Bölüm-5

263 11 2
                                    

[MEDYA: EMMA]

HATIRLATMA:

  Öylece bakakalmıştım.Birden duraksadı,arkasını döndü,bana gülümsedi, o tatlı bakışını atarak yanıma geldi,önüme düşen saçımı geriye attı ve kulağıma eğildi.Fısıldayarak" Yarın seni göreceğim için mutluyum" dedi.Ve geri çekildi.Yine gülümsedi,bende gülümsedim,ahh hemen bir parantez açayım;mal,salak,amele gibi bir gülümsemeydi.Aptal gibiyim!!Neden bu kadar malsın Tiffany?Neden!!??? Daha sonra arkasını döndü ve uzaklaştı...

YENİ BÖLÜM: 

Evet.Sonuca vardım.David de benden hoşlanıyor.Evet.Kesinlikle.Eminim.Eminiiiiiiimm!!!Tanrıııımmm!!! İşler tam da istediğim gibi gidiyooorr yaşasıııınnnn !!!

David gidince Henry Mary ve ben kaldık.Mary" Birşeyler içmeye gidelim!! " Bir kafeye gittik... 

        2 SAAT SONRA;

      Eve gelir gelmez kendimi yatağıma attım.Sonra düşünmeye başladım.Daha okulun ilk günüydü ve David in bana böyle davranması güzel olmakla beraber ilginçti.Daha yeni tanıştık oğlum ne bu yakınlaşmalar seni yarın göreceğim için mutluyum demeler falan ? Ne iş ? Söylemedi demeyin burada bir şey var. Ve ben bunu çözmeliyim. Bana oyun oynuyor olabilir değil mi ? Bu sorular kafamı kurcalıyor.Bir şeyler öğrenmeliyim..

        ' Tiffany,tatlım hadi uyaan ' . Bu sesle gözlerimi açtım.Karşımda annem vardı. ' Hey neler oluyor ? '  ' Uyuya kalmışsın bitanem '  ' Ahh evet ' yataktan esneyerek kalktım ve annemin boynuna sarıldım. Daha ilk günden beni soru yağmuruna tutmasından korkuyorudum ve korkutuğum başıma geldi; ' Hangi sınıftasın? , Yeni arkadaşlar edindin mi ? , Edindiysen kim ? , Bir gün yemeğe beklerim ' ' Anne biraz sakin olur musun ? Ben bir soruyu cevaplamadan diğerine atlıyorsun .ss ' ' Affedersin prensesim sadece ilk günün nasıl geçtiğini merak etmiştim ' ' Gayet iyi geçti aslında anlatacak çok bir şey yok ' Ne!? Anlatacak çok bir şey yok mu ? Evet yalan söyledim. Annemle aramız iyidir ama ona özel hayatımla ilgili şeyleri anlatmayı tercih etmem. Nedenini bilmiyorum ama hep böyle yaparım. Mesela Taylor'ı hala daha anlatmadım ve anlatmayı da düşünmüyorum. David'i zaten anlatmayacağım. Ups,Taylor demişken,onu arasam iyi olur sanırım.Uzun zamandır görüşmüyorduk..

           Merdivenlerden aşağıya indim.Etrafıma bakındım ama babamı göremedim.Zaten hiç bir zaman bu saatte eve gelmez.Hem ben neden merak ediyorum ki bu lanet adamı ? Kendisinden nefret ediyorum onun benden ettiği gibi.Evet babam olacak o adam beni hiç sevmiyor zaten.Bir kere bile bana sarılmadı,başımı okşamadı..Beni neden sevmediğini anlayamıyorum.Ama umrumda değil.Hayatta herşey karşılıklı değil mi ? O beni sevmiyorsa bende onu sevmem.Bu kadar basit.

            Canım çok sıkılmıştı.Sitede ki en yakın arkadaşı- pardon kardeşim Emma'yı arayıp kamelyada buluşmak istediğimi söyledim.Kabul edince odama çıktım ve kendime hemen bir kombin hazırladım.Giyindim ve çıktım..

                        Emma ile bulaşacağımız kamelyaya geldim.Emmayla sarıldık.Ben okulun ilk gününü anlatrım. ' Tif !! Bu David sana ilk görüşte aşık olmuş sanırım !! Tanrım ne güzel !! ' ' Saçmalama Emma.Bence bu işte bir oyun var.David'in benden hoşlanıp hoşlanmadığını anlayana kadar ona yüz vermeyeceğim.Hem bu yaşta aşk mı olurmuş ? .ss '  ' Çok salaksın Tif  -_- '   ' Üzgünüm ama biraz zaman gerekiyor. '  Bir sessizlik oldu. Kendimi tutamadım ve bağırdım ' Tanrıımm !! Evet çok salağım David benden hoşlanıyor ve bende ondan hoşlanıyorum !! '  Arkamdan gelen ' Tiffany? ' sesiyle irkildim.Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi :

     TAYLOR'DI..

          SA MİLLET SA:DSA:D UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR ^^ +5 VOTE OLUNCA YB GELİR.YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLAR <3 ^^ HA BU ARADA BENİ HİKAYEYİ FİNAL YAPMAKTAN VAZGEÇİREN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER PES ETMEYECEĞİM SONUNA KADAR DEVAM !! SİZİN İÇİN HEPSİ <3 :* :DD BU ARADA TAYLOR TIFFANY'NİN SEVGİLİSİ.ZATEN İLK BÖLÜMDE DE SÖYLEMİŞTİM AMA NEYSE .D:dd

Üniversiteli KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin