laatste liveshows

446 20 0
                                    

Tineke

Vandaag was het de laatste liveshow voor de finale. 'Ik heb echt stress.' Zei Koen. 'Je hoeft geen stress te hebben. Je gaat dat goed doen.' Zei ik. 'Had jij zenuwen daarstraks.' Vroeg hij. 'Nee, het is gewoon hetzelfde zoals de andere. Alleen heb ik nu wel stress voor de uitslag.' Zei ik. Alleen Koen moest nog optreden van ons drie. 'Koen je mag meekomen.' Kwam dezelfde vrouw die mij kwam halen zeggen. Eric en ik ging dicht bij de tv zitten. Koen kwam zenuwachtig het podium opgelopen. 'Komaan Koen.' Zei ik zacht. Niet dat hij mij kan horen,maar toch doe ik het. De dans dat Koen nu heeft ingeoefent was echt mooi. De muziek begon te spelen en Koen begon te dansen. 'Hij is goed bezig.' Zei Eric toen Koen al een tijdje aan het dansen was. Koen was echt goed bezig, plots viel de muziek uit. 'Wat gebeurt er nu ?' Vroeg ik in paniek. 'Ik denk storing ofzo.' Zei Eric. Je zag aan Koen dat hij even niet wist wat doen maar hij besloot door te dansen. 'Wat doet die nu?' Vroeg Eric. 'Dansen he. Die laat zien dat hij geen muziek nodig heeft voor te dansen he.' Zei ik en lachte. Koen deed gewoon perfect door. Je zag ook aan de jury dat ze verbaasd waren dat hij gewoon bleef door doen. Na dat Koen een tijd heeft gedanst zonder muziek, had hij gedaan. 'Koen een dikke proficiat! Dat je gewoon blijft door dansen terwijl de muziek stopt.' Zei Karen. 'Ik wist eerst niet wat doen maar besloot dan maar door te dansen.' 'Koen you are an amazing performer you don't even need music to touch a crowd' zei ray. er verscheen een glimlach van hier tot in tokyo op Koen zijn gezicht. 'als hij niet door is naar de finale ga ik te voet tot in scherpenheuvel' zei ik en ik en Eric schoten in de lach. Koen kwam van het podium ik liep naar hem en vloog rond zijn nek. 'je hebt dat fantastisch gedaan.' 'Dank u maar zo zonder muziek dansen is niet gemakkelijk hoor' Eric kwam er bij staan en zei 'perfect gedaan maatje' nu was het een halfuur vol stress wachten op de uitslag. Alle kandidaten liepen nerveus te ijsberen buiten mij Eric en Koen waren er nog 2 zangers en 1 acrobaat. na een halfuur dat uren leek te duren kwamen ze ons halen om op het podium de uitslag bekend te maken. er konden maar 3 mensen door naar de finale dat betekent dat de helft nog afvalt. Koen Wauters kwam op het podium en begon 'dames en heren eerst en vooral kandidaten proficiat dat jullie al tot hier zijn geraakt maar spijtig genoeg eindigt het Belgiums Got Talent avontuur hier voor 3 van jullie. Koen ik begin met jou je hebt dat fantastisch gedaan en je deed door zoals een echte performer en dat vond Vlaanderen ook proficiat je bent door naar de finale.' Koen vloog rond mijn nek ik knuffelde hem normaal moest hij nu van het podium gaan maar hij stuurde de opnameleidster weg met de woorden 'ik blijf bij Tineke' Koen wauters ging door met Jos een van de andere zangers. 'Jos spijtig genoeg ben je niet door.' we gaven jos allemaal een knuffel en Jos verliet het podium. 'Tineke' sprak Koen Wauters mijn hartslag schoot de lucht in, mijn hart klopte in mijn keel.' jij bent door naar de finale proficiat' Ik vloog rond Koen zijn nek. moest Eric nu nog door zijn zou het fantastisch zijn. de acrobaat viel spijtig genoeg ook af. nu ging het nog tussen Eric en lena de andere zangeres. Eric had geen enkele fout gemaakt terwijl Lena een paar noten vals had gezongen. kijkend Vlaanderen had dat precies ook al door want Lena viel af. Koen Eric en ik staan gewoon in de finale van Belgiums Got Talent wie had dat gedacht toen we enkele weken geleden aan dit avontuur begonnen.

De Buurtpolitie ~ Koen en Tineke beste vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu