10

311 17 3
                                    

31.12.2016

Jongin montunu aldı ve kapıya koştu.Merdivenlerden ışık hızında indi.Jennie onun için buraya kadar gelmişti.İçinde ki heyecan duygusunu bastırmaya çalışıyordu.Bu onun için çok özeldi.Kabul etmeliydi,onu hala seviyordu fakat affetmek için acısı hala tazeydi.

Apartmanın kapısını açtı.Jennie elini ısıtmak amaçlı cebine koydu,aynı zamanda hafifçe zıplıyordu.Gerçekten üşüdüğü bariz ortadaydı.Yanakları kıpkırmızıydı.

Jongin,Jennie'e birkaç adım attı.Jennie onu görünce kendini ve kıyafetini düzeltti.İkisi yaklaşık 1 sene önce aynı montu almıştı.Uzun zaman sonra hem onu hem de bu montu görmek Jongin'i daha fazla heyecanlandırdı.
Jennie,cebindeki paketi de çıkarmayı ihmal etmemişti.Jongin gülümsememek için elinden geleni yapıyordu.Fakat nafileydi ağızı kulaklarında sırıtıyordu.

Jennie elindeki paketi anında uzattı.Jongin gözlerini Jennie'den ayırmadan paketi aldı.

Jongin paketi açtı.

"Bu bozulan kameram.Tamir edilemeyeceğini söylemişlerdi."

Şaşkınlığı yüzünden okunuyordu.En sevdiği kamera 80'lerde oldukça popülerdi.Ama artık yedek parçası bile bulunamıyordu.Oldukça hassas olduğu için çoğu kişi bozulduğu zaman yapamayacağını söylemişti.Jennie gülümsedi usulca.

"Dedemden rica ettim.Kameran şu an eskisinden daha sağlam."

Jongin Jennie'i kucağına aldı ve birkaç tur döndürdü.Jennie çığlıklarına engel olamamıştı.

"Yeter artık koca ayı indir beni!"

Jongin Jennie'nin feryatlarına aldırmadan onu birkaç tur daha döndürdü.Durdu ve yüzlerini en yakın mesafeye getirdi.Burnunun ucu gerçekten donmuştu ve çok sevimli gözüküyordu.Burnunun ucuna bir öpücük kondurdu.

Jennie şaşkınca Jongin'in gözlerine bakıyordu.
Evet,çok mutlu olacağını biliyordu.Fakat bu kadarı onun için çok fazlaydı.Jongin tekrar gülümsedi ve ona en samimi kucaklamasını sundu.Yılbaşı onlar için yeni bir başlangıçtı.

Love is (not) easy| JenKai (tex)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin