ik werd wakker met barstende hoofdpijn. het was een geslaagd feestje maar nu moest ik eerst iets aan die hoofdpijn doen. ik liep naar de badkamer en nam een dafalgan in. daarna sprong ik onder de douche in de hoop de kater van mijn lijf te spoelen. het lukte niet volledig maar toen ik van onder de douche kwam voelde ik me al iets beter. ik kleede me aan. een jeans broek en een gewone grijze T-shirt. ik bekeek mijn gsm en zag dat ik enkel smsjes had. het eerste was van thomas een vriend : proficiat he makker daar drinken we ene op. het 2de was van Tineke: hoofdpijn jij ook? het was wel plezant he. xtineke het laatste was van een nummer dat ik niet kende: hey koen het is Brigitte heb je nummer gekregen van Eric niet te veel last van een kater je had meer dan genoeg op? ik antwoordde eerst op het smsje van Tineke lang leven dafalgan. en heb me super geamuseerd. ik drukte op verzenden en liep naar beneden en plof in de zetel. ik nam mijn gsm terug en beantwoordde het berichtje van Brigitte. heb wel een kater. maar het was een super feestje. groetjes Koen nu hadden we twee weken voor de volgende show. ik besloot overmorgen pas te beginnen aan mijn nieuwe choreografie en dus eerst 2 dagen rust te nemen. Raphael kwam op me afgelopen. 'Broer je bent door naar de volgende ronde ik ben super trost op jou' 'Raphael het is trots en niet trost.' verbeterde ik hem. Raphael wou vandaag gaan zwemmen en omdat ik ook wel zin had om te gaan zwemmen gingen we deze namiddag naar het zwembad. ik stuurde een smsje naar Eric,Brigitte en Tineke ga vanmiddag zwemmen met Raphael geen zin om mee te komen? groetjes koen ik kreeg onmiddelijk antwoord van Tineke heb wel zin maar mijn lichaam is niet zo bikini/badpak proof x TIneke meende ze dat nu Tineke haar lichaam was wel bikini proof ze was mooi slank. ik stuurde dan ook terug dat was toch een grapje kom gewoon me je lichaam is zeker bikini/badpak proof groetjes Koen Eric antwoorde is goed ik en Brigitte zullen aan het zwembad van sint-pieters-leeuw staan om 13 uur 30 ik antwoordde ok tot straks groetjes Koen ik liep naar de keuken en smeerde een boterham voor mij en Raphael. ik kreeg een sms Tineke stond er op mijn scherm oke ik zal komen om welk uur en aan welk zwembad? xTineke ik kreeg een glimlach op mijn gezicht Tineke was in een heel korte tijd een super goede vriendin geworden. ik antwoordde om 13 uur 30 aan het zwembad van sint-pieters-leeuw groetjes Koen ik liep naar Raphael met zijn boterham en plofte me naast hem neer in de zetel. 'Wat ben je aan het kijken?' vroeg ik. 'Galaxy park' antwoordde hij zonder zijn ogen van het scherm te halen. om 12 uur 30 ging ik onze zwemzakken maken al snel had ik alles gevonden en in 2 zakjes gepropt. om 13 uur vertrokken we.
JE LEEST
De Buurtpolitie ~ Koen en Tineke beste vrienden?
FanfictionTineke en Koen kennen elkaar nog niet. Ze doen beiden mee aan een wedstrijd genaamd. 'Belgium's got talent'. Daar ontmoeten ze elkaar voor het eerst. Wil je meer weten? lees dan snel dit verhaal Copyright © 2015 by Andy_Nicoline Niets uit deze uitg...