5. Rész

298 17 7
                                    


• Stella szemszöge •

Reggel arra keltem fel hogy valaki a konyhában pakol. Fel akartam kelni de ebben meg akadályozott hogy Shawn karjai elég erősen tartottak. Jaj megint milyen arányosan alszik!! Istenem szerintem én tényleg beleszerettem....

Mondjuk Rella szerint kölcsönös a dolog, kiindulva a tegnap esti konyhai esetre. Amikor is Rella pont megzavarta azt hogy Shawn meg akart csókolni!!! Jó  az már egy másik dolog hogy még is kérdezte hogy leszek e a barátnője és persze igent mondtam!!! De erről még  senki sem tud!

Persze miután Rella fel ment, akkor közölte hogy mit csinál lent miért nem Adam idegesíti fent a szobájukban. Hát igen szerintem mindenki tudja hogy van valami Adam és Rella között csak ők nem veszik észre, vagy már többet is tudnak csak nem mondják el.

Szóval végre Shawn engedett a szoros ölelésből, így fel tudtam kelni és le mentem a konyhába.

- Á, szia Carol!

- Szia Stella. Hogy hogy ilyen korán keltél fel?

- Nem tudom egyszerűen nem tudtam már aludni. De mindegy.

- Jó reggelt mindenkinek! - ért le a konyhába Will.

- Neked is! - néztem rá.

- Heló! - köszönt Dave is rohanás közben.

- Hát te hová rohantál? - vonta fel a szemöldökét Carol.

- Csak éhes vagyok. - vigyorgott.

- Jó reggelt. - ért le Shawn is majd oda jött mellém és adott egy puszit. Erre persze Carol fel figyelt.

- Hát ti nem akartok mondani valamit?

- Öhm... Mi együtt vagyunk. - mosolyogtam.

- Jaj de jó nagyon örülök!!! - lelkesedett Carol és Will meg bólogatott.

- Na végre már azt hittem hogy közben kell szólnom. - szólalt meg vigyorogva Dave is. Igen neki az a mániája hogy mindenki össze akar hozni mindenkivel persze csak azok közül akik fontosak neki és látszik is rajtuk valami.

- Stella, valaki fel menne megnézni hogy mi van Rellával és Adammel?

- Megyek. - válaszoltam. Fel mentem a lépcsőn, a folyosón végig és a el értem a szobához. Kopogtam...
....semmi válasz....
Kis gondolkodás után benyitottam. Körbe néztem és nem láttam senkit a szobában!!! Hol lehetnek?

Ekkor vettem észre hogy van egy papír a  komódon:

"Elmentünk az erdőbe még az éjjel. Valószínű hogy nem érünk vissza reggelre. Ne izguljatok! Tudunk vigyázni egymásra és majd jövünk délelőtt. És Stella addig nyugodj meg, a hugodra vigyázok!

Adam"

Mi van??? Ezek el mentek az erdőbe sétálgatni az éjszaka közepén???!! Ezek nem normálisak.... Akkor is ki tekerem Adam nyakát ha előkerülnek!!!

Le rohantam a konyhába és az asztalra raktam a lapot, amin az üzenet volt.

- Ez meg mi? - nézett rám Dave.

- Olvassd el és meg tudod. - fújtattam.

- Stella nyugi! Adam tudja mit csinál, ha meg még sem akkor Rella helyre rakja.

- De akkor minek mennek bárhová is az éjszaka közepén??

- Stella... - állt meg előttem Shawn majd átölelt. - nyugi nem lesz baj. Ha kell meg tudják védeni egymást.

Falkában |✓|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant