"Bir gün
Hiç beklemediğiniz bir yerden,
Hiç beklemediniz, bir mutluluk sizi bulur.""17 yaşındaki delikanlının aşk hikayesi"
Lise 3 olmuşumdur ve aşk hayatım durgunluk içindedir öncesinde lise 1 ve 2 de çok kısa süreli ilişkilerim olmuştu çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyordum ayıptır söylemesi 3-5 günlük 1 haftalık oluyordu 1 aylık ilişkimi bile zor görüyordum... :) Anadolu Meslek lisesi 11.sınıf olmuşum ve alanımda dal seçmişim derslerle ilgileniyorum.
Seneye YGS-LYS var eski adıydı şimdi ki adı TYT-AYT oldu. Üniversiteye hazırlanıyorum okulda ki haftasonu kurslarına katılıyorum bölüm dersleri kültür dersleri sınavlar seçmeli dersler halk oyunları vs. derken zaman geçiyor kendime çok sosyal bir zamanım kalmıyordu açıkcası bunlarla cebelleşiyordum aşk hayatım desen durmuş kendimi o işlerden alıkoymuşum kimseye bakmıyorum tabi teklifler geliyor ama ben hiç yeltenmiyorum.
Çünkü üniversiteye gidecem onun için yetenek sınavlarına hazırlanacam bölüm arayışı içindeyim hangi mesleği seçecem kafam karışık çevre ve aile baskısı var üzerimde, şu bölüm daha iyi bu bölüm daha iyi sürekli kafamı meşgul ediyorlardı. Bense kendi hayallerimi yaşamak istiyorum ve sanat üzerinde yoğunlaşmak istiyorum.
Bölümüm gereği sınavsız yatay geçiş imkanımda var 2 yıllık alanımla ilgili bölümlere Tekirdağ öncelik tabi çevrelerinde de yerleşme imkanıda var o kafamda ama istemiyordum çünkü Elektrik-Elektronik Teknoloji Alanı okuyorum ama kendimi elektrik alanında görmüyorum teorik dersleri sevmezdim zaten çizim ve atölye derslerini severdim.
İnsan istemediği bölümde mutlu olmaz çünkü o sana eziyet gelir, ki banada öyle oluyordu. Liseyi bitireyim bu bölüm üzerine devam etmiyeceğim diyordum hep. Bu şekilde günlerim geçiyordu derken Nisan ayı geldi çattı gösteriler için provalara yoğunlaşmıştık. Okulun projeleri vardı şenlikler gösteriler için.
Bizde yoğun tempolu çalışıyorduk ve kuzenimin sınıfına gidiyordum teneffüslerde onunla buluşuyordum konuşuyorduk bahçede sohbet ediyorduk. Ta ki sınıfında bir kız gözüme takılıncaya dek o kız gözüme güzel geldi beğenmiştim hafif bi hoşlantı başalamıştı bile. O kız okulda sarışın mavi gözlü 1.55 boylarında bir kızdı çok beğeniyordum.
Kuzenimin arkadaşının kardeşiydi meğersem abisini tanırdım muhabbetimiz vardı merhaba merhabadan ötede değil di muhabbetimiz, diğer kuzenimle aynı sınıftaydılar. Kuzenim dedi sana bu kızı ayarlıyayım mı bak güzel kız abisi yakın arkadaşım istersen ayarlarım bende neden olmasın bende sana bunu tanıyor musun diyecektim dedim yaparsan olur ve kuzenimde o iş bende dedi.
Kuzenim kızla konuştu beni anlattı ismini filan verdi beni gösterdi.Velhasıl kelam neyse bizi tanıştırdılar ben heyacanlıyım ergenlik desen diz boyu, tabi kız güzel adıda sevgiydi tanıştım ben sevgiyle, merhaba nasılsın filan konuşmaya başladık Facebook'tan arkadaş olduk İnstagram'dan takipleştik. Okulda ders aralarında, kantinde, okulun bahçesinde sürekli konuşuyorduk, buluşuyorduk 1 haftadan fazla böyle Facebook'tan konuştuk sürekli yazışıyoruz.
Ben okulun halk oyunları ekibindeydim o kurslara kalıyordu kurs çıkışıda benim provalarıma geliyordu beni yakın arkadaşlarıyla beraber izliyordu. Benim hakkımda konuşuyorlardı arkadaşları bana gülüyordu o da onlara sürekli kızıyordu gülmeyin filan diyordu provalarda kostüm olmayınca koreografiler komik duruyordu açıkcası.
Okul çıkışları bekleyip evine ben bırakıyordum yolda giderken sürekli beraber bir birimizle konuşuyorduk. Sürekli haberleşiyorduk artık çıkma teklifi etmenin zamanını kolluyordum sürekli rahat bırakmıyorlardı arkadaşları benim arkadaşlarım olsun. Nisan ayının ikinci haftası oldu ben teklif edemedim tabi böyle gittik geldik öğle araları ders araları okul çıkışları beraberiz. Sürekli gülüyoruz eğleniyoruz bir birimize bişeyler anlatıp zamanı güzel geçiriyorduk onunlayken zaman çok çabuk akıyordu normalde akmayan zaman onunla beraberken hızlı akıyordu adeta.
Artık teklif edicektim 1-2 kere denemeye kalkışmıştım olmamıştı bir türlü açılamıyordum onunda isteyip istemediğinden emin olmam gerekiyordu ben istiyordum da bakalım o da benden hoşlanıyor mu onu ölçmem gerekiyor du ona göre harekete geçecektim. Anladığım var yapıştıracaktım teklifi ve 23 nisan günü oldu teneffüste buluştum elime güzel küçük bir not hazırladım el yazımla yazdım.
Verecektim manyak bir arkadaşım vardı işime çomak soktu o günde veremedim ertesi gün kararlıydım ve vericektim ne olursa olsun.
İkimizde Fenerbahçeliyiz ve bende başladım küçük notunu hazırlamaya Fenerbahçe den yürüyeyim dedim;"Bir Fenerbahçeyi birde seni sevdim.
Sarıma Lacivert olur musun?
Anneme gelin lazım da gelinim olur musun?
Benimle çıkar mısın?"Diye notu yazdım kalpler filan süsledim sonra rulo yapıp kurdele ile bağladım ve 24 nisanda teneffüste notu eline verdim cevap için acele etme dedim beklerim.
O da arkadaşlarıyla konuşup fikir aldıktan sonra mesaj attı teneffüste buluşmamız lazım cevabını vericem dedi beni bastı ter ve heyacan %70 evet %30 Hayır deme ihtimali vardı hayır demesi küçük olasılıktı yinede insan emin olamıyor. Ve buluştuk konuştuk zil çalınca oda bana küçük not yazıp elime tutuşturup sınıfta açarsın diyip hemen sınıfa koşmuştu utanmıştı o da. Ve cevabı aynen şöyleydi;"Bende bir Fenerbahçeyi birde seni sevdim.
Sarına Lacivert olurum.
Annene söyle merak etmesin oğlu güvende. Benimde anneme damat lazım dı.
Tabiki EVET ."Notu okuyunca gözlerimin içi gülüyordu yakın ve sıra arkadaşım geldi hemen. Aramızda geçen küçük diyalog aynen şöyle;
- Ooo cevap mı geldi
- Aynen kanka cevabını verdi artık yengen olur kendisi.
- Sonunda be kanka biraz geç oldu ama güç olmasın hayırlısı olsun
- Eyvallah kankaO gün öyle bitti ders çıkısı buluştuk millet hayırlı olsun faslına geçti artık bu seferde sırayla.
Beraber yürüyoruz arkamızdan bize söyleniyorlar nasılda yakışıyorlar birbirlerine huyu huyuna boyu boyuna tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş diyorlardı.Tabi el tutmak yok hemen sevgide heyecanlı bende evine götürdüm 1-2 gün el ele tutuşmadık. Yan yanayız sürekli konuşuyoruz aradan 1-2 gün geçtikten sonra el ele tutuşmalar sürekli sosyal medyadan yazışmalar numaralarımızı aldık WhatsApp'tan konuşmaya başladık. Çıktığımızı Facebook'tan ilan da verdik ilişkisi var yaptık tabi hemen, o zamanın trendiydi öyle şeyler.
Yine bir gün teneffüsteyiz buluşmuşuz bahçede oturmuşuz yan yanayız sohbet muhabbet kahkahalar el ele tutuşmalar el şakaları saçlarımla oynaması dizene yatmalarım başını omzuma koymalar böyle geçiyordu sonra şarkımız olsun dedim bizi anlatan.
Aklında var mı beğendiğin şarkı, bir sürü şarkı denedik onun beğendiklerine baktık benim beğendiklerime baktık en sonun da ikimizinde ortak noktada buluştuğumuz bir şarkı bulduk o da Mustafa Ceceli - Gül Rengi'ydi ve şarkımızı seçmiştik. Artık bizimde bir şarkımız olmuştu beraberken ayrıyken dinleyeceğimiz bir şarkımız bizimde olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi | Gerçek Bir Hikaye
عاطفية"Bu Hikaye Gerçek Bir Hikayedir" Doğu batı sentezi olan gerçek aşk hikayesi 17 yaşındaki delikanlının aşkı. Okuduğu lisede sarışın mavi gözlü bir Trakya kızına olan aşkını anlatıyor ilk günden son gününe kadar olan güzel aşk hikayesi Tanışmaları ku...