Przepraszam ... Nie spodziewałam się , że tu jesteś ... - CD

31 1 0
                                    


Pov . Wiktorii 

Czekałam za drzwiami do póki mój przyjaciel nie wyjdzie z łazienki , a ja w tym czasie przejrzałam insta i troszkę poczytałam wattpadzika i przejrzałam insta. Więc mineła chwila i już Tin wyszedł a ja za poszłam zrobić wieczorną pielęgnację a ,  potem położyć się spać uwielbiam spać, ale wstawać już nie tak nie jestem porannym ptaszkiem , no i co lęcę się myć.

Pov. Martinus 

Gdy wyszedłem popatrzyłem na Wiktorię i myślę ale jej chłopak musi mieć z nią dobrze a może się o to zapytam choć nie wyśmieje mnie jeszcze a dobra może jednak tak tak muszę chociaż zapytam wiem że to jej sprawa prywatna no ale może jednak powie mi , położyłem się u niej na dywanie bo tak nie ładnie za bardzo bo się nawet nie pytałem czy mogę spać u niej w łóżku ale zabrałem jej koc i jedną poduszkę przy tym kładząc na dywanie i sam się położyłem przykrywając kocem myśląc czy ona coś do mnie czuje. Minęło 20 minut a Wikcia weszła do pokoju i na dole będzie dialog między nami.

W- Martinus czemu leżysz na dywanie ?

M- Bo uważałem że gdy nie spytałem ci się o spanie w łóżku to by było nie ładnie gdybym się u ciebie położył więc położyłem się u ciebie na dywanie no i tak wyszło że się tutaj teraz znajduję.

W- Aha no to chodź teraz na łóżko ze mną i spać bo już w pół do 24 chodź...

M- A no to jak tak no to od której strony śpisz ?

W- No od ściany jak zwykle uwielbiam tam spać 

M - Aha no to dobrze bo ja lubię spać od podłogi 

W- No to go to sleep haha

M- No to go to sleep bye bye 

W- Dobranoc 

5 MINUT PÓŹNIEJ 

W- Tinus ?

T- Cio tam ?

W- Możesz się do mnie przytulić ?

T- Dobrze - ale to było słodkie awww

NO I ROZDZIAŁ ZAKOŃCZONY !!! JUTRO TEŻ WSTAWIĘ !!! 


Dzięki tobie wiem co to jest miłość - Martinus GunnarsenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz