FLECHAZO ✠ three

781 66 34
                                    

❝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...Cüce...

𝕳azine odasından eşyalarımızı alıp üstümüzü değiştirdikten sonra ise kıyıdan yürümüş ve neredeyse iki saat sonra kumsal bir yerde durmuştuk bunun nedeni ise karşımızdaki gölün üstünde bir kayikta iki adamın -şövalye olduğunu tahmin ediyorum- ayaklarından ve kollarından bir cuceyi tuttuklarını gördük bu görür görmez admalar ellerinde tutkuları cüceyi göle doğru fırlattılar yanımda duran Peter'a baktığımda yerinde olmadığını çoktan göle girdiğini gördüm. o sırada susan'a baktığımda ok ve yayını çıkarmış hala sandalda duran adama doğrulttuğu gördüm o sırada susan yayı fırlattı ve "bırakın" diye bağırdı. ok adamın kalkanı ve omzu arasında bir yeri vurdu o sırada ise diğer adam ve susan'ın vurduğu adam çoktan kaçmıştı. Peter kollarının arasında cüce ile gölden çıktığında yanımdan çoktan ayrılmış olan Edmund ise kayığı gölden kumun üstüne çıkardı ve kayığı bırakıp yanımıza geldi.

Önümde duran cüce'nin yanına hızla çömelip ellerini bağladıkları eski bir kumaş parçasını belimden çıkardığım hançerim ile hızlıca kestim ve ayağa kalktım.

Cüce çözülmüş elleri ile boynundaki kumaştan kurtuldu. Ve yere tükürdükten sonra bize döndü

"Kurtarınmış! aklına daha iyi bir şey gelmedi mi?" Dedi ve sinirle ayağa kalktı.

"Basit bir teşekkür yeterdi " dedi susan yarı sinirli bir sesle

cüce bunu duyar duymaz hızla konu kaldırdı ve biraz önce onu göle attıkları yeri gösterdi.

"senin yardımın olmadan da beni boğacaklardı nasılsa." dedi cüce sinirli bir sesle.

"belki de izin vermeliydik." dedi peter bize bakıp sakin bir tonda. ortamda ki gerilim iyice artarken konuyu değiştirmek adına cüceye bakıp kafamı biraz eğdim.

"seni neden öldürmeye çalıştılar?" dedim meraklı sesle.

"onlar telmarinler. bunu hep yaparlar" dedi ve nefretle etrafa bakındı.

"telmarin mi? narnia'da mı?" dedi edmund hemen

"sen şu son birkaç yüzyıldır nerelerdeydin?" dedi ve yere tükürdü.

"bu çok uzun bir hikaye." dedi lucy bize bakararak.

o arada, göle girmeden önce elime kılıcını tutuşturmuş peter'ın kılıcını ona uzattım. tam o sırada ise cüceye baktım, cüce şaşkınca bize baktı ve gözleri ile hepimize teker teker baktı.

"bu bir şaka falan olmalı" dedi şaşkın ve korkmuş sesle cüce sonra ise cümlesine devam etti "siz misiniz? eskinin kralları ve kraliçeleri?" dedi aynı tonda

Peter sanki sabahtan beri bunu duymak için hazır bekliyormul gibi hızla eğildi ve elini cüceye uzattı.

"Yüce kral muhteşem peter." dedi bir yıldır bunu söylemek istercesine özgüvenle.

bunu duyar duymaş göz devirdim.

"sıfat kullanmasan daha iyi olurdu peter" dedim bıkmış bir tonda bunu duyan edmund kafasını yana çevirdi ve güldü, cücede hala şaşkınlığını üzerinden atamamış bir şekilde güldü.

"herhalde" dedi bana katılır gibi bana baktı.

peter kılıcını çıkardı ve öne doğru uzattı.

"çok şaşırabilirsiniz" dedi ve cüceyi tahminimce düelloya davet etti.

"bunu yapmak istemezsin evlat" dedi cüce

peter sırıttı kılıcıyla edmund'u gösterdi.

"ben değil. O." dedi peter, edmund'a gülümsedi ve kılıcını çıkarttı. edmund'un yanından yavaşça geçtim ve lucy yanına ilerledim.

Peter kılıcı cüceye uzattı ve almasını işaret etti. cüce çekinsede sonunda aldı aldığı an kılıcın ağırlıpı yüzünden kılıç yere düştü. hepimiz bunu kıkırdarken beklemediğimiz bir anda cüce kılıcı edmund'a doğru salladı. edmund hazırlıklı olduğu için kılıcı ile kendini korudu o arada cüce kılıcı edmund'un başına doğru salladı. edmund eğilerek bu hamlesini engelledi. cüce bunu fırsat bilerek koluyla edmund'un yüzüne vurdu.

"edmund!" dedim endişeli bir sesle bana sorun yok dercesine baktı.

"iyi misin?" dedi cüce küçümser bir tonla

cüce edmunda kılıcı tekrar salladı ama bu sefer edmund hazırlıklıydı hızla kenara çekildi ve cücenin arkasına geçti. cüce pes etmedi ve edmunda kılıcını bir kez daha salladı edmund bunuda engelledi ama ta o sırada cüce kılıcı asağı doğru salladı edmun bunu görür görmez zımladı ve kılııcn bacağına kesmesinden son anda kurtuldu.

cüce asla pes etmedi ve bu sefer kılıcı salladı edmund ile kılıçları birleşti ikisi kılıçları ile birbirlerini engellerken herşey bir anda oldu ve kılıç cücenin elinde yana uçtu cüce yere düştü ve kılıcı cüceye tutan edmund kazandı.

bunu görür görmez gülümsedim. Eh şonuçta onu ben çalıştıemış sayılırdım değil mi?

"hay bin pala bıyık!" dedi cüce şaşkın ve korkmuş bir sesle sonra cümlesine devam etti "belki o boru gerçekten ise yaramıştır." dedi aynı tonda

bunu duyar duymaz kaşlarımı çattım cüceye baktım.

"hangi boru?"

♔︎♔︎♔︎

♔︎♔︎♔︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♔︎♔︎♔︎

Bölüm Nasıldı?

Nedense bölümğ böyle yerlerde bitirmeyi seviyorum. Çok olayı kurcalamayı sevmem.

Kitabın gidişatı filmle hala aynı gidiyor.

Bu arada bu tür kitapları beğenebilecek birilerini tanıyorsanız nütfen etiketliyebilir misiniz?

Bölümü oylamayı, konuşma balonuna dokunup fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın. Ne kadar yorum o kadar sevinen ben.

♔︎♔︎♔︎

𝐅𝐋𝐄𝐂𝐇𝐀𝐙𝐎 ,❪ caspian ❫  ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin