CAPITOLUL III
— Deci, ai venit în club deoarece voiai să te distrezi?! ,Taehyung o întreabă a mia oară pe fată, având o sprânceană în sus nedumerit de cuvintele fetei, chiar fiind curios să afle apariția fetei în acel club, știind foarte bine că fata nu este genul să meargă în acele locuri
Jun-Hee îngână din cap pentru a suta oară fiind deja sătulă să îi spună același lucru băiatului care nu a înțeles deloc.Deși fața se gândește că Taehyung i-a crezut cuvintele fetei, se pare că nu este așa.De aceea Taehyung o întreabă de multe ori ca să o facă pe fată să vadă că acesta și-a dat seama.Dar fata este inteligentă și știe cum să întoarcă discuția la alt nivel, dar nici Taehyung nu este mai prejos decât ea.
— Ăsta este singurul motiv? ,întreabă Taehyung cu o oarecare ironie în glasul lui, având mâinile în buzunarele blugilor, încercând să o păcălească cumva pe fată
Fata își întoarce privirea spre el atunci când își ridică o sprânceană în sus la întrebarea lui.De ce acesta a întrebat-o asta?Ce anume vrea să afle de la ea?Și de ce vrea să afle ceva?Cei doi nu au avut deloc tangențe unul cu altul, iar acesta încearcă acum să afle ceva de la ea.Deși cei doi nu au avut șansa să se cunoască între ei, Taehyung chiar își dorește din inimă să o cunoască mai bine pe fată.
— Ce anume vrea să însemne asta?Vrei să spui că o fată ca mine nu are voie sa meargă în club să se distreze?! ,Jun-Hee este ofensată de cuvintele băiatului din fața ei, de faptul că el crede că tânăra minte în legătura asta
— Ce?!Nu am vrut să spun asta! ,încearcă băiatul să iasă din această situație stânjenitoare în care putem spune că s-au băgat el singur în ea
Jun-Hee nu se abține niciun minut să nu chicotească printre buzele ei micuțe la adorabilitatea acestuia din fața ei care încearcă să scape din aceea situație pe care și-a provocat-o singur. Tânăra se gândește că acesta arată ca un copil pierdut de mama lui și încearcă din răsputeri să o găsească, dar fara niciun rezultat. Râsul fetei îl făcu pe băiat să zâmbească în colțul gurii fiindcă s-au îndrăgostit imediat de surâsul acesteia.
Nimeni nu știe asta, dar Taehyung are sentimente față de Jun-Hee din prima zi când a văzut-o, dar aceasta este prea ocupată să se uite la alții băieții dar la el nu.Îl doare inima știind că aceasta nu are ochii pentru el și nici măcar nu se uită la el.Dar acesta se pricepe de minune și știe foarte bine cum să-și ascundă sentimentele și să nu observe nimeni, deși în interiorul lui suferă mult.
— Vorbind serios, tot nu mi-ai răspuns la întrebare!Ce căutai în club? ,Taehyung devine dintr-o dată serios atunci când o întrebă pe fată asta, ceea ce rar i se întâmplă acestuia să fie serios
CITEȘTI
<< The Revenger | | 전정국 >> J•JK FF [TERMINATĂ]
Teen FictionRăzbunarea este mereu dulce atunci când o faci din inimă.Jeongguk și Eun-Soo nu s-au suportat deloc.Din momentul când Eun-Soo află că Jeongguk îi rănește sentimentele prietenei ei cele mai bune, face tot posibil să se răzbune pe el. - a JJK FF ©ᴍᴏᴏ...