M= Księżniczko chodź na parkiet ?
W= Idę idę książę ...- O jeju powiedział na mnie KSIĘŻNICZKO , ALE CZEMU ON MNIE TAK NAZWAŁ !! jezu zwariuje zaraz serio jaki on jest zarąbisty jak on sexi wygląda w tej koszuli autorka - Wiktoria serio serio ??, tak przepraszam was za te sceny .....
pOv Wiktoria :
Akurat włączyli romantyczną piosenkę Ooo cute , to wtedy sobie patrzyliśmy tak w oczy przez dłuższą chwilę ale ktoś musiał a raczej Martinus przerwać nam tą piękną ciszę ...
M= Wiktoria , bo my mamy jutro te korepetycje co nie ?
W= O kurde !!! zapomniałam.... ymm mogę przełożyć to na niedzielę ? PROSZĘ !!!
M= Wikcia nic się nie dzieje , tak możesz przełożyć na niedzielę bo raczej jutro to w dobrym stanie nie będziesz ?! właśnie chciałem ciebie się spytać czy mogę przełożyć ale ktoś tu był szybszy mi się tak zdaje ??
W= Mhmm Dziękuje Bardzo
pOv Wiktoria:
A potem patrzyliśmy sobie w oczy trochę było niezręcznie , ale przeżyłam i myślę że nie miałam buraka na twarzy , ale było jedno błędne koło im bardziej patrzyliśmy sobie w oczy trafialiśmy w tak zwany friendzone ehh.. ja się uśmiechałam a on tym bardziej się uśmiechał przez co byłam zarumieniona na policzkach ehhh ...
W= Yyy... Tinus mogę iść do toalety ?
M= Tak jasne , już cię puszczam iść z tobą ?
W= nie dzięki pójdę z Emmą
M= Okej , to ja poczekam i napiję się w tym czasie drinka
W= Spoko , wrócę za jakieś 10 minut lub krócej ok ?
M= Spoczko
W= Emma idziesz ze mną do toalety ?
E=No spoko , ale powiesz mi coś ok zaraz ok znaczy musisz kk ?
W= Jasne że tak
pOv Wiktoria:
Cały czas gdy szłam do Emmy , czułam na sobie wzrok Martinusa aż odprowadził mnie pod drzwi od toalety .... o co mu chodzi ?? nie wiem dlaczego ale bardzo bardzo chciałabym wiedzieć !!!
pOv Martins :
Boże jakie ona ma śliczne oczy takie czarne ala brązowe , taka ciemna czekolada ... DZIĘKUJE bogu że włączyli tą piosenkę i mogłem ją pierwszy raz dotknąć ahh co to za uczucie kiedy się zakochasz tak zakochałem się w niej jestem tu dopiero 1 tydzień w szkole a tu ja już się zakochuje ale wiem że miłość zawsze zwycięży !!! Nigdy się jeszcze nie zakochałem chyba że w takiej jednej Patrycji ale to było w czwartej klasie podstawówki a ja ile mam lat 22 no właśnie to raczej trochę minęło lat od tego czasu .....
W= To Emma o co chciałaś mnie zapytać ?
E= O to że no nie będę ukrywać ale od pewnego czasu patrzę na was i pasowalibyście do siebie , proszę nie gniewaj się ale no muszę bo tak słodko tańczyliście że nie mogłam i muszę ci to powiedzieć po prostu pasujecie do siebie nie będę tego ukrywać lubisz go ?
W= No fajny jest
E= Jest jest mój ship prawie będzie razem aaaa bo on też cię lubi !!
W= Kiedy ci to powiedział , ale nic mu nie mów !!
CZYTASZ
Dzięki tobie wiem co to jest miłość - Martinus Gunnarsen
Teen FictionCześć Siema Elo , więc tak to jest moja pierwsza księga więc proszę was o wyrozumiałość . UWAGA POJAWIAJĄ SIĘ BŁĘDY ALE RZADKO !!! . Mam nadzieję że wytrwam do końca tej książki , bo jestem trochę leniwa XD , oraz to że mnie będziecie trochę wspier...