Okumadan voteleri alalim lütfenn :) okuduktan sonra yorum eksik etmyn..
Saat'in zili çaliyordu sabah olmuştu saat'a uzanmaya çalişiyordum olmuyordu "zzzzziizzii" başimin etini yiyordu taki annem gelip saati durdurana denk " Hadi kalk oğlum okula gidiceksin saat'e bak geç bile kaldin nerdeyse daha üstünü giyinmedin oğluşum :) hadii " Anlaşilan kaldirmadan rahat birakmiycakti. Kalkip elimi yüzümü yikayip okul ünirformasini giyinip yemek yemeden çiktim.
★★★★ Okulda ★†★★
Yine o salak çocuğu görmüştum sinir bozucu hal ve tavirlari insani kendinden soğutuyordu . Arkamdan bir el uzanmişti arkama döndüğümde siyah saçli iyimser gözüken biri vardi " efendim "
" merhaba kiyoshi benle ayni siniftasin biraz gel ortamlara takil kendine arkadaşliklar kazandir ? Bu arada ismim Ceremy "
Ne demem gerekliydi ilkten sustum dinledim ve " olabilir ceremy olabilir " aslinda ceremy espiri anlayişi ve espirileri çok komikti zorla kendimi tutuyordum. Zaman çok hizli geçiyordu son 1 ders kalmişti , dersteydik ceremy derste ayakkabisini çikarmişti o O nasil desem çok kötü kokuyordu Ceremy diye seslendim. bana bakiyordu ;
" Ceremy birisi görecek rezil olucaksin ayretten ayaklarin çok pis kokuyor " ceremy kikirdayarak ;
" kiyoshi panpaa bu koku çok nadir bulunur bu öğretmende ağir kokulara dayanamaz ve ders bitimine 15 dk ' kala erken çikarir dostum bu nedemek biliyormusun ? "
Wayy ceremy dersten kurtulmak için herşey yapardi kesin ve net söylüyorum ders bitimine 15 dk kala çok ağir koku vardi ceremy'nin dediği gibi Öğretmen dayanamayip bizi erken birakmişti . Zil çalmişti tobby denen çocuk bir çocuğu zorla kolundan tutup bodruma indiriyordu arkasindanda 7-9 kişi bende inmeye karar vermiştim tobby kenara çekip Çocuğa Sen kimsin diye dalmaya başlamişti 2-3 yumruk suratina dizleriylede karnina vurmaya başlamişti Ağzindan kan geliyordu çocuk o aciyla birlikte inliyordu tobby halen devam ediyordu , kimse durdurmuyordu sadece tobby destekliyorlardi içimden " bu nasil bir insanlik bu nasil lanet olsun " diyip tobby giriştim ilk hamlem kafaydi kafa atmiştim tobby inleyerek bana bitane geçirdi sesimiz bodrumdan 1.kata kadar çikiyordu birbirimizi girmiştik 2 ben 3 o derken öğretmenler gelip ayirmişti kaşim çatlamişti onunda dudaği patlamişti bana el kol hareketleriyle sen bittin diyordu.
**** Okul çikisi *****
Merdivenlerden aşağiya iniyordum Millet bana bakiyordu bazilari bu malmidir başini derde soktu gibi cümleler kuruyorlardi hiç takmadim bir anda dayak yiyen çocuk gelmişti kolumdan tutarak " saol ki kiyoshi teşekkürlerr ne olursa olsun arkandaym dostum bu arada ismim Jeck " hmm sorun deil dedikten sonra okuldan çikmiştim..
Merkezdeydim dolaniyordum arkamda ince bir ses "kiiiiyoshii" diye bağiriyordu arkami döndüğümde bu o Popüler kız acaba neden seslenmişti yanima gelip ;
" Nereye böyle yada boşver sana bişi dicektim yarin arkadaşlarla toplanip tarz Cafede birşeyler atiştircaz yani buluşup birşeyler yapicaktik gelmek istermisin ?" bu teklif çok iyiydi ardindanda şaşkindim bu kadar güzel kız gelipte neden beni çağiriyor ;
" Şeyyy..! Yani " utancimdan " düşünürüm eğer gelmek istersem ararim seni "
" tamam ama peki benim sende numaram varmi ? "
Hakliydi heyecandandi " hayir verirmisin "
Cep telefonun numarasinida vermişti bu iyiydi böylelikle kızın ismini öğrenmiştim kızın ismi lenka'ydi....
Eve varmiştim rahattim odama girdiğimde çantami sağ'a firlatmiştim yemeğimi yiyip sakince kendi odamda takiliyordum ve lenka'nin bugünki pembesimsi saçlariyla giydiği sari açik bluzla alttan dar yeşilimsi pantolonuyla tayta olabilirdi pek pantolana benzemiyordu ne biliyim erkeğim yani neyse çok güzeldi işte napiyorum ben âşik mı oluyorum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Bir Liseli
RomansaBir liseli öğrenci , yeni okuluna alişiyor bu okulda hem arkadaş kazaniyorken kendinede düşman kazandiriyor. Birçok macera onu bekliyor , Aşk romantizm komedi her türlü içerik Hikayemizdeki Oyuncumuz Saf ve iyimserdir İlkte. büyük mücadeler verir ve...