Kontrol etmeden atıyorum...
~
Görkem: Bana bak Korhan. (17.17)
Görkem: ÇABUK BANA BAK DEDİM SANA. (17.20)
Korhan çevrimiçi.
Korhan: Ne diye tak tak vuruyorsun lan üstten? Ders çalışıyordum ne var?
Görkem: Başlatma dersine şimdi.
Görkem: Bana hesap vereceksin.
Korhan: Sana hesap vereceğim? Neden sana hesap veriyormuşum?
Görkem: Aptal ayaklarına yatma.
Görkem: Bugün yaptığın saçmalıklarda neyin nesiydi öyle amına koyayım?
Korhan: Ne yapmışım lan ben?
Korhan: Doğru düzgün anlat şunu sikeceğim çenenin bağını bak
Görkem: Ya sus sus, bilmemezlikten geliyor birde.
Görkem: Amacın ne bilmiyorum ama boşuna uğraşma. Böyle davranarak bir bok elde edemezsin.
Korhan: Bak, yine neye sinirlendinde bana gelip atar gider yapıyorsun bilmiyorum ama senin ağzını sikerim Görkem.
Korhan: Ciddiyim, konuşmayacaksan siktir git vaktimi çalma benim.
Görkem: Bugün ki tavırlarının nedeni, dikkatimi çekmek değil miydi? Al, başardın işte.
Görkem: Anca böyle çocukca oyunlara bulaşarak ilgimi çekmeye çalışırsın zaten. Hep yaptığın şey bu değil mi?
Korhan: LAN NE OYUNUNDAN BAHSEDİYORSUN?? HİÇ BİR HALT YAPMADIM BEN.
Görkem: Neden öyle davrandın o zaman?
Korhan: Delireceğim şimdi.
Korhan: Nasıl davranmışım? Her zaman ki gibiydim işte. Neyimi gördünde delirdin, ha?
Görkem: Siktir ordan, her zaman ki gibiymişmişte.
Korhan: Ağzımı eğme, hissediyorum.
Görkem: Tamam be, düzelttim.
Korhan: Devam et?
Görkem: Bugün bana kardeşim dedin.
Korhan: Eee, yani?
Görkem: İnsan âşık olduğu kişiye kardeşim dermi hiç?
Korhan: Bilmem, sen sürekli diyorsun :d
Görüldü, Görkem çevrimdışı.
-yarım saniye sonra- Görkem çevrimiçi.
Görkem: Konuyu saptırma, soruma cevap ver.
Korhan: Geçen ki konuşmamızda da söylediğim gibi, artık sana 'arkadaş' olarak yaklaşacağım.
Korhan: İstediğin bu değil miydi zaten? Şimdi ne oldu da sinirlendin böyle?
Görkem: Kardeşim demen mi gerekiyordu? Ya da omzumu dostça patpatlaman mı? Bir kere bile sarılmadın bana bugün.
Görkem: Neden öpmüyorsun beni? Hep öperdin.
Korhan: Arkadaşımı neden sürekli öpüp sarılayım ki? Önceden seni çok fazla özlüyordum ve 'arkadaş' dışı bir şekilde seviyordum :)
Korhan: O yüzden sürekli öpüp sarılıyordum, artık buna gerek yok değil mi?
Korhan: Hem sen de böyle olmasını istiyorsun sonuçta.
Görkem: Ben sana sarılma veya öpme demedim. Kardeş kelimesini kullanda demedim. Sadece yine en yakın arkadaşım olmanı istemiştim.
Görkem: Artık istemiyorum-/
Korhan: Ne demek istiyorsun yani? Amacın ne Görkem, daha ne istiyorsun benden?
Korhan: Yeterince zorlanıyorum zaten, kokun burnumda hâlâ zor dayanıyorum-/
Görkem: Ne mi istiyorum?
Görkem: Bana kardeşim deme.
Görkem: Sadece öp ve sarıl sıkıca, sonra geceleride beraber uyuyalım.
Görkem: Omzumu patpatlamak yerine boynuma gömül her zaman ki gibi, dudaklarını orada hissetmeyi özledim.
Korhan: Tüm bunları yapayım, ama yine en yakın arkadaşlar olalım. Öyle mi, doğru mu anladım?
Görkem: Evet.
Korhan: Siktir git Görkem.
Korhan: Benimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyorsun resmen.
Korhan: Sana böyle yakın olursam, nasıl unutacağım seni? Bırak da biraz uzak kalalım ve ben de seni unutmaya çabalayım.
Korhan: Sana sıkı sıkı sarılırsam, yanaklarını öpüp boynunda nefeslenirsem seni unutamam. Geceleri kollarımın arasında uyuyup, ensenden gelen güzel kokuyu içime çekerkende seni unutamam.
Korhan: En yakın arkadaşın olmamı istiyorsan sana bunları artık yapamam.
Korhan: Seni sevmeyi bırakmama izin ver artık.
Görkem: O zaman istemiyorum.
Görkem: Sikeyim, olma en yakın arkadaşım falan tamam mı?
Görkem: Beni sevmeyide sakın bırakayım deme. Hep sev beni, öp ve sıkıca sarıl bana.
Görkem: Tamam mı?
Korhan yazıyor...
Korhan: Bencil orospu çocuğunun tekisin biliyorsun değil mi?
Görkem: Evet ve sen de bu bencil orospu çocuğuna köpek gibi âşıksın.
Korhan: Sikeyim seni.
Korhan: Camı aç orospu çocuğu.
Korhan çevrimdışı.
Görkem: :)
Görkem çevrimdışı.
~
Ben bu kadar uzun text yazmaya alışık değilim tuhaf hissettim.
Bu arada Ateş isimli bxb kurguma bakarsanız sevinerim, garibanın yüzü gülür mü...
Bir daha ki bölüm düz olur herhalde.
Keyifli okumalarr~