16.01.2016(Throwback)
Krystal
"Seulgi konumu attım sakın oradan ayrılma."
Planımın tıkırında işlemesi gerekiyordu.En küçük salaklığı tüm planımı mahvederdi.
"Dediğin yerdeyim.Bir taksi yaklaşıyor kapatıyorum."
Şu an olduğu yerden benim olduğum yere kadar 3 dakika bile yoktu ama Seulgi salağının burayı bulmasını beklemiyordum.
İstemsizce güldüm.Jongin benim olacaktı.Olması gereken yerde benim yanımda olacaktı.Onu tanıyordum.Benimle olmak için can atacaktı.Yaklaşık 2 saat sonra.
Jaemin'in yanına gittim.Bu gece ki en önemli kişiydi.Benden sonra.Minik Jennie ile Jaemin ilgilenecekti.
"Paramı şimdiden alayım."
Söylediği cümle çok komikti.Gerçekten becerebilirse parasını anında verecektim.Ama önce işi halletmeliydi.
"Önce yeteneklerini göster."
Jaemin bir bağımlıydı.Bu gece ona ve maddelerine ihtiyacım vardı.Korktuğum şey dozu fazla verirse ne yapmam gerektiğiydi.Minik sürtüğün ölmesi işime gelirdi.Onu saklayacak yer bulamazsam sıkıntı çıkabilirdi.En iyisi işimi sağlama almaktı.
"Dozu tadın da ayarla.Sıkıntı çıkmasın.Eğer çıkarsa seni polise bildiririm."
Jaemin güldü ve cevapladı.
"Anladım abartmana gerek yoktu."
Abartmıyordum kendimi sağlama alıyordum.Ona güvenecek kadar salak değildim.
Mekanın kapısından Jennie ve Seulgi girdi.
Seulgi,ona anlattığım gibi önce dans pistine götürdü.Jennie'nin çileden çıkması uzun sürmüyordu.Onu saatlerce izlemiştim.Hergün nereye gittiğini,ne yediğini,ne tepki verdiğine kadar ezberlemiştim.Anladığım kadarıyla çoğu zaman nefes almakta zorlanıyordu.Onu bu şekilde avucumun içine alacaktım.Çılgınca bir şey değildi bunu sevdiğim adam için yapıyordum.Jen'in mimikleri artık sinirlendiğini gösteriyordu.Barın en boş alanı içkilerin olduğu yerdi.Buraya geleceğine emindim. Düşündüğüm gibi de olmuştu.Bar sandalyesine oturdu ve tekila siparişi verdi.
Jaemin bana döndü ve işaret verdi.Kafamı salladım.Onu onayladığımı anladığında bardağına maddeyi koydu.Bundan sonrası çorap söküğü gibi gelicekti.
Bir süre sonra Jennie ayağa kalkmaya çalıştı.İlk kez madde alan birine göre gayet iyi gidiyordu.Açık konuşmalıyım,bu kadarını beklemiyordum.Düşeceği esnada Jaemin onu kolundan tuttu.Keyifle gülümsedim.Minik Jennie artık benim için bir sorun değildi.Küçük bir eğlenceydi.
Kapıdan içeri girdiler.Ardından etrafı kontrol ettim ve maskemi yüzüme geçirdim.Yüzümü bir ihtimal dahi hatırlamamalıydı.Gerçi o kadar maddeden sonra ismini bile hatırlaması mucizeydi.Jaemin sızan Jennie'e baktı.
"Şimdi ne yapacağım?"
Kızın yanını işaret ettim.
"Kucağına al ve uyuyormuşsunuz gibi davran.Bakalım ne kadar fotojeniksiniz."
Jaemin dediğimi yaptı ve fotoğrafı çekmem için işaret verdi.Bir kaç kare fotoğraf çektim.Jaemin fotoğraflara bakmak istediğini söyledi.Ona telefonu uzattım.
"Bu kadar gerçekçi olmasını beklemiyordum."
Ben de beklemiyordum.
"Şimdi bir kaç video çekelim."
Kafasını salladı.Kızın yanına gitti.Yüzüne bir tokat attı.Jennie şokla bir an da uyandı.Gözlerini ovuşturmaya başladı.Burası en kolay kısımdı işte.Çocuğu nasıl kandırıyorsan,madde almış insanı da öyle kandırabilirdin.Jennie mızmızlanarak konuştu.
"Sen de kimsin?"
Jaemin bıyık altından güldü.
"Ben sevgilinim.Beni tanımadın mı yoksa?"
Kız şaşkınca ona baktı.Gözlerini kocaman açtı.Jaemin'e yaklaştı ve incelemeye başladı.
Jaemin bana döndü."Buğulu görüyor."
Yüzünü dahi hatırlayamazdı artık.Plan istediğim gibi gitmişti.Her zaman ki gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is (not) easy| JenKai (tex)
أدب الهواة'Sevgilin,seni sevgilisine ispiyonluyor Jongin.' Sinirle güldüm.Ne beklediğimi sorguladım.Değer verdiğim insanın bana değer vermesini mi?Değer verdiğim insan bir yalancıydı.Telefonumu çıkardım.Jen,artık yoktu. "Krystal hala benimle olmak istiyor mus...