wolfstar #1

1.3K 25 7
                                    

A nap lágyan sütött végig a Roxfort teljes birtokán. Az eget kisebb-nagyobb bárányfelhők tarkították, a hőmérséklet pedig lassan, de biztosan elérte a tizenöt fokot is. Tökéletes márciusi időjárásnak bizonyult.

Ezt a már hatodéves Tekergők csapata is így gondolta. Remek szombati programnak örvendett a piknikezés számukra, valahol a hatalmas tó körül, ebben a gyönyörű időben.

Az ötletet Lily Evans vetette fel. Nem csak jól érezni szerette volna magát barátaival, hanem egy fontos dologról is beszélni szeretett volna a James híján csak három fiúval.

Kviddicsedzése volt, még aznap is. A másnapi meccsre készültek, ezért Lily kapott is az alkalmon, hogy szót tudjon váltani a fiú három legjobb barátjával.
A következő napi meglepetés buliról szeretett volna néhány szót szólni a fiúknak, hogy minden tisztázva legyen azzal kapcsolatosan. Jamesnek ebben az évben pontosan a kviddicsmeccs napjára esett a születésnapja; ezért is gyakorolt olyan sokat rá; nem szerette volna elszúrni pont aznap. Ezért három barátja, de leginkább Lily úgy gondolta, hogy a meccs utáni összejövetelen a klubhelyiségben még James szülinapját is meg fogják ünnepelni.

Már három hete elkezdték szervezni az eseményt, s az nagyon is jónak ígérkezett. Szinte mindenki be lett avatva a griffendélesek közül a nagy tervbe. A lehető legjobbra szerették volna megszervezni a dolgot. Mindenki közül Sirius bizonyult a leglelkesebbnek, tekintve, hogy Jamesszel elválaszthatatlan barátok voltak, ezért már napok óta hatalmas lázban égett az ünneplés miatt. Imádta a nagyszabású ünnepélyeket az iskolában, ráadásul ez a legjobb barátjának fog szólni, ami miatt csak még különlegesebb lesz.

- Egyebként még Bakerék is el tudnak jönni. Elvileg Lumpsluck feloldotta a büntetésüket a meccs miatt holnapra - mesélte nagy hévvel és izgatottsággal Lily a három barátnak. Már legalább egy órája kint ültek a szabadban. A szél kellemesen lengedezett, ami lágyan lebegtette a lány vörös fürtjeit.

- Király! - Sirius nagyot vigyorogva hátradőlt a piros kockás takarón, amit még Peter hozott otthonról az ilyen piknikezésekre.

- Lily, én... - Remus csalódottan kezdett bele mondandójába. - Nem tudok menni - Szörnyen érezte magát, amiért ki kell hagynia a barátja szülinapi buliját. A lány kérdőn nézett rá. - Holnap telehold lesz - ezzel mindent világossá tett a vörös számára. Remus lehajtotta fejét, majd a mögötte álló fa tövének dőlt. Legszívesebben kiabált volna. Ha már egyébként is vele történik mindez, miért pont egy ilyen napon? Rettenetesen elege volt ebből az egész vérfarkasosdiból.
A meccsre még pont el tudott menni, sőt, talán még a meccs utáni ünneplés elejére is bejutott volna. De nem sokáig, ugyanis március vége felé még mindig eléggé hosszúnak bizonyultak az éjszakák, ezért a bulin semmiképpen sem tudott ott lenni.

- Annyira sajnálom, Remus - szólt komolyan Lily. - Bárcsak tehetnék valamit - csalódottan megrázta a fejét, majd felpattant az eddigi helyéről. - Én megyek, még szólnom kéne néhány embernek, hogy segítsenek be a kaja beszerzésével a konyháról - mondta, majd fejével unottan a kastély felé biccentett.

- Oké, Peter ott lesz! - ült fel Sirius, majd megbökte az említett vállát, aki nem mellesleg a piknik kezdete után tizenöt perccel el is aludt a napsütésben. Lily még utoljára dobott egy elvarázsoló mosolyt a fiúk felé, majd visszasietett a kastélyba.

- Peter ott lesz... Te nem? - fordult kérdőn Remus barátja felé a lány távozása után azonnal. Nem értette; Sirius mindennel kapcsolatban annyira lelkes volt a buli miatt. Csak azt ne mondja neki, hogy elkíséri őt a Szellemszállásra...

- Én veled leszek, Holdsáp. - Sirius kedvesen mosolygott barátjára, majd mindkét tenyerét a vállára helyezte. - James szülinapját máskor is meg lehet ünnepelni.

Harry Potter oneshotokWhere stories live. Discover now