bölüm 5. Chosse Alçaği

144 28 14
                                    

Evet bana yardim edecek birileri lazimdi ama hangi kurallar çerçevesinde davranirsam , düşünüyorumda kabul edeceğim ;

“şey ne yapmaya hazirim choose gerçektende ben o kızı seviyorum bana yardim etmelisin”

Ben ne diyordum yhaa resmen kıza aşik oldugumu söylemiştim..Choose bana dönerek “aramizda kalicak kiyoshi aramizda merak etme” siritarak şeytani bir gülüş atmişti , Az korktum tabi korkmadim değil bu chose normal değildi o yüzden tek takilan bir çocuktu.!

        * * * * * * *

2 saat gibi sonrasi bir kafedeydik, chose konuşmaya başlamişti elinde bir fincan NesCafe ile ;

“ Çok şanslisin bence kiyoshi eğer o kafede olmasaydim bu hirsiz vakasi senin ömrünün sonuna kadar takip haline gelicekti ama bende bu olayi hemen aydinlatmak istemiyorum ve sen benim kölem gibi olucaksin her emrimi yerine getireceksin benim kurallarim çerçevesinde davranacaksin yoksa bu hirsizlik olayini asla ve asla aydinlatmam üstelik Lenka’nin yüzüne bir defa bile bakamicak hale gelirsin.!”

Çok ciddi konuşmuştu , Ama elinde kanıt varmiydi beni kurtarabilecek , eğer varsa lenka ve benim için Choose’nin kurallari çerçevesinde takilmayi kabul ederdim ve edicektimde..

“ choose bişi dicem kanıt varmi olmasi gerekir biliyosun , kanıt yoksa bende yokum kendi yoluma kendi çareme bakabilirim “

Var diyince şok olmuştum hatta sevinmiştim cebinden bir kamera gibi bir alet çikarmişti evet kameraya benziyordu ve bir video açiverdi;

Videoda; herkes lavaboya gidince nicolas denen çocugun cebime lenka’nin küpelerini atiyordu.! Sonrada hiçbir şey yokmuş gibi ben gidiyorum demişti ;

Bi 10 dakika kadar şoktan sonra chose’nin kurallari çerçevesinde takilacağimi kabul etmiştim.! Chose bana dönerek ; “senle çok iyi işler katledeceğiz kiyoshi ..” Eve doğru yol almiştim saat epey geç olmuştu. Caddeler öyle bir sesizdiki sanarsin benim bu caddeden geçmemi beklermiş gibi , sadece saf bir rüzgarin sesi vardi. O sirada acıktığımın farkina varmiştim eve hizlica vardim,yemek yapmayi bilmediğimden kızartma (patates) ve 2 gün asidi bitmiş bir faziyette kalan kolayi dolabtanda çikarmiştim öylelikle karnımıda doydurmustum ohh be dedim içimden ve derin bir uykuya daldim…

 **************************************

Okulda yoktu benim için iyi bir gün olacakti telefon’um çaliyordu arayan chosse’ydi .

“ Chose noldu ? “ sesi çok acayip ver sinirli geliyordu.

-“bişey yok bugünden itaberen benim kurallarim çerçevesinde yaşayacaksin, yanima gel bir clube gidiyoruz. Seni En son buluştuğumuz yerde bekliyorum kafe’nin önünde”

“he iyi gider geliyorum beni düşündüğün için teşekkürler dostum kafami dağitmami istiyorsun sanirim :)” ama gece gitsek iyi olurdu suanda Öğleyini daha yeni bitiriyorduk. Telefonu kapatip cebime koydum bugün benim günümdü ve kopmak istiyorum diyerek chosse’nin verdiği adrese gidiyordum..

 *******************************************

Chose tam karşimdaydi , yaninda 3-4 kişi daha vardi.! Chosee beni takip et , takip ediyordum dar bir sokağa girdikten sonra binalarin arasina girmiştik korkunç effectli musicler çaliyordu chose dönerek “vayy gizli bir club he ?” suratinda şeytansimca bir gülüş belirdi ve bana dönerek sana club demiştim ama ne clubu biliyormusun dövüş club’u :) adida “fight and stay alive” yani dövüş ve hayatta kal. Ölümüne dövüşler yapiliyor ve seni bu clube yazdirdim :) hahahaa..

Ağzimdan ilk çikan kelime “nee ?” Evet duydun benim kurallarim çerçevesinde takilacaktin , şimdi git ve sirani bekle ben şu köşede seni temsil edicem hatta seni ordan zevkle izlicem kiyoshii.. Ne kadar beni memnun edersen o kadar erken lenka’ya ve herkese hirsiz olmadiğini kanitlayabilirsin birde hayatta kalmayi unutma….

Kafesin içine girmiştim , ve karşimdaki rakip kimse devirememişti izlediğim kadariyla millet ona şampiyon diyordu ve Lanet olsun nasil devirecem nasil hayatta kalicam evet korkuyorum hatta kaçacak yer bile ariyordum maalesef ki kafesin içindeyim kare şeklinde bir kafes ve bir ölümüne dövüş..

Not; beyler çok güzel bölümlerle gelicez 7.8 bölümler çok güzel olucak 6.bölümde neler olucak .! :) saygilarimla vote ve yoruma atmayi unutmayin.!

O Bir LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin