CAPITOLUL VIII

99 11 1
                                    

CAPITOLUL VIII

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

CAPITOLUL VIII

          DUȘMANUL ei de moarte se află chiar în fața ochilor ei.Pumnii ei se strâng de furie la imaginea băiatului din fața ei care i-au rănit inima acum mulți ani de zile de parcă ar fi fost ceva normal pentru el. Pur și simplu nu se poate gândi decât la faptul că ar da orice să se ridice de pe acel scaun și să îl plesnească peste fața aia fiindcă o merită din plin.

          Inseong știe foarte bine că Eun-Soo se află în aceea clasă de aceea îi și face cu ochiul acesteia așternând acel zâmbet malefic pe buzele lui știind că a reușit să o înfurie pe fată foarte mult. Băiatul a vrut doar să își bată joc de ea deoarece asta este ce face el de zi cu zi. Caută câte o fată inocentă și naivă, o face să se îndrăgostească de el, iar după câteva zile sau săptămâni îi rupe inima în mii de bucății. Se pare că Eun-Soo a picat în această plasă a tânărului.

          O să te omor, Hwang Inseong, cu propriile mele mâinii fiindcă nu degeaba cheamă Han Eun-Soo!

          Jeongguk își duce capul spre fata care trimite niște lasere X prin ochii ei către acel băiat care orice fată i-a căzut la picioarele lui din momentul când păși în aceea clasă. Acesta își ridică o sprânceană în sus la contactul vizual dintre cei doi și putem spune că dinții lui au început să scâncească atunci când îl vede pe tânărul din fața lui care îi face cu ochiul lui Eun-Soo.

          Cine naiba e ăla și de ce îi zâmbește așa lui Eun-Soo?

          — Inseong, ia loc pe scaunul din spate a lui Eun-Soo! ,profesoara sparse liniștea din clasă, făcând-o pe Eun-Soo să iasă din gândurile ei adânci

          Inseong dădu din cap afirmativ la cuvintele profesoarei și porni spre scaunul gol din spatele lui Eun-Soo. Acesta merge atât de încet încât nici nu își luă ochii de pe ea. Băiatul crede că acesta poate să aibă toate fetele lângă el fără ca niciun băiat să se atingă de ele, de parcă ar fi regele lumii.

          — Ce bine arată tipul! ,Jun-Hee spuse acele cuvinte cu un zâmbet uriaș așternut pe buzele ei atunci când îi urmărește fiecare mișcare a acestuia

         Tânăra își întoarce brusc capul la ea cu o privire criminală care i se întinde pe chipul lucios și strălucitor al fetei, dându-i acesteia niște privirii dure și reci acesteia care o face să înghită în sec la ce se întâmplă în jurul ei. Fu pentru prima dată când primi o așa privire de la prietena ei cea mai bună după mulți ani de zile de prietenie. Este șocată de acțiunea bruscă a acesteia.

<< The Revenger | | 전정국 >> J•JK FF [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum