smsen

549 23 3
                                    

we reden naar huis. de hele tijd waren we aan het lachen en Chloe en elise stopten niet met me te plagen. ze bleven maar herhalen dat die dansende jongen echt iets voor mij was en dat ik met hem moest daten. echt meisjes laat me zelf eens bepalen met wie ik wil daten. oke ik moest toegeven die koen was niet lelijk maar ik ken hem helemaal niet. na een toffe rit waren we bij mij thuis aangekomen chloë kwam nog even mee iets drinken binnen. we waren de hele tijd plezier aan het maken. tot plots mijn gsm gaat een nummer dat ik niet ken. 'hallo met wie spreek ik?' 'koen baetens' 'hoe kom jij aan mijn nummer? ' 'dat heb ik gekregen van 2 dames ze kwamen het me geven met de boodschap dat ik je zeker eens moest bellen' 'wat ik vermoord hun straks' 'niet doen. jij kan super mooi zingen.' 'dank u maar jij kan super goed dansen.' 'bedankt maar iedereen kan dansen. dansen is alleen maar bewegen op muziek. jij hebt echt talent.' 'nog eens bedankt.' al snel begonnen we te praten over van alles en nog wat. hij woonde hier niet ver van dus we besloten samen naar de callback te gaan waar je te horen krijgt of je door bent of niet. na een halfuur aan de telefoon te hangen sloten we af. ik liep terug naar Chloë en Elise die nog steeds in de keuken zaten. 'wanneer is de eerste date?' vroeg Chloë. 'heel grappig meiden er komt geen date. en wie zijn idee was het om koen mijn nummer te geven?' Chloë wees naar Elise en Elise wees naar Chloë. ondertussen was het al 21 uur 30 ik besloot vroeg te gaan slapen na deze vermoeiende dag.

de volgende morgen

ik opende mijn ogen en keek naar de klok het was 11 uur. Vandaag stond er niets op mijn agenda. een dagje relaxen in de zetel. ik kreeg een sms goeiemorgen als je niet wil hoeft het niet he maar zou je eens iets met me willen gaan drinken? groetjes Koen ik twijfelde eigenlijk kende ik die gast totaal niet. aan de andere kant wat had ik te verliezen?. ik besloot te antwoorden ja wil wel een keertje iets gaan drinken maar haal je niets in je hoofd gewoon als vrienden he wanneer past het voor jou? xtineke  ik kreeg bijna onmidelijk antwoord voor mij past deze namiddag zo om een uur of 14 is dit goed voor jou en waar zou je iets willen gaan drinken? groetjes koen hij woonde in halle ik in sint-pieters-leeuw. halle was een toffere stad dan spl dus stuurde ik hem om 14 aan het station? x tineke hij stuurde terug ok tot straks groetjes koen ik besloot me te gaan douchen en me aan te kleden. toen ik aangekleed beneden kwam was het al 12uur40 over een uur moest ik al vertrekken. ik zette de oven op en stak er een pizza in. de pizza smaakte me. ik vertrok om 13uur30 bij mij thuis. een kwartier later stond ik aan het station van halle.

De Buurtpolitie ~ Koen en Tineke beste vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu