Üniversiteli Kız

1.9K 35 13
                                    

     Kayıt işlemlerini tamamlamıştım.Kapıdan çıktım ve okul binasına doğru yürüdüm.Üniversite hayatım resmen başlıyordu.Lisede çok başarılı bir öğrenci olduğum söylenemezdi ama,tembelde sayılmazdım.Sanırım lisedeki hiçbir arkadaşımla aynı üniversiteye giremedik.Kendimi yalnız hissetmek istemiyorum.Ben arkadaşlık ilişkilerime çok önem veririm.Lisedeyken okulun en popi kızlarındandım.Arkadaş çevrem baya genişti.Ama gıcık değildim diğerleri gibi.Herkes beni çok severdi.Birde sevgilim vardı; Taylor.O da başka bir üniversiteye gitti.Tatil yüzünden,yani sınavlara çalışma döneminde pek görüşemedik.Sanırım ona duyduğum sevgi azalmaya başladı,bilemiyorum..

    Okul binasının önüne geldim.Derin bir nefes çektikten sonra kapıdan içeri adımımı attım.Çevremdeki insanlar dışarıdan bakınca çok canayakın gözüküyorlardı.Hepsinin gözünden çok heyecanlı olduklarını anlamıştım.Umarım iyi bir başlangıç olur benim için.Üniversite hayatını zaten çok merak ediyordum.Hayallerim gerçekleşirse ne mutlu bana.. 

         Sınıfım 1-A.Onu bulmaya çalışıyordum " 1-A,1-A" diye içimden sayıklıyordum.Arkama birinin çarptığını hissettim.Arkamı döndüm ve baktım.Aman Tanrım!!Çok yakışıklı!! O taş çocuk " A-aa Affedersin.Sınıfımı arıyordumda 1-A.Yerini biliyor musun?" dedi tatlı bir tebessümle.Ben çok sevinmiştim;çünkü aynı sınıfı arıyorduk yani aynı sınıftaydık " Bende o sınıfı arıyordum ama bir türlü bulamadım" dediğim an bir kız " 1-A yı arıyorsanız beni takip edin" dedi.O taş çocukla birbirimize baktık,güldük ve o beni kolumdan tutup kızın peşinden götürdü.Açıkçası onun bu samimi davranışları çok hoşuma gitmişti ^^

            Kız yürürken bir yandan konuşuyordu " Kimse bu sınıfı bulamıyor.Duvarın arkasında olduğu için zor görünüyor" Sonra sınıfın kapısını bize açtı.İlk önce ikimiz girdik.Ben " Peki nereye oturacağız? " Kız " İstediğiniz yere,serbestsiniz :dd " Ben sıraya doğru giderken,o taş çocukla el ele tutuşduğumuzu fark ettim.Sanırım yürürken ellerimiz kaymış!! Ondan elimi çekerken çok utandım,yanaklarım kıpkırmızı oldu ama bu çok hoştu ^^

         Arkaya biraz yakın bir sıraya geçtim.O taş da yanıma gelip " Oturmamda bir sakınca var mı?" deyip yanımı gösterdi.Bende hayır anlamında kafamı salladım.Tanrımm!! Bu çocuk çok şapşirik ^^ 

        Sonra kapıdan bir çocuk içeri girdi.Yanımdaki taş onu görür görmez yanına gitti.Benim yanıma sınıfı bulmamıza yardım eden kız geldi " Tanrım çok seksi!! Umarım iyi sevişiyordur :3 " " Bilmem belkide öyledir " " Yani sevgilinle hiç sevişmedin mi? " " O benim sevgilim değil!Daha adını bile bilmiyorum -_- " " Ama el ele tutuşuyordunuz? " " Bir yanlışlık olmuştu" " Hmm..Benim adım Mary." " Bende Tiffany " " En iyi arkadaş olalım mı Tiff? Çok yalnızımda -_- " "Tabiki,neden olmasın? " " Harika!! Okuldan sonra birbirimizi tanımak için bir yerlere gidebiliriz.Ne dersin? " " Olabilir " dedim ve gülümsedim.Mary'de güldü.Sonra sırasına geri döndü..

         Ardından o taşla yanındaki çocuk geldi.Benim taşım" Benim liseden arkadışım Henry" Ben "Merhaba" Bizi duyan Mary hemen yanımaza geldi "Bende tanışmak istiyorumm!! Adım Mary!"Böyle aramızda bir sohbet geçti. Ardından ben yine atladım " Ahh adımı söylemeyi unuttum çok aptalım! Ben Tiffany." Benim taş " Bende David.Bir daha sakın aptal olduğunu düşünme" dedi ve bana göz kırptı.Sanırım ben bu David denen şapşirikten çok ama çok ama çok...etkilenmeye başladım..

       

         

Üniversiteli KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin