Merhaba millet! Evet,sanırım geri dönme kararı aldım. Bu kadar zamandan sonra hikayem hala okunur mu bilemiyorum çok umutlu olduğum söylenemez. Ama elimden geldiği kadar yazmaya çalışacağım. Çünkü kendimi hep hikaye okumaya verdim,ilham geldi gibi shsgs Canım yazmak istiyor. Eğer sizde gereken desteği ve ilgiyi verirseniz benden mutlusu olmaz. Neyse kaldığımız yerden devam ediyoruzzz ! İyi okumalar..
MEDYA: DAVID
Hayır,hayır ağlamayacaktım.Ağlamamalıydım.Neden ağlıyorum ki? O hödüğün beni kendine çeken gözleriyle hoş iltifatlar söyleyip,hoşlanma belirtileri gösterip, beni ona bağlayıp ondan hoşlanmamı sağlayıp, bir anda çekip gitmesine izin verip,sevgilisiyle sokağın bir köşesinde yiyişirken gördüğüm için mi? Ya da muhteşemliğe,kusursuzluğa,taşlığa,harikalığa,benim bile saçımdan daha bakımlı olan saçlara,dolgun dudaklara,girdap misali içine insanı çektikçe çeken siyah gözlere sahip bir erkeği elimden kaçırdığım için mi?
Sanırım her ikisi için.Ama birinci tanı daha ağır basıyor.
Salak. Nasıl yapabilir bunu!? Ona ödeteceğim.
Okulun önünde diğerleriyle kafeye gitmek üzereyken bir işi çıkıp gitmesi gerektiğini söyleyen David'i az önce yürürken bir kızla öpüşürken görmüştüm.Ah,hayır düzelteyim,az önce yürürken David'in bir kızı yediğini görmüştüm. O kadar aç bir şekilde öpüyord- yiyordu ki kızı,iğrençti.
Bu gün gördüğüm şeyi düşünmemeye çalışarak eve doğru yürüdüm..
Gelir gelmez hemen odama gidip üzerime sevimli hello kittyli pijamalarımı giydim. Aşağı inerken gideceğim yeri mutfak olarak ayarlayarak mutfağa ışınlandım(belkide sadece çok hızlı koşmuşumdur)Dolaptan bir nutella kaptım ve televizyonun karşısına geçip The Walking Dead'i kaldığım yerden izlemeye başladım.
Tanrım Darly bu kadar sana aşık olmak zorunda mıydım? Üzgünüm Carol ama o benim. Belkide şansını Rick'le denemelisin. Oh, Hershel'a ne dersin? Kafamdaki bu düşüncelere güldüm ve kendimi diziye verdim. Ne? Daha 4. Sezondaydım
Akşam olduğunda kendimi çok yorgun hissettim ve yatağa geçip yastığıma sarılarak uyumaya çalıştım..
Gelen mesaj sesiyle gözlerimi açtım. Telefonu elime aldığımda saatin üç buçuk olduğunu fark ettim. Gecenin bu saatinde kim mesaj atmış olabilirdi ki ?
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Mesaj Emma'dan dı.
' Aptal sarışın hahahaha. Şu anda sen yatağında güzellik uykusu çekerken eski sevgilin benimle. Ruhun bile duymuyor. Hiç bir şey bilmiyorsun. Salak sürtük bizi asla ayıramayacaksın!
-Emma '
Mesajı tekrar tekrar okudum. Her okuyuşta da gözlerimi daha da irileştirdim. Sanırım mesajı en az 7 kez okudum.Yataktan hızlıca doğrularak ayağa kalktım. Telefonu yatağa fırlatarak içimden ufak bir çığlık attım. Dün Taylor'ı gördüğümde onu laflarımla çok pis benzetmiş ve terk etmiştim. İçim oldukça rahattı çünkü artık hayatımda David'in olduğunu düşünüyordum. En azından o sokaktaki yiyişme şeysini görene kadar öyleydi. O gördüklerim aklıma geldikçe beni çıldırtmaya yetiyordu. Bu şey de aklıma gelince içimden küçük bir çığlık daha attım.
Emma'nın attığı mesaja sinirlendim. Gayet doğaldı. Dün onu terslediğimde David'i düşünüyordum ama artık o da olmadığına göre Taylor'a geri dönmekle akıllılık ederdim. Tamam biraz bencil olabilirim,ama kim bencil değil ki? Kendini düşünmeyen bir insan söyleyebilir misiniz bana? Dünyanın en cömert insanının içinde bile bencillik vardır. Azıcık olsa bile,bencillik, bencilliktir.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
SINIR: 10 VOTE ~ 10 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversiteli Kız
Teen FictionYepyeni bir dönem başlıyor.Üniversite hayatı..Yeni dostluklar..Yeni aşklar..Yeni maceralar..Artık her şey farklı olacak..Eskisi gibi değil..