Arkadaşlar hikayeme başliyorum vote yorum yapmayi unutmayinn...
Yeni okula adımımı atmiştim , birçok ağizdan bu kim , Aaa yeni birisi gelmiş ,gibi dedikodular yapiyorlardi Sınıfımı ariyordum tam karşimda müdür odasina denk gelmiştim içeri girip kapiyi çaldim müdür " gir içeri oğlum yeni öğrencisin sanirim daha evel annenlede görüşmüştük.bu arada ismim Della robia"
Benimde ismim kiyoshi sınıfım nerde aradim ama bulamadim ? Müdür hemen tarif etmişti sınıfım 10/B'ydi..
★★★★★
Dahalik derse çok vardi dişari çikip dişardaki gençlere bakiyordum gözüme o arada bir kız takılmıştı. Burasi Amerikaydi her türlü kız her türlü erkek vardi , gördüğüm kız ise saçi pembe ve modayi seven bir tipti , çevresinde kızlar erkekler toplanmişti , popüler olduğu her halinden belliydi herkes gibi bende hoşlanmaya başlamiştim , biraz yakindan görmemin bir zarari olmaz biraz yaklaşıyım dedim. Merdivenlerden aşağiya indim tam yaklaşirken iri kasli yapili bir genç durduk yere omuz atmişti . yere düştum. Millet olay varmiş gibi başima toplanmişti. Topluluğun arasinda bir kız sesi " hey Tobby birak bir zarar verme çocuğa daha yeni demekki okulun düzenini bilmiyor zarar vermeden ona bu okulun kurallarini sonra anlatirsin." diyip bana yaklaşmişti bu o kızdı hoşlandiğim popüler kız üstünde sarı bluzz giyinmiş , alttan okul üniformasinin kirmizimsi bir mini eteğini giymişti yanima gelerek beni yerden kaldirmişti " benimle gel " kızı takip ediyordum okulun en dibine yani bodruma inmiştik...
"Adin nedir ? " diye sormuştu ip ince güzel bir sesi vardi
"Adim kiyoshi neler oluyor burda ?" aslinda içimde bir his vardi ama nasil bir his anlatamam tam o sirada tobby denilen çocuk gelmişti bir anda bana saldirarak boğazimi hafiften sıkırak " bu okulun bir düzeni vardir bu düzende hareket etmezsen bidaha affetmem bilirsin hatta seni şuracikta öldürürüm." ve birakır bende sinirlenip
" tobby benim ismimi bir yere kazı kiyoshi diye birgün bu yaptiğina sana ödeteceğim " diyip sustum tobbyde " bende sadece 1 hatanı bekliyor olacam."
Neyseki sona ermişti sınıftaydim şuna bakarmısın popüler kizla aynı sınıftaydik adını hala bilmiyordum. Sınıfa hoca gelir Kadın 28li yaşlardaydi siyah saçli fizik öğretmenine benziyordu zaten fizikçiydi yeni olduğumdan sebeb beni tanımak istemişti ve tanıtıyordum
"İsmim kyoshi , bu okula gelme nedenim tam söylerken gözüm dolmuştu ağlicak kadar olmuştum ama gözyaşimi tutarak " öncelikle benim babam vefat etmiştir bu nedenle annemin işide her şehri gezip 2-4 tane özel mekanlari çizmesi gerekiyordu yanii annem seyahatçi ressamdir bu yüzden hep okul deiştiriyorum " deyip sustum.
Öğretmen yanima gelerek kulağima fısıldayarak " sakin üzülme gurur duy babanla ve başini dik tut " bu söz gerçektende anlamliydi. Dersler bölelikle bitmişti...
★★★ Okul Çikisi ★★★
Eve gidip güzel bir şekilde yatmak istiyordum..Aslinda okul düzeni nedir zaten ben ne yaptimda bana omuz atmişti ve o kız ? Yatakta bunlari düşünüyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Bir Liseli
RomanceBir liseli öğrenci , yeni okuluna alişiyor bu okulda hem arkadaş kazaniyorken kendinede düşman kazandiriyor. Birçok macera onu bekliyor , Aşk romantizm komedi her türlü içerik Hikayemizdeki Oyuncumuz Saf ve iyimserdir İlkte. büyük mücadeler verir ve...