CAPITOLUL V
URMĂTOAREA ZI nu fu o zi foarte bună pentru Eun-Soo deoarece se trezi cu o stare proastă și cu niște nervii destul de mulți.Dar ziua ei nu este în totalitate distrusă deoarece fata a sunat ieri la aceea cafenea și a fost acceptată din prima atunci când persoana de la celălalt capăt a aflat că a mai lucrat într-o cafenea și știe cum stă treaba.
— Neața, Eun-Soo!, prietena ei cea mai bună — Jun-Hee — o întâmpină pe aceasta cu un zâmbet mare pe buze atunci când o vede în bucătărie mâncând singură
Fata mormăie în barbă ceva de nedescifrabil printre buzele ei micuțe, uitându-se în gol fără să se miște deloc din locul ei, de parcă ar fi înghețată pe loc sau chiar stană de piatră.
— Ești bine, scumpo?, Jun-Hee își întreabă prietena pe un ton scăzut, fiind îngrijorată că aceasta a pățit ceva grav de nu scoate nici un cuvânt
Dar deși se trezi cu o dispoziție proastă, fata are în gând să îi facă o farsă lui Jeongguk care îl v-a enerva la culme.Dar pe fată nu o interesează deloc deoarece vrea cu ardoare să îi vadă fața furioasă.
După ce își făcu ritualul ei de dimineață, porni de îndată la stația de autobuz unde o duce chiar până la liceu.Fata se așeză pe scaunul stației de autobuz, legănând picioarele în față și în spate, fiind deja plictisită să aștepte autobuzul.
Lângă ea se așază o persoană pe care o urăște cel mai mult din viața ei.Fata strânse din dinți la persoana care s-a așezat lângă ea și se abține cu greu să nu mârâie la persoane din stânga ei și să nu înceapă să țipe la el sau să ajungă cumva chiar să îl bată în fața tuturor.
Abține-te, scumpo, abține-te, își spuse ea în gând, strângând dinți și pumni de furie la vederea bărbatului de lângă ea.Fata lăsă un oftat să îi scape printre buze și închizând ochii ca să se relaxeze și să se calmeze repede, că altfel se ajunge la bătaie zdravănă.
Bărbatul de lângă ea se uită cu o sprânceană în sus fiind mirat de acțiunea bruscă a fetei.Acesta se abținu cu greu chicotul care ieși printre buzele lui micuțe și rozalii, și o făcu pe fată să își întoarcă atât de brusc capul încât îl făcu pe acesta să mărească ochii largi deschiși la privirea ei criminală.
— Râzi ca un nebun!, îi replică fata pe un ton jos, abținându-se cu greu să nu sară pe el și să-l bată de față cu toată lumea
Jeongguk tot ce face este să râdă făcând-o pe fată să își de-a ochii peste cap la el și să se întrebe dacă este un nebun care a scăpat de la ospiciu și a ajuns pe capul ei.Fata încearcă din răsputeri să nu-l bage în seamă, dar se pare că Jeongguk nu se lasă păgubaș și face tot posibilul să îi atragă atenția fetei, dar nu îi reușește deoarece fata și-a băgat căștile în urechii și a dat muzica la volumul maxim ca să nu îl mai audă pe acesta deloc.
CITEȘTI
<< The Revenger | | 전정국 >> J•JK FF [TERMINATĂ]
Teen FictionRăzbunarea este mereu dulce atunci când o faci din inimă.Jeongguk și Eun-Soo nu s-au suportat deloc.Din momentul când Eun-Soo află că Jeongguk îi rănește sentimentele prietenei ei cele mai bune, face tot posibil să se răzbune pe el. - a JJK FF ©ᴍᴏᴏ...