CAPITOLUL II
— NEAȚA, Eun-Soo! ,prietena ei — Jun-Hee — își întâmpină prietena cu un zâmbet uriaș așternut pe buzele ei micuțe
Eun-Soo se uită la prietena ei cu o sprânceană în sus.Ieri plângea atât de mult încât nu a putut să o încurajeze deloc, iar astăzi este fericită, mai fericită decât în alte zile.Pe aceasta o sperie puțin deoarece este ciudat să o vadă așa de veselă decât de obicei, mai ales că ieri a suferit mult din cauza lui Jungkook.
— Ce bine dispusă ești în dimineața asta! ,o tachinează ea pe prietena ei cu un zâmbet obraznic așternut pe buzele ei, adorând cu ardoare să își tachineze prietena
Jun-Hee nu se poate abține să nu chicotească printre buze la prietena ei înainte să și înfășoară brațul cu al ei, pornind spre sala de curs.Atunci când cele două ajunse în clasă Eun-Soo este bucuroasă să nu îl vadă pe Jeongguk, mai ales după ce s-a întâmplat ieri la cafenea.
Aceasta ajunge la banca ei și are un sentiment de deja vu că ceva s-a întâmplat la banca ei.Fata vede o brățară pe jos care o face să se aplece după ea și să o ridice ca să vadă inițiala "J".Și-a dat seama imediat că este a lui Jeongguk și că a făcut ceva anume cu scaunul ei.
Eun-Soo verifică dacă scaunul este stabil și din fericire este, dar simte un miros înțepător, ca de superglue.Fata rânjește obraznic și făcu schimb de scaune cu persoana din spatele ei.Aceasta se așază pe scaun având un zâmbet malefic așternut pe buzele ei știind că planul lui Jeongguk nu i-a reușit.
Jeongguk intră în clasă cu mâinile în buzunare și capul în jos.Dar când intră în clasă își ridică capul de jos și făcu contact ochii lui cu ai lui Eun-Soo.La început, fata se uită la el cu ură atunci când își aduce momentul întâmplat la cafenea de ieri, dar nu ezită să nu rânjească malefic atunci când își aduce aminte de farsa ei, care îi fusese destinată ei.
Jeongguk este confuz de rânjetul fetei și se întreabă pe el însuși de ce zâmbește așa, dar își scutură capul și se îndreaptă spre banca lui, așezându-se pe scaun fără să își de-a seama ce a făcut Eun-Soo.Dorește tare mult să afle ce anume gândește și să aibă șansă să o tachineze.
Fata se întoarce spre el cu un zâmbet larg așternut pe buzele ei micuțe și îi face cu ochiul băiatului înainte să se întoarcă spre tablă, lăsând un chicot să îi scape printre buze, lăsându-l pe Jeongguk și mai confuz decât înainte.
Eun-Soo se abține cu greu să nu bufnească în râs.Faptul că Jeongguk a încercat să îi facă o farsă, dar fata fiind mai inteligentă decât el.De când s-a născut, Eun-Soo a fost expertă în farse oamenilor.Face farse persoanelor care își bat joc de alții oameni.Nu este genul de persoană să facă farse pur și simplu că vrea, ci faptul că urăște violența și hărțuirea.
CITEȘTI
<< The Revenger | | 전정국 >> J•JK FF [TERMINATĂ]
Ficção AdolescenteRăzbunarea este mereu dulce atunci când o faci din inimă.Jeongguk și Eun-Soo nu s-au suportat deloc.Din momentul când Eun-Soo află că Jeongguk îi rănește sentimentele prietenei ei cele mai bune, face tot posibil să se răzbune pe el. - a JJK FF ©ᴍᴏᴏ...