Arkadaşlar öncelikle yorum ve voteleri unutmayalim, müzik öylesine koydum japonca bir müziktir hoşuma gitti koydum ha bu müzikte ne diyor diyorsaniz hiç bir fikrim yok sadece hoş ve güzel orjinal klibini youtube'ye yazi bulabilirsiniz. hikayeyi uzun yazmaya çaliştim yb için buyrun ;
Kafes'in kapısını kapatmişlardi görevliler artik maçin başlamasi için geri sayimi başlatmistilar. 10,9,8,7....4,3,2,1,0 "ko" büyük ölümüne dövüş başlamisti geri geri 2-3 adim attiktan sonra iri kasli genç bana yaklaşip saygi diyip önüme tükürmüştü ve Allah ne verdiyse dalmaya başlamisti kafami eğip yüzümü kollamaya çalişiyordum adam izin vermeden dizleriyle suratima vurduktan sonra yere yiğilmistim bana ;
" Ayağa kalk evlat ayağa kalk hadi Anneni s*kecem hadii "
Kalkacak durumum yoktu o beni saolsun.kaldirip pataklamaya başladi kafesin zincirlerine doğru firlati verdi olaylar çok hizli gelişiyordu zincire çarptiktan sonra ağzimdan kanlar geldiğinin farkina varmiştim çok canim yaniyordu.. Yeter diyip Ayağa kalktim ne olucaksa olsun diyip son bir defa choseye baktim chose zevkle dayak yememi izliyordu bir daha yeter diyip adamin üzerine doğru yürüdüm Adam bana dönerek ;
" halen yaşiyormusun seni lanet olasi.. " sözünü diyemeden sol yumruğumu fena geçirmiştim adam dengesini kaybederek yere devrilmişti Sinirden ona " kalk hadi kalk lan kalk " ayağa kalkip karnima kafasiyla girip kafesin kapisina çarptirmişti ve karnima serice yumruklar atmaya başladi yumruklarini ne yavaşlatiyordum nede savuşturamiyordum.eni sonunda boynuna babamdan öğrendiğim "keskin yumruk taktiği dediğim bir takniği uygulicaktm" adamin boynuna vurmaya başladim adam pes ederek geri atildi , Derin derin nefes aliyordum alnimdan kanin aktiğini sezdirebiliyordum bağirarak ona doğru koşup uçan bir tekme . adam yere düşüp benim gibi bir adamin nasil onu devirdiğini düşünüyordu.
Düşünmesine izin vermeden üstüne çikip sağ sol sağ sol yumruklarimi suratina geçiriyordum eni sonunda ben katil deilim nede bir dövüş icin adam öldürmem diyerek üzerinden kalktim ve kafes dişindaki seyircilere doğru bakiyordum herkes ;
"Kiyoshi.. Kiyoshii" diye bağiriyorlardi taki arkamdan kalkmiş bana saldiracağini fark etdiğim adam bana doğru var gücüyle koşmaya başlamişti bende düz koşarak kafesin zincirlerine basarak geri takla attiğimda sol ayağimla tam çenesine geçirdim adam geçirdiğim tekmenin 1,3 saniye içinde yere devrilmişti.. Kafes dişina çiktiktan sonra o adami merak ederek görevlilere iyleşicekmi acaba ciddi bişeyi yoktur umarim?
"Hayir beyfendi fakat inu öldürmediğibiz icin 15000$ dolar yerine 6000$ dolar alicaksiniz tabikide chose beyfendiye vericez nede olsa sizi o buraya getirdi "
★††★
Herşey bitmişti chosede kendi yoluna yol almişti ben beynime aldiğim o darbelerle suratim kanrevan halde evimef gelmiştim daha doğrusu evin girişine kazara zile basabildim evde annem var diye oysa gitmişti dayimlarin yanina , ama nedense kapiyi birisi açmişti bu lan bu lenkaydi kafam allak bullak olduğundan yolu şaşirmis ve lenka'nin evine gitmiştim ama yerimde duracak halimde yoktu gece 23:00 civarlarinda...
Lenka bana bakarak "kiyoshi ii-iyimisin?"
" Ne kusura bakma yanlişlikla gelebildim ben eve gidiyordum ve bilmiyorumm "
"İçtin mi yoksa kiyoshi bu halin ne her tarafin kan"
"ahh! Ben geri döneyim en iyisi kusura bakma" arkami döndüğüm hem bi ses hemde bacaklarim dengede zorluk çekmişti ve yere yiğilabildim merdivene tutunup kalkmaya çalişirken.. Lenka " bekle seni böle bir yere birakamam " diyip koluma girip evine almişti rahat bir koltuğa oturtarak yanimda 1,2 dk oturup sonrada bana ilk yardim çantasindan birkaç bez mez alarak kanayan yerlerimi temizlemeye başlamişti aci ama bu acilarimi dindiren lenka'nin yanindaydim. Aradan saatler geçmişti yarin okulda vardi lenka bu akşamlik burda kalicaksinn kiyoshi ve oturma odasinda yataği hazirlamişti ve kendimede gelmiştim lenka'ya bir teşekkür edip uyumuştum ama teşekkür ederken bana en can alici kismiyla " inş yine birşeyi çalmazsin eve bile almam hata kiyoshi bu yaptiklarindan sonra " tabi doğru hiç ben yapmadim felan demedim çünki kanitlayacak kanitim çok yakinda elimde olucak :)
Dipnot : 6.bolumude bitirdik yorumlari voteleri alalim canlarim kankalarim ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Bir Liseli
RomanceBir liseli öğrenci , yeni okuluna alişiyor bu okulda hem arkadaş kazaniyorken kendinede düşman kazandiriyor. Birçok macera onu bekliyor , Aşk romantizm komedi her türlü içerik Hikayemizdeki Oyuncumuz Saf ve iyimserdir İlkte. büyük mücadeler verir ve...