Korhan: Aşkım, neredesin?
Görkem: Ebenin amında.
Korhan: Kalbimi kırıyorsun ama...
Görkem: Kalbini sikeyim.
Korhan: Eee yeter lan! Sikeceğim ama götünü, neye sinirlendin sen yine?
Görkem: Hâlâ nefes alıp verebiliyor olmana.
Korhan: Görkem...
Görkem: Tamam be, siktiğimin fizikçisi lavaboda sigara içerken yakaladı.
Korhan: Ben de bir şey oldu zannetim orospu, korkutma beni.
Görkem: Ya daha kötü ne olabilir Korhan? Sigara pakedini aldı üstüne bir de disipline verdi.
Korhan: Tamam lavaboya gel.
Görkem: Sebep?
Korhan: Sen şimdi sigara içemiyorsun diye götü başı dağıtmışsındır, sigara vereceğim sana.
Görkem: YSMİN ET LAN
Korhan: Yemin ederim, gel hadi 2. Kattayım.
Görkem: Gsldimmm uçuyprum.
~
Görkem boş koridorda hızlı bir şekilde ikinci katın lavabosuna ilerlerken mutluluktan havalara uçmak üzereydi. İki saattir sigara içemiyordu ve başı yavaştan ağrımaya başlamıştı. Neyse ki Korhan vardı da şimdi biraz olsun rahatlayacaktı.
Lavaboya girip etrafa bakındığında kimsenin olmadığını görerek rahat bir nefes verdi. Ellerini saçlarına atarak dağıttı ve kendisine hafif bir şamar atıp umursamaz bir görüntü takındı. Korhan şerefsizinin ağzına laf vermek istemiyordu.
Adımlarını en sonda ki kabine yönlendirdi ve son kez etrafına baktı. Kimsenin olmadığına tamamen emin oldu ve kapıyı iki kez tıklattı. Kapı yavaşça açılırken hızla içeriye girdi ve arkasından kapatlayıp kilitledi. Rahat bir nefes alıp omuzlarını düşürerek bedenini arkaya çevirdiğinde gördüğü suratla her zaman ki gibi göz devirdi.
"Ağzını yediğim hoş geldin." Dedi Korhan çapkın bir gülümsemeyle Görkem'in gözlerinin içine bakarken. Görkem ise ona ters ters bakıyordu. "Boş konuşma Korhan, sigarayı verde gideyim hadi." Dedi sabırsız bir şekilde konuşup yerinde kıpırdanırken.
Korhan sinsice sırıttı ve dudaklarını büzüştürerek öne doğru uzattı. "Yok öyle yağma, önce ver bakıyım bir alt dudiş." Dedi işaret parmağıyla kendi alt dudağına yavaşça vurup Görkem'in yüzüne eğilirken.
Görkem yüzünü buruşturup avuç içini Korhan'ın dudağına kapatırken, Korhan onu umursamadan ışıldayan gözleriyle Görkem'in gözünün içine baktı ve avuç içine derince koklayarak minik bir buse kondurdu.Görkem afallayarak elini geri çektiğinde Korhan sırıttı ve göz kırptı. Ardından onu daha fazla zorlamamak için sigara pakedini cebinden çıkararak ona doğru uzattı. Görkem bakışlarını kaçırıp tek eliyle ensesinde ki saçlarla oynarken yerinde hafifçe sallandı.
"Bir dal yeterdi." Dedi kısık çıkan sesiyle. Korhan omuz silkti ve çaktırmadan ona biraz daha yaklaşarak kokusunu içine çekti. "Sonra ödeşiriz, var benim sigaram merak etme." Dedi yalan söyleyerek. Tek bir dalı bile yoktu ve üstüne parasıda kalmamıştı. Ne bok yiyeceğini bilmiyordu ama önemli değildi. Görkem mutlu olduğu sürece bir önemi yoktu.
Görkem çekinerek paketi aldı ve ona göz ucuyla bakarak ağzının içinde kuru bir 'teşekkür' mırıldandı. Korhan kafasını salladı ve ellerini ceplerine koyup sinsice sırıtarak çenesinin ucuyla kapıyı işaret etti. Görkem saf saf arkasına dönüp kapı kulpuna elini attığında, Korhan tek elini cebinden çıkararak kalçasına yavaşça bir şaplak attı.
Görkem sinirden kızarmaya başlayan suratıyla Korhana döndü ve sertçe omuzlarından itekledi onu. "Irz düşmanı, narin kalçamdan uzak dur benim." Dedi sinirli bir ses tonuyla. Korhan bir kahkaha attı ve yanağından makas alarak göz kırptı. "Hadi hadi, sevgilini bekletme." Diyerek muzip bir şekilde gülümsedi.
Görkem 'ya sabır' çekerek kendisini dışarıya attığında, Korhan ise bir süre daha üzerinde ki 'Görkem' etkisinin geçmesini bekledi.
*
Bunlarla çok eğleneceğiz skkdkakdkwkf
Bir daha ki bölüm full text olur muhtelemen...
Model bulamadım bir de bu ikisine, istediğiniz kişileri hayal edebilirsiniz ♡
Keyifli okumalar. 💜🌈