Możesz zostać ... - CIĄG DALSZY

35 2 0
                                    

ROZDZIAŁ PISANY PÓŹNO NIE SPRAWDZAŁAM BŁĘDÓW !!!

No i tańczyliśmy i czasami przychodzimy się czegoś napić albo czasem do toalety , Emma znalazła jakiegoś chłopaka i przyznam że świetnie się z nim dogaduje a nawet mi się wydaje że pasują do siebie . 

W= Tin kiedy jedziemy do domu ? nogi mnie już bolą 

M= Kiedy tylko chcesz 

Ooo kiedy tylko chce aż się  na serduszku ciepło robi 

W= A wiesz może gdzie jest Emma bo na chwilę gdzieś ją straciłam wzrokiem ?

M= Jest u mnie w samochodzie i śpi sobie , oczywiście cię odwiozę do domu a ją do mojego zawiozę 

W= No spoko , jak chcesz możesz jechać do mnie do domu i przespać tą noc co ty na to ?

M= No dobrze jeśli tobie to nie sprawia kłopotu to czemu nie , mogę spać na podłodze tylko daj mi poduszkę i koc .

W= Jesteś moim gościem to tak nie kulturalnie , byś spał na podłodze czy na kanapie jak już to możesz u mnie w łóżku a Emcia pójdzie do pokoju mojego brata bo poszedł do kuzyna na nockę chyba że chcesz spać w pokoju mojego brata jak wolisz ?

M= No to ja pójdę do pokoju twojego brata .

W= No a ja pójdę z Emmą spać 

M= No to mamy uzgodnione gdzie śpimy to już chodź do samochodu 

W= Dobrze już idę ,  tylko wezmę ze sobą torebkę... Okej możemy już iść 

Poszliśmy do samochodu , ja usiadłam koło tinusa i wsłuchując  się w piosenkę zasnęłam , a po chwili obudził mnie Martinus i poszliśmy do przedpokoju zdejmując buty powiedziałam tinusowi że zaraz mu dam koszulkę i pójdzie spać do pokoju mojego brata , a ja powiedziałam że Pomogę Emmie i sama pójdę spać jak się wykąpę a on nie chciał więc od razu poszedł spać mówiąc mi przy tym słodkich snów a ja wtedy  powiedziałam dziękuje i życzę tobie jednorożca rzygającego tęczą aut. musiałam XD Uwielbiam jednorożce i  pandy a potem poszliśmy spać.

I tak jestem już u siebie w domu XD , DOBRANOC WAM ŻYCZĘ I SŁODKICH SNÓW ....

Dzięki tobie wiem co to jest miłość - Martinus GunnarsenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz