Reggel elég nagy kiabálásra ébredtem fel, Jézus mi lehet? Aztán amikor fel akartam kelni nem tudtam mert Adam karja a derekamon pihent tegnap este óta. Olyan mint aki el sem akar engedni.
Még is megpróbáltam felkelni, erre viszont Adam megszólalt:- Rella! Mit csinálsz? Maradj még. Korán van még. - magyarázott csukott szemmel mellettem.
Ránéztem az órára:. 5:36- Tényleg korán van. De akkor ki kiabál ilyen korán?
- Dave és Will éjszakánként néha kimennek vadászni és Carol meg néha ezt megtudja és ilyenkor ez van.
- Értem. És te nem teszel ilyenkor semmit? Mint alfa.
- Nem. Mondtam a fiúknak hogy mehetnek, tudnak ők egymásra vigyázni. Csak Carol nagyon félt minket.
- Ez is érthető, hogy félt titeket.
- Tudom, tudom. De most már gyere vissza! - ragadott meg és vissza húzott maga mellé, vagy inkább félig magára. Majd át karolt és szerintem vissza is aludt. Mosolyogva néztem rá egy ideig. Hiányzott... Mindig itt volt nekem. És most megint itt van.
..... - .....
- Rella.... Rella.... - hallottam Adam hangját.
- Hm?
- Fel kéne kelni, iskola.
- Fenébe! - ültem fel. - De várj, Carol elintézte a papírokat?
- Azt mondta igen. Úgyhogy jöttök ti is. - vigyorgott rám Adam.
..... - .....
Az igazgatói iroda ajtaja előtt ültünk Stellával és vártuk hogy be menjünk.
- És milyen volt az éjszaka? - néztem rá incselkedve.
- Hát öhm... jó volt. - pirult el.
- Ezek szerint tényleg jó volt. - vigyorodtam el.
- Igen tényleg az volt. Egész este beszélgetünk, én is meséltem, meg ő is sokat mesélt. Még mindig olyan aranyos mint régen volt.
- Látod látod ezt is megmondtam!
(ugye ECsivi24 😂😂❤️)- Jól van na. De veletek mi volt? - vigyorgott most Stella.
- Közel húzott magához és egész éjszaka át karolta a derekamat.
- Jajjj de jó!! - örült meg Stella.
- Kérem jöjjenek! - nyílt ki az iroda ajtó és a titkárnő jött ki.
..... - .....
- Hát elment az egész óra. Lányok! További szép napot és szerintem menjetek az udvarra ott van ilyenkor mindenki.
- Rendben köszönjük. Viszlát.
- Viszlát.
A folyosóra ki lépve elindultunk az udvar felé. Szerencsére azt már tudtuk hogy hol kell keresni.
Ki léptünk az ajtón. Jézus! Csomóan ránk néztek....- Rella nézd ott vannak. - mutatott Stella a srácok felé akik több padnál álltak és ültek. Ami meg fura volt, hogy néhány lány is ott volt körülöttük...
- Stella mit szólnál ha csak úgy oda mennénk? - vigyorogtam.
- Oké. Kíváncsi leszek. - vigyorgott ő is.
Elindultunk feléjük. Majd oda értünk. Az egyik éppen Adamnak magyarázott.
Adam ült a pad támláján, most is a fején az elmaradhatatlan kendővel, ami a kissé szemébe logó sötét haját tartotta.
Odamentem mögé és át karoltam a vállait majd adtam neki egy puszit.- Szia. - mosolyogtam rá, amikor rám nézett és kivette a füléből a fülhallgatót.
- Szia. Na, végeztetek? - mosolygott.
- Igen. - mosolyogtam én is.
- Khmm.... - kezdett el krákogni a szőke csaj, aki magyarázott neki.
- Igen? - nézett rá Adam.
- Adaaam! Ez meg ki???!!!
- Drágám! Először is, nem Ez hanem Ő. Másodszor szerintem semmi közöd nincs hozzá. - néztem rá. Erre Adam el röhögte magát.
- Én vagyok Adam barátnője szóval van hozzá közöm!!! - visított.
- Hát ez erős túlzás! - szólalt meg Will.
- Öhm... Te? - kérdezte Dave is.
- Hát én nem tudtam róla. - szólalt meg még ezek után Adam is.
- Mi van???! - sipákolt tovább.
- Egyébként mi a neved? - nézett rá Adam tanácstalanul.
- Mi van? A nevem Fanny!!!! Mi az hogy nem tudtad? Itt ültem minden szünetében és neked meséltem!!
- Ja, én nem figyeltem. Látod itt a füles. Én zenét hallgattam.
- Fú... - fújtatott. - És mi a te neved? - bökött rám a nagy körmével.
- Az ő neve Rella. - szólalt meg helyettem Adam.
- Rella?? Rella? Az a Rella akiről folyton beszéltetek? - sápadt el. Erre a fiúk bólogattak. - És akkor te vagy Stella? - nézett Stella felé.
- Igen. - mondta tök nyugodtam Shawn mellett ülve. Ha lehet a csaj még jobban el sápadt. Mondjuk én is meglepődtem. Mi az hogy állandóan rólam beszéltek??
Ezután a csaj elrohant és a csatlósai meg mentek utána.
Aztán Adam rám nézett és könnyen átemelt a padon, a farkas erővel.
Így már mellette ültem.- Hallod Rella eddig senki sem merte elküldeni Fannyt! Szóval most megmentettél minket.
- Szívesen. - vigyorogtam és Adam vállára hajtottam a fejem. Aki erre meg át karolta a derekam.
- Tényleg köszi. Már nem tudtam jobban fel hangosítani a zenét. - vigyorgott. Erre én csak el nevettem magam.
..... - .....
A suli előtt álltunk és vártuk hogy Will és Dave is jöjjenek csak még be kellett menniük az igazgatóhoz, valamit csináltak.
- Adam! Shawn! Mit hallok, meg bántottátok a csajomat? - kiabált valaki.
- Cameron. - nézett rá Shawn. - Komoly? Megint össze jöttetek?
- Igen. De semmi közöd hozzá.
- Ez igaz de neked sincs semmi közöd ahhoz hogy mi mit csinálunk!
- De van, mert meg bántottátok Fannyt!
- Na persze. Gratulálok te is értelmes lehetsz. - tapsoltam.
- Hát te meg ki vagy? - mért végig.
- Neked senki. - lépett elém Adam.
- Oké, értem. De majd meglátjuk. - nézett végig megint rajtam. Majd elment.
- Ő meg ki volt? - nézett a fiúkra Stella.
- Cameron Jobs. Azt hiszi hogy minden az övé. Ő is farkas, mint mi és ő az ellenséges alfa.
- És Fanny is olyan mint mi?
- Nem, ő nem tud semmit.
- Mindegy is. Ez viszont nem hangzott jól, hogy majd meglátjuk. - közöltem.
- Szerintem sem. Főleg ahogy végig mérte Rellát. - morgott Adam.
- Meg utána Stellát is. - szállt be Shawn is a morgásba.
- Na jó, nyugi. Inkább menjünk haza. Jön Will és Dave.
- Oké.
Hát ez érdekes nap volt. Jézus. Remélem lesz majd időm gondolkodni és akkor kicsit talán a múltról is tudok.
ESTÁS LEYENDO
Falkában |✓|
FantasíaEgy kis város, Lappa város, ahova nem mindenki megy szívesen. Viszont két lány, két legjobb barátnő még is a városba költözik, hiszem oda köti őket a múlt ami majd visszaköszön és változtat is rajtuk elég sokszor. A rengeteg ember között a vérfarka...