolo.

          — Unde naiba sunt? ,tânăra se întrebă pe ea însăși atunci când măsură fiecare colțișor al încăperii cu niște ochii mijiți

          Liniște.

          O liniște pătrunzătoare se aude în toată încăperea pe care o face pe fată să se înfioare la acest gând. Fu pentru prima dată în viața ei când fata este speriată de un lucru anume și care îi face tot corpul să tremure la gândul că se află singură în aceea cameră înfiorătoare și pustie care foarte puțini elevii vin acolo din cauza problemelor.

          — În cabinetul medical! ,o voce cunoscută ei se aude dintr-un singur colț pe care aceasta nu l-a verificat absolut deloc

          Eun-Soo își dă ochii peste cap la cele auzite. Dintre toate persoanele din întreaga lume trebuia să fie fix Jeon Jeongguk trebuia să se afle în aceeași încăpere și chiar să spună acele cuvinte care mereu o face să o ia razna. Băiatul stă într-un colț al camerei cu mâinile la piept și cu nesfârșitul lui zâmbet drăcesc așternut pe buzele lui micuțe care face orice fată să o ia razna, dar nu și pe fata din fața lui.

          — Tu chiar nu ai ce să faci cu viața ta! Eun-Soo se decide să spargă liniștea dintre cei doi

          — Iar tu tot aceeași persoană enervantă ești! ,acesta i-o întoarce fetei fiind deja sătul de atitudinea ei arogantă care nu v-a dispărea prea curând

          — Tu nu înțelegi te suport deloc?!Ce trebuie să fac ca să mă lași o dată pentru totdeauna?! ,fata, fiind deja frustrată de simpla lui prezență în fața ochilor ei, tot ce face este să se răstească la el

          Ochii lui Jeongguk sunt larg deschiși fiind luat prin surprindere de această acțiune a fetei pe care o auzise pentru prima dată de când cei doi se cunosc. Băiatul nu credea niciodată că tânăra fată o să se răstească așa de mult la el și că nu îi suportă absolut deloc prezența acestuia în fața lui. Acesta clipi de câteva ori la fata din fața lui și tot ce primește tânăra de la acesta este o simplă îngânare din cap.

<< The Revenger | | 전정국 >> J•JK FF [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum