Przebudziłam się około godziny 9 : 30 , ktoś a raczej Tinusek nie mógł mnie puścić było to bardzo dziwne a zarazem urocze gdy się do mnie przytulał jakim cudem leże w łóżku z nim , nic nie pamiętam i mam nadzieję że między nami nic się nie stało w końcu jest to nauczyciel a nie powinnam być tak blisko niego , nie mogę się nawet powstrzymać przed popatrzeniem mu w oczy są takie piękne ciemno czekoladowe uhhh... są piękne tylko on ma takie piękne oczy i taką idealną twarz na pewno jego dziewczyna będzie mieć bardzo dobrze , będzie kochającym i wspierającym ojcem ale nie wiedzieli jednego , że ich życie obróci się o 360 stopni. Chyba będę szła do łazienki ale ? on przy tym bardziej przytulił mnie do siebie ?
T- Chciałaś mi uciec dlaczego ?
W- Nie chciałam ci uciec , tylko iść do łazienki ?
T- Nie nigdzie nie idziesz kładź się bo jest już późno !
W- Przecież jest już rano Haloo Tini co jest ?
T- Nic tylko chcę żebyś położyła się jeszcze koło mnie jesteś taka ciepła milutka i delikatna...
W- Co czy ty siebie słyszysz nie jest brzydka i nienawidzę siebie !
T- Tak słyszę siebie i tak mówię prawdę
W- Na prawdę ?- Jezu nie wierzę
T- Tak mówię prawdę i mówię poważnie ! HAHA !!
W- Okej no niech ci będzie może jestem ładna - Boże Święty powiedział na mnie że jestem ładna ohoo już serce bije mocniej dobrze że on tego nie widzi bo pewnie jestem czerwona jak pomidorek XD
T- No pewnie że tak , i chciałbym ci powiedzieć że słodko się rumienisz mmm
W- No Dzię-ku-je ?
T- Nie dziękuj to właśnie taka jesteś piękna
W- Ehhh... To i tak dziekuje
T- NO ? a może dzisiaj zrobimy sobie dzień chilowania , dzisiaj nie chce mi się uczyć ok ?
W- O no dobra ! tylko muszę iść do sklepu
T- Ooo Tym to się nie przejmuj pojedziemy moim autkiem
W- A tak w ogóle to działo się coś wieczorem bo trochę nie pamiętam ?
T- Spokojnie nie mam złych zamiarów wobec ciebie - uff to bardzo dobrze
W- No to dobrze a to jak wstajemy już ?
T- Wikcia wiesz że mi się nie chcę ? - czasem do nerwuje ! mnie ten człowiek ale za to go kocham zaraz zaraz co !! nie nie mogę być z nim ! to jest nauczyciel a ja to uczennica !
W- NIE NIE MA NIE CHCĘ MI SIĘ A JAK COŚ ZROBIĘ TO CI SIE ZACHCĘ ?!
T- NO tak ...
W- No to chcesz ?
T- Przytulaska .... ale długiego ? - słodko ale troszkę wkurzająco XD
W- No to już , okej już ci dałam coś jeszcze ?
T- Tak buziaczka w policzek ?
W- O nie nie tak nie będzie no wstawaj Tinek
Gdyby nie koc to by nie było tak romantycznie Wiktoria nie chcący się przewróciła na Martinusa i patrzyli sobie przez dłuższą chwilę w oczy przepełnione malutką miłością która nabywała z dnia na dzień ,pożądaniem jak i zdziwieniem czy nie ma czegoś piękniejszego, że z dnia na dzień ich miłość wzrasta o wyższy i coraz wyższy poziom romantyzmu jak i miłości która wydarzy się w przyszłości , ale oni jeszcze jeszcze ! o tym nie wiedzą co czują do siebie choć znają się bardzo krótko a dowiedzą się kiedy będzie już za późno...
W- wiesz może...- tak musiałam już coś zrobić ,bo było bardzo niezręcznie naprawdę wylądował cała na umięśnionym torsie mojego nauczyciel iiiii... a do wiecie się wkrótce !
Z góry przepraszam za POLSACIK części drugiej dowiecie się jeszcze dzisiaj lub jutro lub pojutrze , ale w następnym rozdziale upsss ktoś coś tutaj zdradził , dziękuje i do zobaczenia wszystkim !!
631 SŁÓW
CZYTASZ
Dzięki tobie wiem co to jest miłość - Martinus Gunnarsen
Teen FictionCześć Siema Elo , więc tak to jest moja pierwsza księga więc proszę was o wyrozumiałość . UWAGA POJAWIAJĄ SIĘ BŁĘDY ALE RZADKO !!! . Mam nadzieję że wytrwam do końca tej książki , bo jestem trochę leniwa XD , oraz to że mnie będziecie trochę wspier...